čiže keď si dá dpb do "predmetu zakázky" napr. "obstaranie dopravného prostriedku s kapacitou 50 ľudí" a nekúpi bus, ale lanovku, tak to bude tiež v priadku?
Re #135829 Tramway: kukni sem: #135810 - takže na svete oficiálne ešte asi nie je...
musí to vyzerať ohromne reprezentatívne minimálne pre Braňa ? "Napriek tomu, že vodičovi horel motor by sme mali sa na vec pozerať kladne a všimnúť si, že mal na sebe uniformu." ?
Chcel som sa opýtať k L147, či tá časť Kalvárie kam zachádza, nepremávala tam pred tromi rokmi L42?
http://bratislava.sme.sk/c/5007438/uzavery-v-meste-sa-este-neskoncili.html
"Približne od polovice septembra do polovice októbra má byť ďalšie obmedzenie premávky na Mýtnej ulici." + "Betónovou zmesou sa vylepší povrch pred zastávkami MHD na Gagarinovej, Hodonínskej či Panónskej. Betónový vstup sa plánuje robiť na križovatke Gagarinovej s Tomášikovou aj Prievozskej s Miletičovou."
inak, pri stavbe svetiel na Furdekovej tuším opravujú aj ten "skok" pred zast. Lachova-aspoň niečo...
Re #135811 TeBeCe: lenže prbolém je, že nemôže byť ani pod a ani nad, keď bolo uvedené "s kapacitou 185 cestujúcich" a ni e "minimálne 185" ? takže aj 186 nespĺňa podmienky tendra ?
Re #135813 no.ev.di.: ad 2(uni): ale vieš ako sa musí hrdo cítiť taký vodič, ktorému síce horí zadok (busu) prípadne vypadne motor, ale má uniformu? ?
Re #135814 hoppusmark: "preco sa uz rovno nerozmyslalo nad 2-klbovym VanHoolom" - ale zabudol si na paragaraf nieviemkoľko, že "nikdy sa to tak nerobilo"...
Re #135820 Petto: "a príde klimatizovaný voz"... ktorý 1/ nebude mať klímu pustenú, paragraf "lebojetodrahé", alebo nebude mať menený/čistený filter a potom ďakujem pekne za ten sajrajt, čo bude treba dýchať, alebo bude nastavená na 20 stupňov uvidíme o rok...
Škoda,že nezobrazuje hneď tú stránku ale nevadí.Keď sa dostanete na tú stránku kliknite na príslušenstvo potom na modely vozov mercedes a na koniec modely vozov mercedes busy a tam ho máte.Ak máte niekoho v čechách tak vám ho vie objednať
Ak ste zberatelia modelov autobusov tak si môžte objednať Mercedes Capacity,majú ho v ponuke.Tu je stránka:
www.mercedes-praha.cz/...mercedes/katalog-prislusenstvi.php?...
No ja si myslím ,že budú vyzerať takto:
"MB Capacity" - 72 Europaplatz @ Möhringen Bahnhof
len farba na ňom bude celočervená alebo to bude naozaj ten čo tu máme ☺
Len ide o to,že DPB chcel klimatizované vozidlá,čo mu SOR nemohol poskytnúť. Ja osobne to schvaľujem ,že sa pre ne rozhodol, však budeme ešte raz ďakovať ked bude o5 leto - horúčavy nad 35 stupňov a príde klimatizovaný voz.
tiez si myslim, ze miesto 1.5metra navyse u 40 autobusov, by bolo mozno rozumnejsie keby nebolo tych autobusov 40 ale 60 napriklad... to uz nech sa zamysli kazdy sam... 40 krat 1.5metra, alebo 20 krat 15metrov, co je viacej? ?
Zlatý môj ale len pre vyvolených boli pozvánky ostatný majú smolu. Je jasné že všetci si to nezaslúžia a ani tam všetci ísť nemôžu(veď kam by sa zmestili?) ale poniektorí ktorí tam idú si to fakt nezaslúžia, tak ako aj inokedy tak aj teraz sa tam nájdu ľudia ktorí su tam len preto že donášajú a intrigujú a to sa samozrejme musí oceniť!!!
uvedomujem si, že nie všade môžme vystavať električkovú trať ale v prípade rozširovania Dúbravskej radiály ďalej je to viac ako potrebné lebo od Karlovej Vsi po centrum bude na trati nával a tiež by to pomohlo v kontexte náhrady liniek 34+83 na trase Dúbravka - Patrónka - centrum.
podľa mňa by ako prvá vec a najlacnejšie riešenie pomohlo našej MHD zavedenie BUS pruhov všade tam kde má cesta dva pruhy v každom smere. Tak by mali autobusy a trolejbusy väčšiu šancu prísť na zastávku včas, čiže by sa nestávalo, že namiesto napr. 20 ľudí čaká na autobus 30 alebo 40 ľudí, lebo mešká 4-6min a potom je samozrejme narvaný oveľa viac ako by mal byť. V súčasnom stave financií je to prehnaný luxus a hlavne volovina, lebo ide o 40kusov čo zas "napomáha" unifikácii vozového parku. Sú mestá kde sú oveľa väčšie návaly a ľudia precestujú v plnom autobuse aj 20-30minút keď ide o väčšie mesto. Ale preto sa tam kde autobusy a trolejbusy nestačia zavádza električková doprava, ktorá stále nie a nie obsluhovať lokality ako Patrónka, Prievoz, Trnavská cesta a Vrakuňa+P.B.
"Ja ich osobne považujem za zbytočnosť pre Bratislavu."
Mne sa v BA za poslednu dobu viackrat stalo, ze som sa jednoducho nedostal do autobusu, lebo bol tak narvany. Proste som zostal (ako jediny?) stat na zastavke.. V takej situacii by mi urcite padlo vhod, keby bol namiesto 18m autobusu 19,5 metrovy, pretoze ten rozdiel 1,5m by znamenal to, ze by som sa do toho autobusu este dostal..
Ja si naopak myslim, ze Capacity je do BA ako stvoreny, kedze autobusy su narvane na prasknutie a aj tych 1,5m navyse moze pomoct.. Na druhej strane potom sa divim, preco sa uz rovno nerozmyslalo nad 2-klbovym VanHoolom, ktory by znamenal podstatne zlepsenie na nosnych linkach..
inak DPB dobre vyhadzuje peniaze do vzduchu ?
1. Vyhodené peniaze za fiktívne čistene vozidiel MHD - si DPB môže žvástať koľko chce, fotky sú fotky a sú na webe jasne dostupné a hovoria sami za seba, resp. za prácu firmy, ktorá má čistiť vozidlá DPB.
2. Uniformy - v čase keď je každé euro dobré DPB si zmyslí, že priorita sú uniformy pre šoférov ? čo tak chodím MHD, tak možno 2 z 10 sú v nich navlečení ?
3. Capacity - DPB narieka ako nemá cash na nákup nových autobusov, tak sa rozhodne pre tri tendre na nákup kĺbových autobusov (pravdepodobne počet tendrov = počtu výrobcov = sľubovaná unifikácia VP v nedohľadne) a hneď v prvom sa rozhodne pre síce pekný autobus, kapacitný ale v cene 585 000 EUR/kus (17 623 710 SKK), čo je cena o riadny kus nad pôvodne proklamovanou čiastkou. Neovládam ceny ostatných vozidiel, ale určite za 17,6 milióna SKK, resp. 585 000 EUR sa nekupuje žiadny autobus od výrobcu z Európy, možno aj tak nejaké trojčlánkové busy.
Robí vôbec niečo náš DPB čo je v súlade s rozumom? Sťažuje sa na krízu ale peniaze rozhadzuje ako keby sa im množili... ☠
no lenže pri spôsobe cestovania na Slovensku á la sardinky sa do neho zmestí aj 195 cestujúcich. Ja ich osobne považujem za zbytočnosť pre Bratislavu. Keď už tak mali spraviť dva tendre na 120 autobusov a podelili by sa MAN/Citelis/Mercedes/SOR (samozrejme, že dvaja by vyšli naprázdno). Aj keď by bolo divné, mať tu krátke SORky a zrazu na to v kategórii 18m busov úplne inú triedu autobusov. Asi by pre nejaký jednotný vzhľad bolo možno lepšie keby rovno aj všetkých 240ks autobusov boli SORky alebo Citelisy (to sú myslím dve najlacnejšie varianty) a potom o 10-12 rokov keď bude finančná situácia lepšia, tak trúfnuť si na niečo lepšie ako SOR. Hlavne ak tu budeme mať 18m SORy, tak nech sa dako poriešia ich zadky, lebo s istotou ich dakde určite odrú a odpália zadné nárazníky ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
hoppusmark
Mne sa v BA za poslednu dobu viackrat stalo, ze som sa jednoducho nedostal do autobusu, lebo bol tak narvany. Proste som zostal (ako jediny?) stat na zastavke.. V takej situacii by mi urcite padlo vhod, keby bol namiesto 18m autobusu 19,5 metrovy, pretoze ten rozdiel 1,5m by znamenal to, ze by som sa do toho autobusu este dostal..
Ja si naopak myslim, ze Capacity je do BA ako stvoreny, kedze autobusy su narvane na prasknutie a aj tych 1,5m navyse moze pomoct.. Na druhej strane potom sa divim, preco sa uz rovno nerozmyslalo nad 2-klbovym VanHoolom, ktory by znamenal podstatne zlepsenie na nosnych linkach..