tých vrakov nie je tak veľa na to aby spôsobovali to, že nie je kde parkovať. Keď už ľudia nevedia čo od dobroty so sebou, tak ako inak ich donútiť racionálne rozmýšľať aby si položili otázku "Potrebujem naozaj tri autá? Nestačí mi jedno? Hlavne keď to tretie parkujem vonku na chodníku." Jedna vec je potreba a druhá vec je prehnaná pýcha. Za to, že dakto potrebuje jedno autíčko do práce a druhé na cesty na chatu a tretie dcérenke k 18 predsa nebudeme búrať úvahy o potrebe autobusovej linky, len pre rozmar nejakého vola. Kde by naša MHD mohla byť keby sa na všetko nepozeral ten magoriát cez IADčku. A inak prečo sa uvažuje, že by prišli o voličov keby preferovali MHD? Takto neprídu o voličov čo používajú MHD?
hold sa im viac oplati mat auto ako chodit MHD, ja mam to iste radsej pojdem autom ked som na mieste za 15, 20 minut ako ist MHD ktora nenadvazuje a cesta mi trva od 40 minut po hodinu ?
a preco chces v slobodnej demokratickej krajine siahat ludom na pravo vlastnit viac automobilov? Ked uz nieco chces riesit zakonom tak staci sa pozriet na vraky aut, ktore su na parkovacich miestach a nikto sa o to nezaujima, je ich velke mnozstvo a ked zmiznu bude aj kde parkovat. howg ? ? ?
proti tej úchylke kde napr. 3-4 autá v domácnosti kde sú dvaja oprávnení vodiči treba dačo spraviť... buď skrz, zákon, poplatky alebo inak. Alebo posudzovať to individuálne. Ak má človek jedno auto a nemá kde parkovať, tak sa udelí výnimka, ak má tri autá, dve vo dvore a ešte tretím zaberá verejné priestranstvo, tak mu bude auto odtiahnuté alebo nariadené parkovať auto tam kde nebude prekážať v premávke. Neviem prečo by mali byť komunikácie prejazdné len pre IAD a autobusy nie? Teda načo sa vôbec serú autobusy na Sološnícku keď tam ľudia majú autá? Sú oblasti kde ľudia autá nemajú, pešo to je k zastávke MHD ďaleko a ani ten posraný minibus tam nechodí. ?
Ak by zakázali parkovať autám na ulici tak by ten človek čo sa snaží o predvolebnú kampaň stratil veľa hlasov takže asi aj preto to nie je možné. Už teraz sa hľadá miesto na parkovanie večer dosť dlho a potom by to bolo ešte horšie... A to, že je nedostatok miest spôsobujú tri faktory a to nedostatok parkovacích miest (to je temer všade), vela ľudí má autá a tretia, že niekto má aj 5 áut a využíva jedno maximálne dve... Takých nechápem... ☠ Jediné ako by sa to dalo vyriešiť je postaviť podzemné parkoviská, ale financie na to nikto nemá a ak by to postavil nejaký investor tak možno 20% vodičov si tam zaplatí parkovanie a ostatných 80% bude stále parkovať na ulici...
v mojom príspevku bolo aj toto "Bolo by potreba tam kde parkujú autá na ulici aby sa to zakázalo pre prejazd autobusov, alebo nastaviť odchody tak aby sa autobusy križovali inde ako na Sološníckej, resp. Kuklovskej ulici."
Varšava ? tam už to síce trochu poobmedzovali, ale paralelne s metrom na úseku viac km (okolo 4 zastávky metra, asi dva krát toľko električky) idú súbehy a ešte k tomu aj expresné autobusy kopírujú eliny aj metro zároveň (linky radu 500 sú expresy)
Boli tu len s veľkým vetrákom... Tieto s malým nie. Vyzerajú pekne len tam chýba naozaj ta klíma. Ale tak v 50tke to nejako prežijú. ? Stále tam bude lepšie ako v 25Trkách lebo tie nemajú stropné vetráky.
Heh, to by nebolo čo na DD, zlepšovať už keby tam bola električka. Nedala by sa tam robiť každého pol roka predvolebná reklama novými autobusmi a linkami. 35 a 135 uznávam, ale znechucuje ma to, že na L135 sa našlo vozidlo, zatiaľ čo na L147 sa druhé pre 30min interval nenašlo ? Keby mal Záhradník rozum, tak by namiesto Tedomov, dal peniaze na zvyšné 25Tr-ky nech je nejaká záloha pre DD - a čert to vzal nech ide všetkých 12ks na DD, ale nech je tam doprava vyriešená. A čo sa týka zvyšku Karlovej Vsi, tak mohli riešiť obsluhu oblastí kde teraz premávajú L35+135 radšej presmerovaním linky 32 do danej oblasti v trase Hl.ST. - Kramáre - ZOO - Botanická - Karloveská - Karloveská - Sološnícka - Kuklovská. Bolo by potreba tam kde parkujú autá na ulici aby sa to zakázalo pre prejazd autobusov, alebo nastaviť odchody tak aby sa autobusy križovali inde ako na Sološníckej, resp. Kuklovskej ulici.
Co sa elektricky tyka, neviem nakolko by to bolo technicky realizovatelne, ale prislo by mi celkom vhodne keby bola podzemna - dve vyhody: prva je ze by nezaberala miesto, druha ze by teoreticky nemusela stupat az tak prudko ako samotne DD s tym ze v konecnej stanici by boli trochu dlhsie eskalatory
Ale stalo by to straaaasne vela penazi, ak by to vobec bolo mozne.
daná dokumentácia bola vydaná v Decembri 1992, vtedy ešte neboli DD tak rozostavané a už sa nápad o električke zavrhol.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike