Heh, to by nebolo čo na DD, zlepšovať už keby tam bola električka. Nedala by sa tam robiť každého pol roka predvolebná reklama novými autobusmi a linkami. 35 a 135 uznávam, ale znechucuje ma to, že na L135 sa našlo vozidlo, zatiaľ čo na L147 sa druhé pre 30min interval nenašlo ? Keby mal Záhradník rozum, tak by namiesto Tedomov, dal peniaze na zvyšné 25Tr-ky nech je nejaká záloha pre DD - a čert to vzal nech ide všetkých 12ks na DD, ale nech je tam doprava vyriešená. A čo sa týka zvyšku Karlovej Vsi, tak mohli riešiť obsluhu oblastí kde teraz premávajú L35+135 radšej presmerovaním linky 32 do danej oblasti v trase Hl.ST. - Kramáre - ZOO - Botanická - Karloveská - Karloveská - Sološnícka - Kuklovská. Bolo by potreba tam kde parkujú autá na ulici aby sa to zakázalo pre prejazd autobusov, alebo nastaviť odchody tak aby sa autobusy križovali inde ako na Sološníckej, resp. Kuklovskej ulici.
Co sa elektricky tyka, neviem nakolko by to bolo technicky realizovatelne, ale prislo by mi celkom vhodne keby bola podzemna - dve vyhody: prva je ze by nezaberala miesto, druha ze by teoreticky nemusela stupat az tak prudko ako samotne DD s tym ze v konecnej stanici by boli trochu dlhsie eskalatory
Ale stalo by to straaaasne vela penazi, ak by to vobec bolo mozne.
A len dodam, ze sa uvazovalo so zrusenim 44 a 151 a so zavedenim novej 145 s trasou Na revine - Jaskovy rad - Pionierska - Racianska - Lopenicka Len ktovie, ci je v case pozehnavania travnikov a krizovatiek politicky prijatelne, aby 145 nesla popri kostole na Kramaroch ?
Re #135625 no.ev.di.: Vsetko sa dalo, keby sa chcelo. Myslim, ze tam bol trosku iny problem - bolo sa treba niecim pred volbami prezentovat a elektrickovu trat by dovtedy nestihli postavit... Plus je tu strach pred rusenim parkovacich miest...
Re #135626 no.ev.di.: Zial, po posilnovani 32 a 133 je teraz rano na Molecke taky stav, ze uz existuje priestor na obmedzovanie elektrickovej dopravy (zrusenie L17)
prečo nejde posilniť električky z KV? Ak je problém frekvencia a plynulosť dopravy, tak ako si potom mesto predstavuje plynulosť na Dúbravsko-KV radiále keď ešte bude premávať električkové linka do Lamačskej brány, čo bude určite zvýšená požiadavka na kapacitu ?
k tej električkovej trati na DD, dúfam vieš, že to nie je už možné. Dávnejšie tu aj niekto dal link na stiahnutie dokumentácie pre rôzne varianty riešenia električky na Dlhé diely. Vyplynulo z toho, že je to finančne neúnosne náročné a technicky v určitých miestach viac ako ťažko realizovateľné. Môžem ti to poslať cez nejaký web, má to 44Mb - ak chceš samozrejme ?
napr. včera večer bola 4960 na predposlednej L83 smer Petržalka ? nikdy som ešte BB Karosy nevidel na L83. Konečne, že DPB dal nejaké poradia vypravovať z Petržalky a robia tie 83-ky dojazdy.
Šafko je podľa mňa v ešte horšom stave! Cestujúci čo čakajú na L50,78 a 95 sa majú aspoň kde schovať pred dažďom, aj keď tie 3 prístrešky od JCD sú nepostačujúce - najlepší by bol jeden dlhý prístrešok, moderného vzhľadu, čo by sa tiahol od konca zastávky po začiatok, keďže tam neraz stoja aj dva autobusy naraz. Najhoršie na tom je električkové nástupište. Pri mizernom intervale električiek sa nie je kde schovať, okrem toho stromu čo tam visí ponad lavičky a priestor okolo bufetu pri označníku je úplne na prd. Ľudia si tam potrebujú pozrieť CP, pričom okolo nich sa ženú ľudia na/z Štúrova ulica. Skrátka Šafko je jeden veľký bordel.
Ad.: linka 133. Pomerne dlhé súbehy s elektrickou trakciou má na oboch koncoch aj linka 75, ale zatiaľ som nepočul, že by sa mala preto skrátiť na úsek medzi Gagarinovou a Pionierskou. Prečo?
Už dávno necestujem z Dlhých dielov, ale myslím si, že vrámci mesta by cestujúci mali mať možnosť sa odviezť do cieľa na jeden prestup, zvlášť ak nejde o nejakú "dedinu" či "Lieskovec", ale o cestovanie z väčšieho sídliska.
Reláciu, ktorú obsluhuje 133 (t.j. oblasť Nív, Pribinova s jedným prestupom smer Prievozská, Vlčie hrdlo alebo aj Ekonomická univerzita) električka neobsluhuje a zrejme obsluhovať, žiaľ, ani nikdy nebude. Linka 133 bola skutočne bezvýznamnou a zbytočnou, ak by bol opak pravdou.
Osobne som toho nazoru, ze pokial elektricky v spicke napor nezvladaju tak sa nic nestane pokial odtial niekolko cestujucich prejde do autobusov.. inak povedane, naco tlacit ludi do elektricky do ktorej sa ledva zmestia?
Ak by neslo o technicky problem, aky iny vplyv by na tuto nehodu a hlavne co mohlo mat??? Tazke vozidla jazdiace okolo??? Zle poveternostne podmienky??? Zly tlak, alebo silne UV ziarenie???
tak treba pre ine linky hladat ine oznacenia - preto 69 a nie 60. Navyse aj tak posledna cislica na 50% nesuhlasi s koncovou oblastou, takze nie je dovod sa nou zaoberat, lebo v tom aj tak nie je system.
Fakt niekedy nechapem logiku uvazovania v zmysle "linka XYZ je dobra preto, lebo ked vypadnu elektricky, tak je cim cestovat". Preco riesit MIMORIADNY stav RIADNOU linkou? Ak je problem, ked vypadnu elektricky, potom treba vypracovat iny plan hradenia elektriciek a nie 250 dni v roku prevadzkovat nejaku linku "keby nieco..."
A ked uz sme pritom, za rocne peniaze urcene na prevadzku takejto linky by sa kludne dalo pouvazovat nad eliminaciou vypadkov elektriciek.
Ad prestup z DD - ak malo mesto zaujem, aby sa z DD cestovalo do mesta priamo, malo moznost tam miesto trolejbusovej trate postavit elektrickovu (jednorazova investicia). Druhou moznostou bolo zmiernit negativa prestupu vybudovanim prestupneho terminalu (jednorazova investicia). Miesto toho ale budeme kazdorocne prispievat na priamu linku kopirujucu elektricku. Skutocne "ekonomicke" riesenie. Ale BA je asi natolko bohata, ze si luxus pre tychto vyvolenych moze dovolit...
"ak ide z oblasti 6x" (Letisko) do Mesta na druhom mieste by mala byť 0 alebo 1.." - a keď pôjde naspäť na letisko, tak to bude 16
?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
drink
?