Jano: Ak som Ťa správne pochopil (pokiaľ som nechápavý, tak odpusť ), tak na linke č. 27 v čase sedla (PD 8.00-13.00h) a v soboty a nedele jazdí jedno vozidlo. Vozidlo, ktoré jazdí len na tejto linke.
Pokiaľ je toto pravda, tak v praxi to znamená, že vozidlo 25 minút jazdí a 35 minút má prestávku.
V tomto prípade zaujímam k DPB rovnaký postoj ako k DPMK - "Robte si čo chcete, ale NIKDY sa nevyhovárajte, že je nedostatok peňazí!".
Jano: Každopádne vďaka za vysvetlenie.
Ad čipové karty: Keď ich zavádzali v Prešove, nikdy sa o konkrétnej dobe platnosti nehovorilo. Karta podľa DPMP platí vo všeobecnosti "viac rokov". Podľa mňa by sa k životnosti malo pristupovať individuálne, podľa technického stavu karty a nie na základe dátumu meniť ich hromadne všetky.
Mne sa počínaní DPB nepáči ešte jedna vec. A to, že ako tu bolo napísané, predáva kartu za 166 Sk. Prešovský DP ich predáva za nákupnú cenu od EMtestu, t.j. za 160 Sk. Znamená to, že DPB na výmene IČK zarába???!!!
Pokiaľ je toto pravda, tak v praxi to znamená, že vozidlo 25 minút jazdí a 35 minút má prestávku.
V tomto prípade zaujímam k DPB rovnaký postoj ako k DPMK - "Robte si čo chcete, ale NIKDY sa nevyhovárajte, že je nedostatok peňazí!".
Jano: Každopádne vďaka za vysvetlenie.
Ad čipové karty: Keď ich zavádzali v Prešove, nikdy sa o konkrétnej dobe platnosti nehovorilo. Karta podľa DPMP platí vo všeobecnosti "viac rokov". Podľa mňa by sa k životnosti malo pristupovať individuálne, podľa technického stavu karty a nie na základe dátumu meniť ich hromadne všetky.
Mne sa počínaní DPB nepáči ešte jedna vec. A to, že ako tu bolo napísané, predáva kartu za 166 Sk. Prešovský DP ich predáva za nákupnú cenu od EMtestu, t.j. za 160 Sk. Znamená to, že DPB na výmene IČK zarába???!!!
Andrej (Anndy008)