Chlapi, ked sa tolko mrcasite nad tymi ICK,povedzte mi uprimne: debetne karty z banky mate zadarmo? Lebo mne tie svine vzdy uctuju 120 korun a kartu mi daju platnu iba na dva roky! To je pre dvojclennu rodinu 240 korun.
Nerad vidim na diskusnych forach vulgarizmy, ale pri otazke vymeny cipovych kariet mi neostava nic ine ako suhlasit i s tymto vulgarnym vyjadrenim.
Kua ved ja som si tu cipovku pred piatimi rokmi zaplatil a mam platit znova ???
Ak DPB prestava podporovat kontaktne cipove karty a chce uplne prejst na bezkontaktne tak nech je vymena karty bezplatna.
A ak ide iba o to aby nefigurovalo na ICK rodne cislo, tak sa to riesit tak ako v Prahe ze na r.c. sa z ICK zoskrabe a prelepi sa nalepkou s novym ID cislom...
Kua ja zacinam mat pocit ze by v DPB mala a.s.a.p. vzniknut funkcia Marketingoveho riaditela. Ved bez nejakeho vyraznejsieho zvysenia nakladov by sa dalo tolko urobit... (nemam na mysli prave vymenu ICK, tam su zial naklady nezanedbatelne)
*****, **** slamenná riť kto zas potrebuje prachy?????? že si vymyslel nové čipové karty za iba 166 Sk?????????????? Mimochodom pre 4-člennú rodinu je to 664 Sk a to už nie je až tak malo.
Na rádiu Regina bol ráno rozhovor s prednostom petržalskej železničnej stanice o predĺžení podchodu až k daňovému riaditeľstvu. Dnes by ho mali začať kopať (rano som nič nevidel) a mal by byť hotový do novembra.
Kockac: máš pravdu, pomýlil som sa.
Vladimír: pred posledným veľkým obmedzením minulý rok jadzili celodenne na linke 38 dokonca 2 vozidlá, ale to boli až 3 odchody v hodine z Patrónky.
Vladimir: Ako to je s linkami 38, 43 skutocne neviem, ale na 27 to vyzera nasledovne:
- pracovny den pocas skolskeho roku: 1. sedlo, 2.,3. spicka, 4.,5. VW (5:20 h., 13:20 h. )- z linky 21/8 = spicka na 21, 6.VWv ( 21:20 h. ) z celodennej linky 21/6 POZOR: 27/3 od 20:25 h. prichadza na 20/3 a naslednu 509
- pracovny den prazdninovy: 1. sedlo, 2. spicka,3. VW ( 5:20 h. ) 21/1, 4. VW ( 13:20 h. ) 21/3, VW ( 21:20 h. ) 21/4
- vikend: 1. sedlo
VLADIMIR #13506> pokial sa ja pamatam, tak 44 sa otacala az pri konecnej elektriciek Karlova Ves, nakolko prejazd cez kolaje medzi zastavkami Borska a Karlova Ves pred rekonstrukciou trate este nebol. A tiez ak si dobre pamatam, tak konecna zastavka linky 44 bola o kusok dalej (cca pri tom spominanom prejazde cez trat) ako je dnesna Borska. V smere do Dubravky tam este dodnes su panely z tej zastavky.
Prípadne ešte dodám, že pôvodné otáčanie linky č. 44 je naznačené na Pustej ul., tak neviem, či bola aj zastávka na Pustej ul. alebo to bola skutočne zast. Borská.
tr3mp: Na mape Bratislavy, ktorá vykazuje stav MHD k 5.4.1988 linka č. 44 jazdí len po zast. Borská. Po prvý raz je vyznačená po Iuventu až v ďalšom vydaní mapy, kde je stav MHD k 3.4.1989. Zmena sa teda musela udiať v tomto dátumovom rozmedzí.
O.K. kasli na to, ved sa nic takeho zase nestalo. Aspon som spoznal beusa . No ale v tu sobotu - co si mi pisal SMS - hehe - to ne - ved som vstaval bolo 1200 prec :DDD. Sobotu a nedelu ja rad prespim vzdy .
V piatok som isiel prvou (494x) z Vrancovicovej. Bol v nej vsak taky divny smrad, ako keby sa palila guma, tak som radsej vystupil na Patronke (radsej - po precitani scifi "zelene peklo") a pockal na dalsiu. Prisli naraz 494x a 48xx - zvolil som prvu, bola to dobra volba, na Nam. hraniciarov uz bol Ik435 napriek rovnakemu startu v nedohladne daleko vzadu.
V sobotu som isiel nejakym TAMom, bol to vsak nejaky pretekar, zakruty siel sposobom, ze do zakruty pribrzdil a v jej polovici uz pridaval naplno plyn. Cas Vrancovicova - Nam. hraniciarov 18 min. (namiesto 22 v CP;-) Naviac, ked som vystupoval, zadne dvere sa este pocas jazdy veselo otvarali a zatvarali ako autobus naskakoval na ceste, nastastie bus bol prazdny, nikto nevypadol ...
NAJLEPSI ZAZITOK som vsak zazil jeden den tento mesiac, s jednou 92 - 48xx - den ani voz neuvadzam:
Trasa ako je vyssie uvedene. Vsetko islo ok, az do momentu, ked vodic zabudol odbocit z Einsteinovej na Dvory a isiel dalej popri Auparku. Tych asi 6 ludi, co sa viezlo, sa zacalo obzerat co sa deje, ja som sa celkom potesil netradicnou trasou 92ka isla ako 507 cez rampy k TPD a dalej doprava po Jantarovej a Rusovskej ako 84 a 89. Na Halovej sme zastali (na zastavke smerom do centra ), vystupili dvaja ludia, jedneho, ktory nastupil jeden cestujuci hned poslal von, s tym, ze "toto je zabludeny autobus". Tu ale vodic spravil nieco nepochopitelne, nie ze by sa otocil a napojil na spravnu trasu (este po nom mala ist dalsia 92ka, ktora by zobrala ludi z Dvorov, keby tam nejaki boli), ale zabocil smerom na nadjazd ako 83ka, pri benzinovej pumpe vsak nezabocil doprava ale DOLAVA DO PROTISMERU (teda tam, skade prichadza 89ka). To si sice hned uvedomil, zastal v pri tom trojuholniku v odstavnom pruhu a skusal to vycuvat, ale nejako sa mu to s klbakom v zakrute nedarilo. Tu sa rozhodol pre sialeny krok (k udesu vsetkych cestujucich). Vyrazil dopredu a isiel v protismere od nadjazdu az skoro po Danovy urad, kde sa mu cez prejazd cez stredovy deliaci pas konecne podarilo otocit (to sa sice skoro zlomil bus - pozrite si velkost miesta). Ta jazda mohla byt sok pre nahodnych vodicov, predstavte si, ze idete vecer po Panonskej a zrazu oproti vam autobus ;-)))) No bolo to dost dobre ... skoda, ze nie je fotka
Macheta: To hádam nemyslíš vážne! Linka č. 28 má jazdný čas v jednom smere 15 min., tzn. na obrátku 30 min. a interval v sedle 60 min. Ak ju robí vlastné vozidlo, znamená to, že 30 minút jazdí a 30 minút stojí. To je 1:1! Na linkách č. 27, 35 a 38 by bol potom tento pomer ešte zvrátenejší. Ak mi minimálne ešte jeden človek potvrdí, že je to pravda, potom moja mienka o DPB sa začne prudko zhoršovať....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír