Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: COLOR #13466:
O.K. kasli na to, ved sa nic takeho zase nestalo. Aspon som spoznal beusa 😃. No ale v tu sobotu - co si mi pisal SMS - hehe - to ne - ved som vstaval bolo 1200 prec :DDD. Sobotu a nedelu ja rad prespim vzdy 😃.
Reakcia na: Z #13323:
no a co - podarilo sa nieco (pohovorit na schodzi?)
Macheta: Linku 38 vypravovala Trnavka? Ja si pamatam len Jurak... ale mozno pred tym velkym precislovanim...
Reakcia na: Bon-Cu #13477:
Dik, tu 217 opravim. 44 zacala chodit k Iuvente (resp. DPMKG) niekedy medzi rokmi 1985-1987 (moj odhad na zaklade nepresnych pramenov 🙂
Par zazitkov z vecernej linky 92:

V piatok som isiel prvou (494x) z Vrancovicovej. Bol v nej vsak taky divny smrad, ako keby sa palila guma, tak som radsej vystupil na Patronke (radsej - po precitani scifi "zelene peklo") a pockal na dalsiu. Prisli naraz 494x a 48xx - zvolil som prvu, bola to dobra volba, na Nam. hraniciarov uz bol Ik435 napriek rovnakemu startu v nedohladne daleko vzadu.

V sobotu som isiel nejakym TAMom, bol to vsak nejaky pretekar, zakruty siel sposobom, ze do zakruty pribrzdil a v jej polovici uz pridaval naplno plyn. Cas Vrancovicova - Nam. hraniciarov 18 min. (namiesto 22 v CP;-) Naviac, ked som vystupoval, zadne dvere sa este pocas jazdy veselo otvarali a zatvarali ako autobus naskakoval na ceste, nastastie bus bol prazdny, nikto nevypadol ...

NAJLEPSI ZAZITOK som vsak zazil jeden den tento mesiac, s jednou 92 - 48xx - den ani voz neuvadzam:
Trasa ako je vyssie uvedene. Vsetko islo ok, az do momentu, ked vodic zabudol odbocit z Einsteinovej na Dvory a isiel dalej popri Auparku. Tych asi 6 ludi, co sa viezlo, sa zacalo obzerat co sa deje, ja som sa celkom potesil netradicnou trasou 😉 92ka isla ako 507 cez rampy k TPD a dalej doprava po Jantarovej a Rusovskej ako 84 a 89. Na Halovej sme zastali (na zastavke smerom do centra 🙂 ), vystupili dvaja ludia, jedneho, ktory nastupil jeden cestujuci hned poslal von, s tym, ze "toto je zabludeny autobus". Tu ale vodic spravil nieco nepochopitelne, nie ze by sa otocil a napojil na spravnu trasu (este po nom mala ist dalsia 92ka, ktora by zobrala ludi z Dvorov, keby tam nejaki boli), ale zabocil smerom na nadjazd ako 83ka, pri benzinovej pumpe vsak nezabocil doprava ale DOLAVA DO PROTISMERU (teda tam, skade prichadza 89ka). To si sice hned uvedomil, zastal v pri tom trojuholniku v odstavnom pruhu a skusal to vycuvat, ale nejako sa mu to s klbakom v zakrute nedarilo. Tu sa rozhodol pre sialeny krok (k udesu vsetkych cestujucich). Vyrazil dopredu a isiel v protismere od nadjazdu az skoro po Danovy urad, kde sa mu cez prejazd cez stredovy deliaci pas konecne podarilo otocit (to sa sice skoro zlomil bus - pozrite si velkost miesta). Ta jazda mohla byt sok pre nahodnych vodicov, predstavte si, ze idete vecer po Panonskej a zrazu oproti vam autobus ;-)))) No bolo to dost dobre ... skoda, ze nie je fotka
Reakcia na: Andy #13471:
To bol všeobecne rozšírený názov cestujúceho:-).
I.
Macheta: To hádam nemyslíš vážne! Linka č. 28 má jazdný čas v jednom smere 15 min., tzn. na obrátku 30 min. a interval v sedle 60 min. Ak ju robí vlastné vozidlo, znamená to, že 30 minút jazdí a 30 minút stojí. To je 1:1! Na linkách č. 27, 35 a 38 by bol potom tento pomer ešte zvrátenejší. Ak mi minimálne ešte jeden človek potvrdí, že je to pravda, potom moja mienka o DPB sa začne prudko zhoršovať....
CAS ROZHODNUT. Pozrite si debatu, aj ked to pise ze otvore debatu k clanku, je tam jeden prispevok.
Vladimir: Prchody neexistuju ani na linkach 27 (1 voz v sedle + 2 v spicke), 28 (1), 35 (1+1), tie robia len samy seba. Okrem jedneho posiloveho spoja R/O/V na linke 27, ktore robi voz z linky 21.
Vladimir: hahaha, zevraj prechody medzi 43 a 38, ved tie linky su vypravovane kazda z inej vozovne! Ked linku 38 vypravovala Trnavka tak tam dokonca na cely den par krat vypravili aj klbovu Karosu. No je mozne, ze rano linka 38 robi posilu ako 49/2.
Reakcia na: Mikiho poradca #13493:

Ty mas teda navrhy!!! Co si vystudoval???
Mám jeden vynikajúci nápad na úspory pre Mikiho:
Treba zrušiť v Bratislave všetky električky, trolejbusy a autobusy. Tiež sa nič tragického nestane. Mesto a štát ušetrí obrovské peniaze, bratislavčania si zvyknú, veď peši sa skôr dostanú z jednej časti mesta do druhej ako obyvatelia iných regiónov Slovenska do zamestnania. Podobne treba postupovať aj v ostatných slovenských mestách.
Reakcia na: J #13481:
Ako dlho trva zasadnutie komisie? Da sa prist aj chvilu neskor po zaciatku?
Čo sa týka SORov, zdá sa mi, že sa vám (alebo DPB) to trochu vymklo z rúk. Pôvodná teória, že SORy budú obsluhovať linky s malým počtom cestujúcich, kde klasický 12m autobus je luxusom. No v ostatnom čase sa nestačím čudovať, kde všade sa SORy objavujú. Nie som síce z BA, no v mojich spomienkach určite nevystupujú linky ako 29, či 30 ako linky s nízkym počtom cestujúcich. A hovoriť o náhrade Karos SORmi je už úplné šialenstvo (s výnimkou prípade, ak by typovaá zámena vozidiel bola kompenzovaná adekvátnym skrátením intervalu).

Potom, čo som si do tlačiarne kúpil nový atrament som znovu rozbehol postupné zostavovanie môjho súkromného karisblokového linkového cestovného poriadku MHD v BA. Znova som však naďabil na nejasnosti, tak sa pýtam:
Na aké linky existujú prejazdy z liniek č. 27, 28, 35, 38 a 43? Pôvodne som si myslel, že linky č. 38 a 43 obsluhuje spoločne len jedno vozidlo, no odchody tomu nenasvedčujú. Ako tam tie prejazdy teda fungujú? Fungujú tam vôbec nejaké prejazdy? Lebo ak by mi niekto tvrdil, že linku č. 38 obsluhuje len jedno vozidlo, ktoré celý deň jazdí len na tejto linke, asi by som utrpel šok (absurdne nízka produktivita práce). Ako je to teda?
neopl@n: No na tej 80 by som ten KompreSOR nerád videl tá odveze počas špičky dosť ľudí a B10,5 by bolo asi málo. A Aj iné. No na niektoré vážne by s hodili. Veď uvidíme čo bude keď doslúžia aj CNG. Dúfam, že ich potom nebudú prerábať na pohon H2O
Reakcia na: J #13486:
52,65,43,76,89,80 a na vsetky linky, kde jazdia tie nechutne zasvinene Karosy
KLF: jasne som sa pomylil 7114 má prísť v apríli 7115 asi po prázdinách.

Čo je s T3AS 7303. Mala najazdiť 15000km so záťažou. Neviete aspoň približne koľko sa jej podarilo bez poruchy. Boha kým ju dotestujú bude aj asynchrónny pohon zastaralý.
Ostatné SORy zo 6. série nebudú hlásiť?
KLF #13485 : 7115 už v apríli ale kedy začne jazdiť?! 7116 neviem.

neopl@n #13484: pretože chceli niečo nízko kapacitné a tento vyhovuje na väčšinu liniek aj keď na niektoré kde jazdí kompreSOR B 9,5 by skor mohol jazdiť 10,5. Veď 415 má kapacitu 102 cestujúcich ten B 10,5 91 a B 9,5 má 81. V podstate je to pekne odstupňované. Škoda že nekupavali aj B 10,5. Na takú 180 ideálny. A určite by sa našli aj iné linky.

si #13483 : kedže tam nebudú preberať utajované skutočnosti určite to bude verejné inak by nedávali ani tú pozvánku. A určite si môžeš robiť záznam, akýkoľvek. To či budeš môcť sa zapájať do diskusie o daných problémoch neviem, ale ak áno skrz tú koncepciu rozvoja DPB by sa tam oplatilo ísť. Ešte neviem ako mi to vyjde s časom ale stredu by som mal mať voľnú.
A kedy tie 7115 a 7116 maju prist do BA ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.