Reakcia na: richardhudec #134234:
Hustejsi interval by bol lepsi, ale pri nasej antipreferencii by to bolo menej realne.Ale hlavne mi na no.ev.diho navrhu vadi, ze L5/L7 a L9/L12 maju az moc subezne trasy (a viac menej rovnaky ciel). Pokial by sa vsak potom L7 a L12 presmerovali na Bosakovu (Teda do petrzalky - napr L7 Raca - Bosakova a L12 Karlova Ves - Bosakova) tak by to bolo prijatelne.
Peon
1) Tak mi napadlo, že či by nebolo lepšie (ale žiaľ drahšie), keby 22-ka išla normálne cez Patrónku, potom by zastavila až na zastávke "Sokolská" a konečnú by mala na Hlavnej stanici Jazdá doba by bola, odhadujem, že podobná ako k NOU. Teda voz do výpravy by sa pridávať určite nemusel, len tie čo tam sú by asi najazdili viac vzkm než k NOU.
2) A v smere do DNV by išla cez Kramáre s tým, že tam by zastavila na svojich stálych zastávkach ("Nemocnika Kramáre" a "Pri Suchom mlyne").
3) Neviete náhodou, na zastávke "Sokolská" sú terčíky a CP liniek 21 a 63? Tuším nie sú. Preto, že tam nie je dosť miesta ALEBO preto, že by sa museli na všetkých zastávkach vyvesovať?
Lebo linky 22, 32, 212 majú (asi) na všetkých zastávkach nové CP. Sú vyvesené aj samostatné prádzne CP liniek 204 a 211, na ktorých je zrozumiteľne napísané, že "nepremáva" (aj s dátumom odkedy dokedy).