Vo 24Tr v Temešvári bolo nádherne mrazivo. Asi tam nemajú žiadneho Gardenescu, ktorý by povedal "Klimatizácia by bola v Temešvári neúčinná". Medzizastávkové vzdialenosti sú tam kratšie ako v Bratislave.
podľa mňa nič horšie ako ten súčasný neexistuje lebo je nenormálne aby električky mali inteval 12min v pracovné dni a 20 cez víkendy...ak sa ti to páči tak to je tvoja vec, ale si možno 1 z 20
Najlepšie by bolo prehodnotiť nielen linkovanie v Petržalke a prípadne dačo poondiť vo Vrakuni (kde nakoniec aj tak museli 67 a 87 prehodiť), ale v celom meste. Trolejbusy sú v norme celkom, jediné čo by to chcelo sú nové vozidlá a trate rekonštruovať kde sú zastaralé. Ale ten mrdník čo sa roky drží z neviem akého dôvodu v električkách je teda chrapúnstvo. Keď som do DPB písal prečo s tým niečo nespravia, tak napísali, že by to m.č. neschválili. Petržalka tiež neschvaľovala tieto zmeny a DPB s magsitrátom si ťažkú hlavu nerobili. Na Petržalke vďaka auditu ušetrili a ešte aj to majú problém zaslať z tej posranej vozovne z Trnávky a Juráku 10 klbákov do rezervy.
Električky by mohli spraviť takto :
L2 : ŽST Nové Mesto - Trnavské mýto - Vazovova - Hl.st. (6//12)
L4 : Zlaté piesky - Trnavské mýto - Nám. Ľ. Štúra (6//12)
L5 : Rača - Obchodná - tunel - Karlova Ves (8//15)
L7 : Rača - Americké nám. - Nám. Ľ. Štúra/Šafárikovo nám. - Dúbravka (8//15)
L9 : Dúbravka - tunel - Obchodná - Trnavské mýto - Ružinov
(8//15)
L12 : Ružinov - Trnavské mýto - Nám. Ľ. Štúra - Karlova Ves (8//15)
L13 : Hlavná stanica - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra (8//15)
- dúfam, že je zrejmé z návrhu, že linky 2 a 4 sú vedené v prekladoch na spoločnom úseku
- L12 som obojsmerne poslal cez Jesenského lebo zo Šafka premáva do Ružinova tiež L50 a každých 6min premáva aj L4 na Trnavské mýto k linkám 9,12 a 78
myslím, že keď sa dostaneš na trnavské tak sa môžeš dostať do mesta ešte 3 linkami, ktoré nejdú na HLŽST, zatiaľ čo na račku iba 2 a to ešte aj z tej istej radiály - v prípade nehody problém...
L 212 ma zo svojej povodnej trasy 1 konecnu a 4 zastavky ? to je naozaj nutne ju prevadzkovat, alebo sa prevadzkuje aby sa nieco prevadzkovalo? ? pokial viem tak nic ine nenahradza...
väčším problémom je, že ak ideš 2,8 tak sa aspoň dostaneš na trnavské, kde môžeš prastúpiť na tej istej zástavke na 1,4 alebo 9, zatiaľ čo na račko si môžeš počkať na ďaľšiu linku z račianskej radiály (myslím ak ideš do centra)
ja by som elektricky nerusila. ked mas na trnavskom a racku zapchy, tak (t)bus ti tam stoji ale elektricka nie. teda chcem povedat ze elektricky nemusia stat v kolene aut a (t)busov. a kym si to elektricka obide, tak aspon nie si nervozny ze stojis pat minut na jednom mieste.
jedna z trojice L2,3 a 8. Z Trnavského mýta premáva dosť spojov na Hlavnú stanicu, rovnako ako z Račianskeho mýta. Skôr by som ponechal na Trnavskom mýte jednu električkovú linku a možno aj pre Račianske mýto, ak ľudia z Račianskej a Rače trvali, že chcú nutne spojenie s hlavnou stanicou a bridí sa im prestupovať na Račianskom mýte na 61,74,201 a 210.
Udivuje ma, že roky DPB zanedbáva túto trať pričom tá trať je už aspoň 10 rokov v tak sračkovom stave. Na druhej strane je úplne zbytočne opotrebovavná 20 spojmi štyroch liniek do hodiny v jednsmerne. Ak sa na trati niečo stane tak automaticky sú odstavené linky 2,3,8 z východných radiál a navyše aj L13. Kedy už DPB pochopí, že tam minimálne jedna linka jazdí zbytočne?!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.
Ja osobne by som L3 zrušil, a nechal jednu električkovú linku v intervale 6/6/6//12 na trase Hl.st. - ŽST Nové Mesto obsluhovanú Kačicami.