Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
v ramci pripravy na zaverecnu skusku som nasla aj takuto otazku:

Ak dôjde k zastaveniu vozidla na železničnom priecestí, vodič je povinný (2b)
A - odstrániť vozidlo zo železničnej trate; ak tak nemôže urobiť, musí bezodkladne vykonať také opatrenia, aby bol vodič koľajového vozidla pred nebezpečenstvom včas varovaný

len som si pri nej spomenula na ten nestastny bus zpred par mesiacov
Reakcia na: no.ev.di. #134230:
a keby mali elektricky hustejsi interval (co je tiez jedna z veci co ti vadi) tak by jazdili este prazdnejsie.
Reakcia na: no.ev.di. #134230:
hm chces povedat, ze ostatne linky (aj okrem elektrickovych) su v blizkosti konecnych zastavok preplnene?
Reakcia na: kacka #134228:
zrušili by sa linky, nie električky... a spoje by sa pridali tam kde by ich bolo potreba a nie na vozenie vzduchu z Hl.st. Tým nechcem povedať, že L2,3 a 8 sú nepotrebné, avšak jedna linka je tam navyše. Sadni si na zastávku STU a sleduj ako sú vyťažené električky. 13 ešte ako tak, možno keby 3 a 8 nechodili hneď po sebe, bolo by to lepšie.
Reakcia na: S499.1023 #134227:
a kam má teda linka zo ŽST Nové Mesto Premávať? Ja nehladím na to, že kedysi jazdila L14 na tej trase, ale pozerám na to aby bolo električkové spojenie z Trnavského mýta na Hlavnú stanicu, na tú linku by na STU alebo Vazovovej prestupovali aj ľudia z Račianskych liniek. Pamätaj, že nie vždy rušenie danej linky bolo správne, inak by sme v BA mali super MHD. Prečo to tak furt nie je?!
Reakcia na: no.ev.di. #134225:
tak ich (elektricky) zacnes postupne radsej rusit #134207, #134212)

Re #134210 MatejBA: hovorila som ze 8 to nebude ?
Reakcia na: no.ev.di. #134217:
Tvoje choromyseĺné úvahy budú našťastie navždy len "by", lebo TAK sprostí ani v DPB nie sú. Prečo asi bola zrušená bývalá d-14 Hlavné nádražie - žst. Nové mesto?
Reakcia na: TeBeCe #134221:
Vo 24Tr v Temešvári bolo nádherne mrazivo. Asi tam nemajú žiadneho Gardenescu, ktorý by povedal "Klimatizácia by bola v Temešvári neúčinná". Medzizastávkové vzdialenosti sú tam kratšie ako v Bratislave.
Reakcia na: MatejBA #134224:
podľa mňa nič horšie ako ten súčasný neexistuje lebo je nenormálne aby električky mali inteval 12min v pracovné dni a 20 cez víkendy...ak sa ti to páči tak to je tvoja vec, ale si možno 1 z 20
Reakcia na: no.ev.di. #134222:
nic proti, ale tvoj system je este horsi ako sucasny "odvsadial-vsade + safarikovo namestie)
Reakcia na: TeBeCe #134221:
čo si v KV navarili nech si to aj zjedia ? ak mám hovoriť seriózne tak v Ik4xx a Karosách mi tiež nie je 2x chladno...
Reakcia na: IGIs #134220:
Najlepšie by bolo prehodnotiť nielen linkovanie v Petržalke a prípadne dačo poondiť vo Vrakuni (kde nakoniec aj tak museli 67 a 87 prehodiť), ale v celom meste. Trolejbusy sú v norme celkom, jediné čo by to chcelo sú nové vozidlá a trate rekonštruovať kde sú zastaralé. Ale ten mrdník čo sa roky drží z neviem akého dôvodu v električkách je teda chrapúnstvo. Keď som do DPB písal prečo s tým niečo nespravia, tak napísali, že by to m.č. neschválili. Petržalka tiež neschvaľovala tieto zmeny a DPB s magsitrátom si ťažkú hlavu nerobili. Na Petržalke vďaka auditu ušetrili a ešte aj to majú problém zaslať z tej posranej vozovne z Trnávky a Juráku 10 klbákov do rezervy.
Električky by mohli spraviť takto :
L2 : ŽST Nové Mesto - Trnavské mýto - Vazovova - Hl.st. (6//12)
L4 : Zlaté piesky - Trnavské mýto - Nám. Ľ. Štúra (6//12)
L5 : Rača - Obchodná - tunel - Karlova Ves (8//15)
L7 : Rača - Americké nám. - Nám. Ľ. Štúra/Šafárikovo nám. - Dúbravka (8//15)
L9 : Dúbravka - tunel - Obchodná - Trnavské mýto - Ružinov
(8//15)
L12 : Ružinov - Trnavské mýto - Nám. Ľ. Štúra - Karlova Ves (8//15)
L13 : Hlavná stanica - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra (8//15)
- dúfam, že je zrejmé z návrhu, že linky 2 a 4 sú vedené v prekladoch na spoločnom úseku
- L12 som obojsmerne poslal cez Jesenského lebo zo Šafka premáva do Ružinova tiež L50 a každých 6min premáva aj L4 na Trnavské mýto k linkám 9,12 a 78
Fuj, v tych solarisoch a tedomoch je neznesitelne v tychto dnoch. Zahradnik chce svojich spoluobyvatelov uvarit alebo co?
Reakcia na: no.ev.di. #134217:
myslím, že keď sa dostaneš na trnavské tak sa môžeš dostať do mesta ešte 3 linkami, ktoré nejdú na HLŽST, zatiaľ čo na račku iba 2 a to ešte aj z tej istej radiály - v prípade nehody problém...
Reakcia na: MacGiver #134215:
K vyradeným "vrakosám" sa pridal už aj voz #3641 ?
Eripmav-to len testuju novú linku. 213 : D
Reakcia na: IGIs #134214:
takže čo z toho plynie?

Ja osobne by som L3 zrušil, a nechal jednu električkovú linku v intervale 6/6/6//12 na trase Hl.st. - ŽST Nové Mesto obsluhovanú Kačicami.
L 212 ma zo svojej povodnej trasy 1 konecnu a 4 zastavky ? to je naozaj nutne ju prevadzkovat, alebo sa prevadzkuje aby sa nieco prevadzkovalo? ? pokial viem tak nic ine nenahradza...
Nevie niekto, prečo vyradili voz #3631 ❓
Reakcia na: no.ev.di. #134212:
väčším problémom je, že ak ideš 2,8 tak sa aspoň dostaneš na trnavské, kde môžeš prastúpiť na tej istej zástavke na 1,4 alebo 9, zatiaľ čo na račko si môžeš počkať na ďaľšiu linku z račianskej radiály (myslím ak ideš do centra)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.