romanca: neignorujeme to, aspoň ja nie. Ja si každý deň prejdem prílohy BA v Pravde a Sme a hladám zaújmavosti. To že už sa dosť stých vecí o mhd v BA nedostane na imhd to sa spýtaj deka prečo to nedáva na úvodnú stránku.
A to že nebude metro, to je mne známi fakt od vyhlásenia výsledkov komunálnych volieb.
Mimochodom nedávno sme tu mali diskusiu, že či nízkopodlažné eliny alebo vysoké zastávky. A čo takto, nie vysoké zastávky,ale pri prerábaní trate a reko ju zapustiť nižšie o x cm. Malo by to všetky plus. Bezbariérový prístup na zastávky aj do vozidiel a nízkopodlažné eliny by nenivočili trať, antihlukov ochrana?! To by predsa bolo ideálne riešenie.
A to že nebude metro, to je mne známi fakt od vyhlásenia výsledkov komunálnych volieb.
Mimochodom nedávno sme tu mali diskusiu, že či nízkopodlažné eliny alebo vysoké zastávky. A čo takto, nie vysoké zastávky,ale pri prerábaní trate a reko ju zapustiť nižšie o x cm. Malo by to všetky plus. Bezbariérový prístup na zastávky aj do vozidiel a nízkopodlažné eliny by nenivočili trať, antihlukov ochrana?! To by predsa bolo ideálne riešenie.
tr3mp
Čo sa týka diaľníc, severný ťah ako priorita spojenia východu a západu Slovenska je v situácii, keď sa odvolávame na zlú ekonomickú situáciu, rušíme železnice a pritom sa presadzuje drahý severný variant (drahý prinajmenšom pre množstvo tunelov). Južnej trase stačí 1 (Rožňava) alebo najviac dva (v prípade severného obchvatu Nitry) tunely je plytvanie peniazmi. Je pravda, že aj Liptov, či Žilina potrebujú kvalitné cestné spojenie, ale investorov treba priviesť do ekonomicky najslabších oblastí a to sú najmä juh a východ. Inak budú tieto regióny (a nie vlastnou vinou) brzdiť celé Slovensko.