Ahoj, ste ochotní uverejniť v Novom Čase fundovaný článok o situácii na železniciach? S jedným ste ma už do riti poslali, že ako neredaktor môžem písať len do rubriky Názory či Ohlasy alebo také čosi a že tam nemáte toľko priestoru.
I.
V Hradišti pod Vrátnom nemusí sedieť žiadny závorár. Prejazd je tesne pri zastávke, tak tam môžu byť kľudne kríže a "10", ten jeden manipulák za deň by pribrzdil. Inak cena PZZ sa vráti asi za dva roky.
I.
Skutočne by asi bolo lepšie sa spýtať niekoho iného. Ako to KLF niekde píše, dá sa ale treba známosti. V Čechách ako kde, v HK brigádnika zoberú, ak si všetko zaplatí sám, myslím, že aj napr. v Tepliciach ale v Pardubiciach nie. Hoci aj tam by som sa cez nejakých ľudí dokázal pretlačiť. V DP Praha sa to líši od vozovne k vozovni.
Inak veta "Pri modernizácii tiež údajne použila nevhodné osy, takže motor mal zhruba o 100 koní väčší výkon." je dost divna... Neviem mozno je chyba vo mne ale netusim aky maju vplyv osy na vykon motora... Ach jaj uz aj TASR robi taketo chyby
dosť by pomohlo keby aspoň postavili 4 pruh od Žarnovice po Žiar tj 18 km za cca 6 mld Sk (300mil/1km v danej rovinatej lokalite bez potreby budovania mostov a tunelov). Pretože 41 km cesta Nitra - Hronský Beňadik aj bez 4 pruhu je celkom dobrá (isteže 4 pruh by bol lepší) ale ten žiarsky lievik to je poprdeli. A potom ešte od Zvolena po Lučenec, to by danému regiónu dosť pomohlo.
J: kua jazdim teraz skoro kazdy den, aj teraz padam, ale piatok vecer by sme teda sli sadnut ? Keby daco, dohodni sa s Rikom, to bude teraz taky moj zastupca tu, on vie kedy, KDE, atd...
Hroch: plati aj pre teba.
Podľa môjho názoru je spustenie dopravy na petržalskej stanici v plnom rozsahu spôsobené tým, že sa Petržalky obmedzenia týkajú minimálne - nemajú dôvod štrajkovať. Okrem toho Petržalka je prihraničná stanica - to je vlastne jediné, čím je v súčasnosti významná. Inak je to z hľadiska pomeru jej kapacity a prevádzky nevyťažená stanica, mnoho staníc na tratiach so zastavenou prevádzkou bolo užitočnejších ako ona.
Čo sa týka diaľníc, severný ťah ako priorita spojenia východu a západu Slovenska je v situácii, keď sa odvolávame na zlú ekonomickú situáciu, rušíme železnice a pritom sa presadzuje drahý severný variant (drahý prinajmenšom pre množstvo tunelov). Južnej trase stačí 1 (Rožňava) alebo najviac dva (v prípade severného obchvatu Nitry) tunely je plytvanie peniazmi. Je pravda, že aj Liptov, či Žilina potrebujú kvalitné cestné spojenie, ale investorov treba priviesť do ekonomicky najslabších oblastí a to sú najmä juh a východ. Inak budú tieto regióny (a nie vlastnou vinou) brzdiť celé Slovensko.
Neboj, m@rtin sa este vrati. Je to prazsky lokalpatriot, je na svoje mesto hrdy, v podstate ved aj ma na co. Poznam ho osobne a je to v reale velmi mily clovek
J: zaujimavejsia je juzna zeleznicna magistrala.. Ta zide kompetentnym na um, len ked vichrica pri Ruzomberku povala stromy a tie potrhaju troleje. Za dva dni po oprave sa na to zas akosi zabudne...
Ja osobne neviem pochopit, ze take velke mesto ako je Nitra nema normalnu zeleznicu. Podobny ale mensi priklad Rimavska Sobota.
Ludia, to ste zase m@rtina nemuseli poslat do ....! Sak len hovoril svoj nazor! Je sice prevda, ze kecal o prahe ako o pupku sveta, ale zase ste ho nemuseli az tak urazit ze zduchol! Na druhej stranke to ale ajtak prehanal...
Inac ludia, to je ten vnutorny BUSE transparent taky drahy, alebo su v Dielnach taky lenivy.
Podla mna by sa do klbovych vozov mali davat aj do zadnej casti (tak ako v trolejbusoch)!
A este, by mal byt jeden, aj opacne! ale na to asi nejsu bubaky, ze!
ﻁﺾﺻﻂﺽﺹ :-)))
Je podľa mňa samozrejme trate obnoviť, ale musí sa nájsť spôsob ako ich stratu znížiť. Môže nejaká zostať ale nie 500mil. No potom som sa dozvedel , že aj Petržalka spustila v plnom rozsahu dopravu do Viedne takže vzdávam hold aj Bratislavčanom
KLF: to hospodárstvo platí 6mld. na železnice. Ak padne na kolená hospodárstvo, padnú aj železnice. Tu ide aj o objem prepraveného tovaru, z ktorého žijú. A tie K2S veď v 98-2 99-3, 00-4, 01-2, 02-2 Takto je to. už sa robia iba dve ročne
martiner: aj mňa tá info prekvapila. Asi by sa najprv a čo najrýchlesie mali spojiť KE so BA. Za 5 rokov 40mld alebo 10 rokov 80mld. hovorí jasne pre južnú vetvu. No a KE sú napojené s Prešovom. Potom by bola priorita spojiť Tatry, Liptov, Oravu a Kysuce s BA cez severnú vetvu. Mali by predať SPP celé a zisk použiť na urýchlené budovanie obidvoch vetiev. Keby sa to celé skončilo v 2013 bolo by super. Je nevyhnutné, aby sa východ napojil kvalitnými komunikáciami, pretože neverím, že ľuďom na východe sa nechce robiť oni len nemajú príležitosť v dobrej fabrike.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
J
KLF: to hospodárstvo platí 6mld. na železnice. Ak padne na kolená hospodárstvo, padnú aj železnice. Tu ide aj o objem prepraveného tovaru, z ktorého žijú. A tie K2S veď v 98-2 99-3, 00-4, 01-2, 02-2 Takto je to. už sa robia iba dve ročne
martiner: aj mňa tá info prekvapila. Asi by sa najprv a čo najrýchlesie mali spojiť KE so BA. Za 5 rokov 40mld alebo 10 rokov 80mld. hovorí jasne pre južnú vetvu. No a KE sú napojené s Prešovom. Potom by bola priorita spojiť Tatry, Liptov, Oravu a Kysuce s BA cez severnú vetvu. Mali by predať SPP celé a zisk použiť na urýchlené budovanie obidvoch vetiev. Keby sa to celé skončilo v 2013 bolo by super. Je nevyhnutné, aby sa východ napojil kvalitnými komunikáciami, pretože neverím, že ľuďom na východe sa nechce robiť oni len nemajú príležitosť v dobrej fabrike.