Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
d3ko: Yo to si pamatam ze jeden nas nemenovany redaktor kradol odtialto veci. Nastastie, nebol to jeho jedinny priekak (po cesky pruser 🙂 ) takze letel aj bez kridielok 🙂
Igorko: hmm to bude tazke, vies sme bulvarny dennik a tu ide o to ci by to ludia citali alebo nie. Ale poradim Ti skontaktuj sa napr s nejakym redaktorom od nas, to by bola schodnejsia cesta.Ak chces poslem ti mailom nejake kontaktne maily alebo cisla
Pozeral som sa na stránku Doprastavu a v stavbách v realizácii majú uvedenú stavbu:
Prepojenie Žel. stanice "BA-Petržalka-Staré mesto" dátum začatia stavby 15.2.2003, ukončenie 15.12.2003.
Nevie niekto čo to má byť, kadial to pôjde?
Elzabusti motuju na Hranicnej tu vyhybku normalne za prevadzky.. Bude dialkova.. Takisto bude nova vyhybka na zastavke Prievozska smer mesto...
Igor: Nepoznam tam dobre miestne pomery, len usudzujem ako je to asi v skutocnosti. Z navratnostou priecestneho zab. zar. je to sice pekne, ale fakt je ze napr. hlasky na trati NZ - PD sa rusili tiez kvoli priecestiam asi 3 roky. Ale na Slovensku je to tak.

All: Predvcerom som videl na ASMN pekny-udrzovany SAD Ikarus 280.08 s SPZ BAA 25-99. To je tak z roku 1983-84. Kde sa hrabe nasa "historicka" 2881.
J: trat o niekolko cm pod urovnou vozovky napadla aj mna, ale je tu jeden zasadny argument proti (na gumokoly v centre mesta teraz mozme kaslat) a to, ze ked nasnezi, tak z ryhy hlbokej asi 30cm ho nijako neodhrnies... nehovoriac o bordeli, ktory sa tam nanosi aj v lete. Naklady na prestavbu dost velke a na udrzbu este vacsie.
J: pošli mi na seba mail
Igorko: Co sa tyka Noveho casu, tak sranda bola, ked minuly rok vykradal nase novinky o tom, ako sa testuje T3AS c. 7303 a podobne. O bulvarnom denniku by som nepovedal, ze bude vykradat cisto odborne veci 😉
romanca: neignorujeme to, aspoň ja nie. Ja si každý deň prejdem prílohy BA v Pravde a Sme a hladám zaújmavosti. To že už sa dosť stých vecí o mhd v BA nedostane na imhd to sa spýtaj deka prečo to nedáva na úvodnú stránku.

A to že nebude metro, to je mne známi fakt od vyhlásenia výsledkov komunálnych volieb.

Mimochodom nedávno sme tu mali diskusiu, že či nízkopodlažné eliny alebo vysoké zastávky. A čo takto, nie vysoké zastávky,ale pri prerábaní trate a reko ju zapustiť nižšie o x cm. Malo by to všetky plus. Bezbariérový prístup na zastávky aj do vozidiel a nízkopodlažné eliny by nenivočili trať, antihlukov ochrana?! To by predsa bolo ideálne riešenie.
v poslednom case tu vsetci moc politizujete a ignorujete, ze v mediach sa pomerne vela pise o bratislavskej mhd. napriklad tento clanok
http://www.pravda.sk/dennik/2003/02/05/bratislava/67/article.93452.html v pravde pise o pripravovanej rekonstrukcii trate pri redute, ktora zda sa plne vyhovujete tomu, co sa v tomto fore pisalo pred casom.


z medii mam tiez pocit, ze metro je uz definitivne opustena idea a stale viac sa hovori a pise o vasej vysnenej elektricke.
Ad schôdza: Ak som to správne pochopil tak tento rok by tých nových informačných systémov do trolíkov malo byť na 20 až 25 trolov. Tých VP by malo byť v DPB 6-7 uvidi ako s dodávateľskými firmami. Tento rok ak nové autobusy, tak iba kompreSORy a v 2004 tender na plyňáky, ale zrejme aj nafta. To znamená, že dodávky asi 2005, mne to tak vychádz 😞 Tá 7114 sa mi nezdá, lebo tá ma schované transparenty, to by muselo bať ináč vymyslené.

Jasne nech sa martin vráti nech sem chodí to je v pohode, ale nech nezabúda, že sem chodia lokalpatrioti, hlavne BA, tak nech na ňu nenadáva. Robí si nepriateľov a silných odporcov. Zo mňa áno.

tulenique: hento som nečítal, ale už dávnejšie som počul, že stiahli všetko čo bolo vyrobené v čechách a potrebujú pomoc od okolitých štátov. Hm... zlaté české ručičky. Že tie vozne boli životu nebezpečné.

neoplan: bol si na schôdzi?

riko: no kde, kedy a ako vás spoznám.
KPMHaRD schodza newz: Najblizsie maju ist na VPcku vozy 6268 a 6294. V nejakej 14Tr ma byt osadeny bocny transparent, na ktorom budu informacie aj znutra. To iste 7114 (neoverene). Viac informacii vam prinesie zvysok osadenstva schodze 😉
Reakcia na: frenky #13411:
A v aprili ma byt dokoncene terno a co??? ;-P ;-P ;-P ;-P
Cha cha cha!
V DNV by uz konene malo byt to obratisko! dufam ze poslanci neklamu, a do konca leta bude skutocne Stat (myslim to obratisko) 🙂

Ale maju aj uplne zmenit linkovanie v DNV :-(((
To som zvedavy co vymyslia 😕

FRENKY: Daj na to
Reakcia na: tr3mp #13391:
No teraz ma celkom na..al Peter Schutz v SME, lebo tie jeho články o železniciach boli absolútne nekompetentné.
I.
Reakcia na: Ivo #13378:
Ahoj, ste ochotní uverejniť v Novom Čase fundovaný článok o situácii na železniciach? S jedným ste ma už do riti poslali, že ako neredaktor môžem písať len do rubriky Názory či Ohlasy alebo také čosi a že tam nemáte toľko priestoru.
I.
Reakcia na: Juro #13366:
V Hradišti pod Vrátnom nemusí sedieť žiadny závorár. Prejazd je tesne pri zastávke, tak tam môžu byť kľudne kríže a "10", ten jeden manipulák za deň by pribrzdil. Inak cena PZZ sa vráti asi za dva roky.
I.
Reakcia na: Andy #13292:
Skutočne by asi bolo lepšie sa spýtať niekoho iného. Ako to KLF niekde píše, dá sa ale treba známosti. V Čechách ako kde, v HK brigádnika zoberú, ak si všetko zaplatí sám, myslím, že aj napr. v Tepliciach ale v Pardubiciach nie. Hoci aj tam by som sa cez nejakých ľudí dokázal pretlačiť. V DP Praha sa to líši od vozovne k vozovni.
FLASH INFO OD Neopl@ana a DTV>

do konca leta ma byt postavane obratisko v DNV pred TERNOm!!!!

🙂 😃 KONECNE!!!!!!!!!
V madarsku maju vraj problemy s reko mot.voznov radu 810.
Viac: http://www.sme.sk/clanok.asp?rub=online_ekon&cl=804656

Inak veta "Pri modernizácii tiež údajne použila nevhodné osy, takže motor mal zhruba o 100 koní väčší výkon." je dost divna... Neviem mozno je chyba vo mne ale netusim aky maju vplyv osy na vykon motora... Ach jaj uz aj TASR robi taketo chyby 😞
Reakcia na: tr3mp #13407:

dosť by pomohlo keby aspoň postavili 4 pruh od Žarnovice po Žiar tj 18 km za cca 6 mld Sk (300mil/1km v danej rovinatej lokalite bez potreby budovania mostov a tunelov). Pretože 41 km cesta Nitra - Hronský Beňadik aj bez 4 pruhu je celkom dobrá (isteže 4 pruh by bol lepší) ale ten žiarsky lievik to je poprdeli. A potom ešte od Zvolena po Lučenec, to by danému regiónu dosť pomohlo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.