Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #133966:
Tá trať nielen že je mimo prevádzky ale je už pekných pár rokov administratívne zrušená.
Reakcia na: MiroBA #133965:
Ty si skutočný drúk, to sa nedá inak vyjadriť. Autoatlas je skutočne ten správny zdroj absolútnej pravdy.
Reakcia na: Solider #133964:
Trať v dosť biednom stave by ťažko bola na 22,5 t na nápravu.
Reakcia na: ufo #133962:
Frekvencia na SOR C 7,5 Lili a nie na udržiavanie stavebne mimoriadne náročnej trate, absolútne nevhodnej pre nákladnú dopravu.
Reakcia na: Martin Fundárek #133958:
Škaredé baby bývajú "prudivé" a táto je toho dôkazom.
Reakcia na: MiroBA #133965:
Uz 14.6.1997 chybali na niektorych usekoch slovenskej strany kolajnice: http://www.rail.sk/arp/slovakia/history/h490.htm

To co je v autoatlase uz roky nie je pravda. Trat medzi Nowym Targom a Podczerwonym pri Suchej Hore neexistuje. Uz nie je ani v polskych turistickych mapach.
Chyba teda 32 km zeleznice.
Reakcia na: Karakol #133956:
Re #133965 MiroBA: trat je na slovenskej strane oficialne mimo prevadzky v useku Trstena - Sucha Hora.
A chyba nielen usek medzi Lieskom a Suchou Horou, ale aj medzi Trstenou a Lieskom je to dost porozoberane, by si sa cudoval co vsetko z tej zeleznice skoncilo v zakladoch rodinnych domov a podobne, co nebolo vytrhane to odtial poodnasali ludia, skutocne viem o com hovorim.
Ako je to na polskej strane neviem, nikdy som tam nebol.
Reakcia na: N/A #133955:

Neviem teda v autoatlase z R. 2006 je tam tá trať vyznačená až po štátnu hranicu a poznámka pri tom "mimo prevádzky" akurát od hranice nejaké 2km nieje potom vyznačené nič na poľskej strane. Ale tam práve by sa to aj oplatilo obnoviť.
Reakcia na: Martin Fundárek #133961:
Aj tá trať je v dosť biednom stave..
Reakcia na: Martin Fundárek #133961:
Lignit tam šiel naposledy v 90. rokoch. Odvtedy nič, až teraz 4.8.2009 prešiel popri osobných klonoch aj jeden nákladný BRKS s 230.065.
Reakcia na: Martin Fundárek #133959:
Ja naposledy minulý rok v auguste, na Lupkow 18 ludí, z Lupkowa 10 - z toho traja Češi išli niekde do okolia Paloty, tak sa mimoriadne stálo na bývalej zástávke. V uniforme nešiel nikto okrem vlakvedúceho.
Reakcia na: S499.1023 #133945:
V júni, júli a myslím aj minulý týždeň boli výluky v uzle Břeclav, pri ktorých bola trať využívaná na odklony. Inak je tam aj nákladná doprava, myslím, prakticky nulová, sem-tam nejaký mimoriadny vlak s lignitom, uhlím (aj to o tom píšu v Dráhe ako o rarite?).
Reakcia na: no.ev.di. #133938:
Niektoré z uvedených prechodov majú zmysel ako nákladné.
Reakcia na: ufo #133936:
Ja som tadiaľ pred pár rokmi šiel ráno v čase, keď ešte jazdili priame vlaky Humenné-Sanok. V celom vlaku išlo menej cestujúcich, než colníkov a pasovákov. A späť som išiel ako cestujúci sám.
Reakcia na: S499.1023 #133916:
Tá druhá časť súvetia bola načo dobrá, ak sa smiem spýtať?
Reakcia na: S499.1023 #133952:
Neštudoval som návrh na budúci rok, ale v návrhu na súčasný GVD tiež tie vlaky neboli - neboli dodané podklady asi, to môže byť dôvod.
Reakcia na: N/A #133955:
Bolo by to fajn investovať do hromadnej dopravy ako ekologickej formy, avšak či to bude práve úsek železnice medzi Oravou a Poľskom pochybujem. Ako tu odznelo chýba úsek medzi Lieskom a Suchou Horou, ale čo je dôležitejšie, úsek medzi Podczerwonym a Nowym Targom je už tiež úplne rozobraný. Toto je už len bujná fantázia niektorých miestnych obyvateľov. Na jednom prerokovaní sa mi stalo, že mi zástupca starostu predstavil návrh postaviť rýchlostnú cestu medzi Námestovom a Oravskou Lesnou. Že vraj majú veľmi hustú premávku. Nie nebol to vtip. Alebo iný návrh. Diaľnica medzi Námestovom a Ťapešovom. Toto im dokonca zhltla aj markíza, ktorá to brala ako seriózny problém. :-))
Reakcia na: MiroBA #133925:
mojko a o akom chybajucom useku hovoris? od Trstenej az po Suchu horu ziadne kojanice uz niesu, tie uz davno skoncili vselikde inde, ver ze viem o com hovorim...
Reakcia na: luky133 #133830:
cele monako su milionari.. na cele s tym vodicom autobusu ?
http://www.railpage.net/modulesnews/article.php?storyid=1959

Napriek správe o udalosti v tom linku, som nevidel ešte na danej trati voziť hentie rušne nákladné vlaky nevidel. Jedine od BRKS som tam videl 230+740.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.