Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: lobogo #133234:
Jediný súťažiaci a zároveň aj výherca súťaže o najk***tnejší príspevok včerajšieho dňa?
Reakcia na: no.ev.di. #133231:
myslite že sa tie B961,B941 vrátia do BA?
možno si DPB dal len pauzu aby nemusel platit prazdninove mesiace, dlho som nečital diskusne forum ale su už BYSTRICE preč? alebo ešte vo vozovni v BA? dakujem
Slovenský hydrometeorologický ústav vydal dnes popoludní výstrahu 1. stupňa. Varuje, že na takmer celom území Slovenska sa v noci z piatka na sobotu môžu vyskytnúť početné silné búrky, ktoré môžu byť spojené s krátkodobými, ale intenzívnymi lejakmi.
? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: kecho #133211:
Čo sa tyká nakláňania vozidiel Solaris
kneeling je u týchto vozoch nainštalovaný správne
Keď napríklad príde voz na zastávku Nám. Hraničiarov tak je naklonený na opačnú stranu preto lebo je tam moc kvalitná vozovka naklonená naopak, čo sa tyká nakláňaním na opačnú stranu neni to až tak pravda keď niečo zasiči vodič zatiahol elektrickú brzdu a v tej chvíli sa začne voz vyrovnávať to je stabilizuje sa voz a vyrovná sa do normálnej polohy ako je cesta. Alebo vodič aj môže stlačiť vyrovnanie nápravy a tým pádom sa začne do normálnej polohy vyrovnávať 2 a 3 napráva voza a to tiež môže zdvihnúť pravú stranu vodidla všetko záleží od vozovky. A čo sa týka používania knelingu na solarisoch to len velmi malo väčšinou vidíte len vyrovnávanie vozidla. ?
Reakcia na: Ámos #133227:

Ale ta modernizace vašich tétrojek bude stát o mnoho víc než nákup 12letých tramvají s výzbrojí Progress, která vydrží běhat dalších 20 let.

Já si myslím, že o T3R.P z Prahy zájem bude. Z ČR bych ho čekal snad jen z Mostu, všude jinde mají smlouvy na nové tramvaje. Ze Slovenska bych čekal oba provozy BA i KE.

Počkejme si, uvidíme.
Reakcia na: Ámos #133227:
DPB nie je hrdý ale fajnový a skorumpovaný hlavne... dokiaľ nevylezie z Lichav to čo BA potrebuje hovno sa nakúpi. Tak to doteraz ostatne je, takže ťažko presviedčať o nejakom opaku, ktorý by to vyvracal. 20 prenajatých Tedomov, o ktorých sa tu už teraz píše, že ich rôzne časti vydávajú zvuk ako keby jazdili už nejaký ten rok tiež nesvedčí o tom, že DPB vie čo nakupuje/najíma. To najlepšie čo sa do našej MHD v novom tisícročí dostalo boli paradoxne prenajaté Karosy B941 a 961 z BB. Pričom B961 by aj napriek svojej vysokopodlažnosti obstáli aj dnes v porovnaní s ostatnými vozidlami - "Kdo koupí ten neprohloupí." Tak myslím hovoria Česi ? aplikoval by som to na B961.
Reakcia na: Ámos #133229:
ok mozno sa im nepodarilo tieto SUcka urobit ale inak su to asi kvalitne vozy, ved by nejazdili inak v celej europe. btw. ked uz boli aj podla slovdekry na figu preco sa nevratili vyrobcovi vsetky na reklamaciu so ziadostou o vratenie penazi. co je inak s tou zhorenou jednou SU???? uz si nepamatam ak vie niekto nech da vediet ?
Reakcia na: enge2 #133217:
SU-cka boli vyrobene nie prilis kvalitne. Ostatne to preukazala aj experiza Slovdekry. Ved ak vyrobca dodal 22 vozidiel a z toho jeden mal hned na zaciatku v prdeli motor tak to nebude bohvieco. Takisto dokumentacia elektriky nesedela s realnym zapojenim u niektorych vozov.
Reakcia na: luky133 #133213:
nie, oni vazne prisli z Polska s opacne zapojenym kneeligom. Zevraj az polovica vozov (cize mozno stvrtina) malo tuto vadu.
Reakcia na: m@rtin #133224:
DPB je prilis hrdy podnik nato aby kupil zanovne busy nie to este 50 rocne elektricky. Zaroven vsak by to aj bola pri elektrickach hlupost, kedze mame tu dost T3jok, ktore mozu byt modernizovane.
Osobne pochybujem, ze nejaky podnik byvalom CSR bud kupovat Prazske T3R.P.
Reakcia na: 7036 #133225:
Čo konkrétne chceš vedieť?
Zdravím, měl bych dotaz, nepadl by tu prosím nějaký kontakt na někoho, od koho lze získat informace o provozu CNG busů? Díky.
Reakcia na: enge2 #133223:

Tak ono jich má být do roku 2017 250 kusů, což nahradí nejen současných 200 tramvají TSUCS, ale i 313 modernizovaných tramvají T3R.P s výzbrojí progress. Těmto tramvajím až se budou vyřazovat bude kolem 12-13 let, takže jistě po nich mnoho měst rádo ještě sáhne. Bratislava možná také.
Reakcia na: m@rtin #133222:
pekne, myslim, ze u nas bude takyto typ elektricky jazdit ked ho budu v prahe vyradovat ?
Reakcia na: no.ev.di. #133218:
Ale aj TEDOMy "tancujú" na zástavke lebo ak sa nepoužije kneeling tak "ECAS" ho začne vyrovnávať je to vidieť napr. na zástavke Tománkova. ? A pokiaľ viem tento systém majú 25Trky, TEDOMy, Solarisy a možno aj 21Trka...
Reakcia na: M3go #133219:
uvidime co prinesie noveho, aj tak si myslim, ze su to dobre vozy, pokial sa o to vie niekto postarat ?
Reakcia na: enge2 #133215:
Vo výrobe je už Solaris Uebino IV. generácie tak som na neho zvedavý 🙂
Reakcia na: luky133 #133213:
S tým "kneelingom" u Solarisov to je pravda to vozidlo na zastávke tancuje všelijak a málokedy sa stane, že sa nakloní naozaj na stranu k zastávke ?
Reakcia na: kacka #133216:
? ono kto vie ci za to mohol polsky vyrobca autobusov alebo nas uspesny DPB, ktory robi obnovu vozoveho parku systematicky a v 3 rocnej periode ? , ked v ostatnych krajinach su so solarismi spokojny. ?‍☠️

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.