Re #133137 kecho: Polopatisticky povedané: blikajúca zelená znamená čosi ako "Ak chceš prejsť, tak švihaj, lebo bude oranžová". Na oranžovú potom už prejsť nesmiete. ?
Toto som si až teraz všimol: "Predsedom trojčlenného predstavenstva sa stal Ing. Alexander Ballek, ďalšími členmi sú PaedDr. Michaela Platznerová a PhDr. Branislav Zahradník." Takže zberá ďalšie stoličky, z ktorých sa dá robiť kampaň? ?
nulty dialnicny obchvat D4 sa uz stavia(usek krizovatka Dnv, krizovatka Stupava-juh a krizovatka Zah.bystrica), ba dokonca sa uz zcasti vyuziva (jarovce-rakusko). Dialnicny most ma stat do roku 2030, za dva roky stat urcite nebude a nebude sa ani stavat. Tunel Karpaty tiez nema sancu
Lenže tým smerom (Jelenia -> Karpatská) nie je zelená vlna. Ani celkove dole Šancovou nie je zelená vlna, iba na úseku Rač. mýto -> Trnavské mýto, a potom zase od Bajkalskej ďalej.
Trojkolák? Hádam šesťkolák odjakživa, nie?
Prezývky:
Čmeliak - pôvodne posunovacia lokomotíva pre ZSSR s označením ČME3
Traktor - T-trakcia, lokotraktor.
O cecile som fakt v živote nepočul, boli cénuly, cocaccoly, pomaranče - T678.0/T679.0. Šesťkolík bol odjakživa šesťkolák alebo rakaňa. Nemýliš si to s ceculou - "pegasom"?
Pegas je podľa teba prečo pegas :-)))?
Prečo polemizuješ s tým, čo nikto nepovedal ani nenapísal? Tie bobiny nejdú do osobnej dopravy, ani do nákladnej na SK. A len tak mimochodom, bobina je RÝCHLIKOVÁ lokomotíva, naopak nie je veľmi vhodná pre nákladnú vozbu, od toho sú skútre (121. 122).
Aha, ďakujem za upozornenie, nevšimol som si to v rýchlosti.
Re #133137 VLK: No rozdiel v oranžovej a blikajúcej zelenej je ten, že ak vidíš oranžovú a môžeš bezpečne zastaviť, tak zastaviť musíš. Pri blikajúcej zelenej ešte môžeš prejsť. Že sa u nás oranžová takmer nedodržuje, to už je druhá vec...
Trochu off-topic, vraj od zajtra má byť na šiestich križovatkách a troch prechodoch pokusne zapnutá blikajúca zelená, a ak sa osvedčí, tak ju zapnú všade.
? ja zas obdivujem ako niektorí ľudia nevedia čítať. Väčšinou som len písal fakty. To, že neovládam ekonomické mustre je pravda. Chceš mi povedať, že inflácia je len u nás? To, že SORky sa nedajú nasadiť na všetky linky, je pravda, nič prevratné. To, že bol na 20 a 22 upravený interval je fakt, nič som nehodnotil. Určité typy SORov sú osvedčené a nie je problém ich nakupovať - je na tom niečo nepravda? To, že 18m SOR a trolejbus od SOR nie je osvedčený výrobok tiež súhlasí, keď sa pozrieš ako dlho je to na trhu. A na záver som len vyslovil nádej, že nech už DP dačo kúpi a nech to vydrží... BODKA! Neviem kde je v tom všetkom veda. ?
človeče, tvoj príspevok je asi ako keď vyberem z chladničky potraviny a všetky ich zmiešam v jednom kýbli a nechám zhniť.... aspoň píš nech to má hlavu a pätu, lebo takto to vyzerá že do všetkého rýpeš a ničomu sa nevyznáš... obdivujem Ťa ako dokážeš do jedného príspevku vtesnať problematiku inflácie, ktorej nerozumieš, komparatívnu analýzu so susednými krajinami, problém vozového parku a ešte aj výpravu...
S 15 minútovým neprestupným lístkom nesúhlasím a myslím si, že je to hlúposť... ale s tým už nič nespravíme...
Uff, tak sa priznám, že ja veru na rátanie ekonomický vecí neovládam žiadne mustre ? ? Ale na druhej strane, inflácia nie je určite len u nás... Je aj inde a napriek tomu, sú dopravné podniky (aj na Slovensku), ktoré dokážu úroveň držať a zlepšovať. Nedá sa poprieť, že by SORky nepriniesli do BA omladenie a skvalitnenie vozového parku, avšak sú to vozidlá, ktoré svojou kapacitou nemôžu byť nasadzované na nosné linky alebo ani také ako sú 70,74,75,87,96 a nejaké iné ktoré ma nenapadli... Napr. na také linky do Východného, Na Pantoch, Devín alebo 20,22,23,28 postačujú, avšak pri 20 a 22 si to vyžadovalo skrátiť intervaly. Naše štastie v nešťastí je, že 9.5,10.5 a 12.5 od SOR sú osvedčené vozidlá čo majú najazdené nemálo km, avšak 18m SOR a trolejbusy od tohoto výrobcu nemajú najazdené toľko aby mohol ísť náš DP do ich kúpy na istotu (si myslím). To, že DP je na SOR naviazaný jak pásomnica na človeka už ani nemá zmysel komentovať, ale zas naša MHD trpí vážnym nedostatkom kĺbových autobusov a dúfam, že nebudeme čakať na SOR až sa ich klbáky osvedčia, detto aj prípad trolejbusy a električky... Ak by sa do klbákov od SOR DPB pustil tak aspoň nech vydržia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy
Re #133137 VLK: No rozdiel v oranžovej a blikajúcej zelenej je ten, že ak vidíš oranžovú a môžeš bezpečne zastaviť, tak zastaviť musíš. Pri blikajúcej zelenej ešte môžeš prejsť. Že sa u nás oranžová takmer nedodržuje, to už je druhá vec...