No neviem, ako by som mohol rýchlou jazdou na úseku 200 m ušetriť jeden cyklus. Mimochodom, 50 km/h skutočných na mojom aute obnáša 54 km/h tachometrových.
Normálne E499.0 a E469.0. Samozrejme neostávajú v osobnej doprave ale po repasii a polonizácii v ZOS Zvolen se predávajú našim severným susedom, aby Zločinecká mala čo prežrať.
Bolo. To však nič nemení na tom, že to bolo spravené dementne - Zločineckej sa nechalo len najnevyhnutnejšier minimum a zvyšok sa nadžgal do Carga, elbo si mysleli, že potom za Cargo dostanú viac. Nový vlastník Carga by z toho aj tak polovicu zrušil a zošrotoval.
ČD momentálne experimentálne vypravujú pantografy na víkendové posilové rýchliky Praha - Ostrava a substrát je maximálne spokojný. Lepší aušus ako slizká koženka B255 ? .
to je teda článok...
"Na konci júna skončila dopravnému podniku zmluva o prenájme kĺbových autobusov. Spoločnosť teraz zvažuje požičanie ďalších. ......Peter Kavecký, podľa ktorého by malo ísť o pätnásťmetrové autobusy na zabezpečenie jesennej prepravy." 15m sa vyrábajú s kĺbom? ?
"Od 1. júla do konca augusta platí v MHD prázdninový grafikon. Nedostatok kĺbových vozidiel by tak cestujúci zatiaľ cítiť nemali..." ? samozrejme, odporúčam linky 84/4(najčastejšie), 68, 94 - toľko len z vlastnej skúsenosti, ostatní môťu doplniť...
Re #133110 luky133: neboj, je to vymyslené - Zájazdy si kúpia busy z Wien, a DPB si ich následne prenajme štýlom 'hej hor sa sveta tunelári'
Tak to zas ja počujem prvý krát ? Cecila preto lebo mala pojazd Co´+Co´ teda trojkolák. A zas Bo´+Bo´bola Bobina. Ale zaujímalo by ma napr. ako došli Čmeliaky k svojej prezývke (rad 770 a 771). 751 a 751 mali prezývky vraj Traktor, Bardotka a Pegas. Posledným dvom dobre chápem, len ten prvý akosi ee.
Bobiny?! Však 140 sa vyraďujú, už ani žiadna nejazdí. Pokiaľ viem, tak na rýchliky od Púchova až na východ sú 162 a 163 lepšie. Bobiny vraj neboli moc vhodné hoc nie je tomu tak dávno čo ťahali aj osobné vlaky. A keď už sa jedná o nákladné vlaky tak celý východ spoľahlivo pokryjú Dvojičky 131 alebo Cecily 182 a 183, hoc v Žiline som ich videl pri hlavnej koľaji odstavených viac než dosť, takže aj henten rad asi dožíva ?
S.S. myslíš Skalité-Serafinov? Koľko je mimochodom vzdialenosť od Serafínov po Zwardoń? Podľa mňa sa to dá na stovky metrov rátať. Tak by mohla byť dohoda o tom, že by Slovenské vlaky pokračovali zo Serafínova všetky na Zwardoń, keďže tam je koľají dosť ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
no.ev.di.