Tak to zas ja počujem prvý krát ? Cecila preto lebo mala pojazd Co´+Co´ teda trojkolák. A zas Bo´+Bo´bola Bobina. Ale zaujímalo by ma napr. ako došli Čmeliaky k svojej prezývke (rad 770 a 771). 751 a 751 mali prezývky vraj Traktor, Bardotka a Pegas. Posledným dvom dobre chápem, len ten prvý akosi ee.
Bobiny?! Však 140 sa vyraďujú, už ani žiadna nejazdí. Pokiaľ viem, tak na rýchliky od Púchova až na východ sú 162 a 163 lepšie. Bobiny vraj neboli moc vhodné hoc nie je tomu tak dávno čo ťahali aj osobné vlaky. A keď už sa jedná o nákladné vlaky tak celý východ spoľahlivo pokryjú Dvojičky 131 alebo Cecily 182 a 183, hoc v Žiline som ich videl pri hlavnej koľaji odstavených viac než dosť, takže aj henten rad asi dožíva ?
S.S. myslíš Skalité-Serafinov? Koľko je mimochodom vzdialenosť od Serafínov po Zwardoń? Podľa mňa sa to dá na stovky metrov rátať. Tak by mohla byť dohoda o tom, že by Slovenské vlaky pokračovali zo Serafínova všetky na Zwardoń, keďže tam je koľají dosť ?
kedze sa tu v noci S499.1023 realizoval a prispevkami na celu stranu ? tak sa opytam znovu
v novinke "Presmerovanie 91, 93, 98, 99 v Petržalke počas Rally Bratislava (25.7.2009)" neni chyba pri linke 98?
"Linka 98 medzi zastávkami Smolenická a Lúčanka pôjde cez Šintavskú ul., Jantárovú cestu a Lietavskú ul., pričom zastaví na zastávkach Holíčska, Šintavská a Strečnianska."
ako moze ist na lietavsku? mala by pokracovat po jantarovej na zastavku LUCANKA a nie na lietavsku ulicu ?
Sú na tej tratiach v okolí Žiliny dostatočné kapacity na to, aby tam jazdili nové poschodové jednotky? V Žiline sú ešte aké také vozne, pantografy tam majú nepísaný zákaz, zatiaľ strašia len na trati do Prešova, kde by nové jednotky so zavedením taktu prilákali viac cestujúcich
To rozdelenie nemalo byť náhodou akási nultá etapa privatizácie Carga, ktorú stopla táto komunistická banda?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ufo