Reakcia na: Neopl@n #13218:
DPB síce ide dolu vodou, ale keď porovnám cestu do školy v 1998 a teraz, tak mi vyjde toto: V 1998 som sa vozil na linke 220 iba starymi vrakmi 15Tr (napr. 6601, to bola hrôza), linka 218 bola 14Tr, v rannej špičke som sa dostal do vozu na 2.-3. pokus. Teraz sa vozím v 15TrM, ktoré hlásia zastávky(už niekoľko posledných dní som nešiel iným vozom, asi mám štastie), majú digitálne transparenty, sedadlá na ktorých ma nebolí zadok po 3 minútach sedenia, majú protišmykovú podlahu a mnoho iného. V roku 1998 som niekedy nemal šancu cvaknúť si lístok, pretože sa používali cvakátka Flinstonovského typu, na ktoré bola potrebná hrubá sila. Takže takto.
Igorko
1) Ak sa vodič môže poflakovať a stíha pritom vyjazdiť grafikon, tak je to chyba grafikonu.
2) Ak BA miesto výhybiek a križovatiek Elektrloine s Vmax=50 km/h (testované na 70) kupuje výhybky a kríže ESKO na Vmax=40 km/h len preto, že Vetvička dostal od Eska vreckové a potom si každé takéto miesto aj tak vyzdobí tridsiatkou, tak je to chyba vrbustov. Tridsiatka nie je žiadna rýchlosť, gumokoly žiadne takéto obmedzenie nepoznajú, takže ak im paličák chce konkurovať a nezdržiavať, musí ísť rovnako rýchlo.
3) Ak toto toleruje vedenie podniku, tak je to chyba vedenia.
Ing. Wodku poznám veľmi dobre a viem ako jazdí. Problém je v tom, že ak strhne vedenie ing. Wodka, tak určite súdruh inžinier Para nebude naňho ryčať ako besný a tvrdiť, že to zavinil on a snažiť sa mu to dať k náhrade.
I.