Neopl@n: Jeden hlásič zastávok stojí cca 25000 Sk, keby boli v každom vozidle, vyšlo by to na 750x25000= menej ako 19 miliónov. Jeden trolejbus 15Tr stojí niečo menej ako 15 miliónov. Tak mi teraz povedz, či by si chcel radšej jeden a štvrť vozidla navyše namiesto hlásenia zastávok vo všetkých(!) vozidlách. Pre zrakovo postihnutých je do veľmi dobrá vec. Neviem čo je na tom blbina, keď vozidlo hlási zastávky! V každom meste to funguje, je to samozrejmosť, len v Bratislave nie.
Igorko
1) Ak sa vodič môže poflakovať a stíha pritom vyjazdiť grafikon, tak je to chyba grafikonu.
2) Ak BA miesto výhybiek a križovatiek Elektrloine s Vmax=50 km/h (testované na 70) kupuje výhybky a kríže ESKO na Vmax=40 km/h len preto, že Vetvička dostal od Eska vreckové a potom si každé takéto miesto aj tak vyzdobí tridsiatkou, tak je to chyba vrbustov. Tridsiatka nie je žiadna rýchlosť, gumokoly žiadne takéto obmedzenie nepoznajú, takže ak im paličák chce konkurovať a nezdržiavať, musí ísť rovnako rýchlo.
3) Ak toto toleruje vedenie podniku, tak je to chyba vedenia.
Ing. Wodku poznám veľmi dobre a viem ako jazdí. Problém je v tom, že ak strhne vedenie ing. Wodka, tak určite súdruh inžinier Para nebude naňho ryčať ako besný a tvrdiť, že to zavinil on a snažiť sa mu to dať k náhrade.
I.