Neviem teraz, ktorá 25Trka (zabudol som číslo ), ale jedna z nich má na zadnom sedadle dolný poťah používaný v #6401 ? To keď uvidí jeden obyvateľ DD, že aký cirkus urobili vo vozidle vysielanom na DD, nechcel by som byť v ich koži... ? ?
trochu staršie, ale: http://www.eday.sk/default.aspx?p=articlepage&a=5640
"V západnej časti Bratislavy by sa výstavbou nových obojsmerných trolejbusových tratí zvýšila obslužnosť dopravného uzla na Patrónke. Presmerovali by sa trate trolejbusov č. 211 z Kramárov do Vojenskej nemocnice, č. 212 z Vojenskej nemocnice na Zimný štadión O. Nepelu a č. 201 z Dolných Honov až po Tesco v Lamači. Prepojením trolejbusovej trate č. 41 z Hlavnej stanice na Amfiteáter by sa zlepšila obsluha v okolí Horského parku so študentskými internátmi a prípojom na vozovňu na Hroboňovej ulici by sa ročne dalo ušetriť až 45.000 neproduktívnych kilometrov a na úsporách elektrickej energie znížiť prevádzkové náklady o približne 66.388 eur (dva milióny Sk), dodal Bajan."
to bol nejaký jeho volebný top secret a ty si to prekukol. takže po voľbách az trest zrušia 133 ?
Re #131999 Petto: kam by mali ísť? veď sú predsa "po technickej životnosti", takže taká L80 ich ešte v pohode znesie
Nechápem čo na mojom príspevku nebolo plnohodnotné a prečo to "plnohodnotné" si dal k SORkám? Ja som myslel to, že SOR 10.5 BN sú dobrá náhrada za Karosy B 732.
Hmm, to je veru o ničom taká BID. U Slovak Lines neviem aký to má význam, ked len zahrnuli do toho len územie mesta - to už mohli do toho zahrnúť do toho aspoň okolité dediny Ivanka pri Dunaji, Most pri Bratislave, Jur pri Bratislave... Aspoň u vlakov to nastalo čo pozerám.
A kedy sa začne BID podobať napr. IDS JMK? - to je očíslovanie prímestkých liniek, preklady, úprava trasovania, zrušenie súbehov s vlakmi atď...
Lebo toto je len akási "Demoverzia" plnohodnotnej integrovanej dopravy.
Napíš mi na mail čo konkretne potrebuješ CP nevlastním ,ale akurat k bakalarke ratam spoje v BA kraji + niečo navyše z CP 90/91, 01/02, 07/08 clovekerik@gmail.com
ak Ti to pomôže tak v CP 1990/91 sú v Rovinke uvedené zastávky: cestné stavby, MNV, Jednota, VúPT v 2001/02 sa v Rovinke nachádzajú tieto zastávky: cestné stavby, kostol, ObÚ, VVPT ; žiadnu zmienku o Montostostroji som nenašiel
čo sa týka zastávky bratislava- termostav tak v CP 90/91 sa v samotných CP navyskytuje , avšak pri niektorých linkách je poznámka "Spoje zastavajú na zastávke bratislava- termostav" alebo "Spoje zastavajú na zastávke bratislava- termostav len na vystupovanie". Sú to linky idúce od Rovinky a od Mostu pri Bratislave, osobne by som to tipol niekde na Slovnaftskú. V 2001/02 žiadna zmienka.
Pozrime sa!
Prišiel k nám nejaký nový "lolo"
Ty si zase jeden z tých čo len vedia mudrovať a nadávať na všetky strany.
Tvoj príspevok veľmi plnohodnotný veru nebol, na rozdiel od tých tvojich "plnohodnotných SOR-iek" ?
Skôr predpokladám, že k Montostroju len zachádzali nejaké robotnícke spoje na ceste zo Šamorína do Bratislavy.
Re #132000 intony: Hmm, tak potom už neviem. Keby na BID stránke chýbali len SADistiké zastávky v regióne, tak by som povedal, že ich zabudli skopírovať z tých ostatných listov. Ale ak (v oboch zdrojoch) chýbajú aj ŽST (a nie dve, ale hneď 4, lebo však aj Lábske jazero a Vysoká pri Morave zastávka), tak potom už neviem. Však využi formulár na http://www.bid.sk/kontakt/ a možno sa dozvieš.
Je tam to iste co aj v zozname zastavok na stranke BID. Chybaju tam mimobratislavske SADisticke zastavky a zo zeleznicnych Zahorska Ves a Vysoka pri Morave; tieto dve nebudu integrovane? Pretoze tomu akosi nie dobre chapem a je v tom bordel...
No uvidime , co bude este , kazdopadne uz cakam na 36ku - kedy ju spustia. A stymi Capacity si to myslim aj ja,ze ich tresnu na L133 ( aj ked je to volovina ? )
a konecne sa daju nove Tedomy 2101- 10 tam kde prinasaju najvacsi efekt ako NP vozidlo a nie na daku 77 prip. na linku kde chodil namiesto klbaku ? ? ?
Este by ma zaujimalo, kam pojdu kratke Tamy namiesto L20,22
Ten Termostav ma zaujal kvôli tomu, že neviem o tom, že by niekedy (čo si ja môžem pamätať) niekedy tade premávali prímestské autobusy.
Vychádza mi z toho, že teda niekedy SAD DS premávala po tej ceste súbežne so železničnou traťou 132 (buď do Miloslavova ALEBO do Štvrtku na Ostrove a ďalej ALEBO okolo jazera Nové Košariská do Dunajskej Lužnej).
A čo sa v doprave spravilo? Nič sa nerobí. Darmo sa bude niekto oháňať novým linkovým vedením po 2005, ono skôr ako lepšie využiť vozidlá nastala potreba šetriť a oddialiť potrebu nákupu kĺbových autobusov. Namiesto toho aby sa od roku 2005 začali na ňu pripravovať vyhlásili jeden tender ktorý bol zmarený. Jediná vec čo sa zázračne darí sú nákupy SORiek. 10.5 ma celkom potešili, plnohodnotná náhrada. Keby ich bolo kľudne aj viac, 80-100ks bolo by len fajn, z dôvodu unifikácie a DPB by sa už nemohol vyhovoriť, že nemohol nakúpiť klbáky lebo potreboval nakúpiť krátke vozidlá. Ale čo sa v elektrickej trakcii spravilo okrem trate na DD, kde DPB dlho týral 25Tr-ky až sa prestal vzpierať a musel otočku zatrolejovať. Električku nemáme ani jednu nízkopodlažnú a navyše linkové vedenie električiek stojí za figu drevenú. Šoféri dostanú akurát tak pekné uniformy ale pochybujem, že ich to poteší a rovnako to ani cestujúcim nedvihne chuť do cestovania, akurát si na tej zakázke dakto dobre nacpal vrecká.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Di