Skôr predpokladám, že k Montostroju len zachádzali nejaké robotnícke spoje na ceste zo Šamorína do Bratislavy.
Re #132000 intony: Hmm, tak potom už neviem. Keby na BID stránke chýbali len SADistiké zastávky v regióne, tak by som povedal, že ich zabudli skopírovať z tých ostatných listov. Ale ak (v oboch zdrojoch) chýbajú aj ŽST (a nie dve, ale hneď 4, lebo však aj Lábske jazero a Vysoká pri Morave zastávka), tak potom už neviem. Však využi formulár na http://www.bid.sk/kontakt/ a možno sa dozvieš.
Je tam to iste co aj v zozname zastavok na stranke BID. Chybaju tam mimobratislavske SADisticke zastavky a zo zeleznicnych Zahorska Ves a Vysoka pri Morave; tieto dve nebudu integrovane? Pretoze tomu akosi nie dobre chapem a je v tom bordel...
No uvidime , co bude este , kazdopadne uz cakam na 36ku - kedy ju spustia. A stymi Capacity si to myslim aj ja,ze ich tresnu na L133 ( aj ked je to volovina ? )
a konecne sa daju nove Tedomy 2101- 10 tam kde prinasaju najvacsi efekt ako NP vozidlo a nie na daku 77 prip. na linku kde chodil namiesto klbaku ? ? ?
Este by ma zaujimalo, kam pojdu kratke Tamy namiesto L20,22
Ten Termostav ma zaujal kvôli tomu, že neviem o tom, že by niekedy (čo si ja môžem pamätať) niekedy tade premávali prímestské autobusy.
Vychádza mi z toho, že teda niekedy SAD DS premávala po tej ceste súbežne so železničnou traťou 132 (buď do Miloslavova ALEBO do Štvrtku na Ostrove a ďalej ALEBO okolo jazera Nové Košariská do Dunajskej Lužnej).
A čo sa v doprave spravilo? Nič sa nerobí. Darmo sa bude niekto oháňať novým linkovým vedením po 2005, ono skôr ako lepšie využiť vozidlá nastala potreba šetriť a oddialiť potrebu nákupu kĺbových autobusov. Namiesto toho aby sa od roku 2005 začali na ňu pripravovať vyhlásili jeden tender ktorý bol zmarený. Jediná vec čo sa zázračne darí sú nákupy SORiek. 10.5 ma celkom potešili, plnohodnotná náhrada. Keby ich bolo kľudne aj viac, 80-100ks bolo by len fajn, z dôvodu unifikácie a DPB by sa už nemohol vyhovoriť, že nemohol nakúpiť klbáky lebo potreboval nakúpiť krátke vozidlá. Ale čo sa v elektrickej trakcii spravilo okrem trate na DD, kde DPB dlho týral 25Tr-ky až sa prestal vzpierať a musel otočku zatrolejovať. Električku nemáme ani jednu nízkopodlažnú a navyše linkové vedenie električiek stojí za figu drevenú. Šoféri dostanú akurát tak pekné uniformy ale pochybujem, že ich to poteší a rovnako to ani cestujúcim nedvihne chuť do cestovania, akurát si na tej zakázke dakto dobre nacpal vrecká.
Od 6 rokov vrátane. Btw. do budúcna, na tejto stránke, ale aj na oficiálnej stránke DPB je prepravný poriadok, kde je všetko zrozumiteľne napísané. Pomaly už bude o tomto každý druhý príspevok.
Však tebe som odpísal v druhej vete #131980. Konkrétne zastávku Montostroj som pri hrabaní sa v starších CP (pričom najstarší čo som mal v ruke bol z roku 2003) videl, ale žiadnej spoj na nej nezastavoval. Takže zastávka zrejme existuje už len papierovo, teda nič na nej nestojí, ale v databáze zastávok stále figuruje. Ten Termostav ti skúsim pozrieť (ak nezabudnem).
Re #131988 luky133: Určite to nie je nič plánované, skôr len nejaký "bordel" v zozname.
Aj v tomto dokumente je stále písané, že pod Novým mostom má stáť aj 33 a má to byť zastávka pre autobus a trolejbus... Niečo sa chystá alebo mi niečo uniklo?
Z toho ze toto uvadzaju ako zoznam zastavok BID. Kedze su tam len mimoBA zastavky, mam obavy ci aj ine budu integrovane.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Re #132000 intony: Hmm, tak potom už neviem. Keby na BID stránke chýbali len SADistiké zastávky v regióne, tak by som povedal, že ich zabudli skopírovať z tých ostatných listov. Ale ak (v oboch zdrojoch) chýbajú aj ŽST (a nie dve, ale hneď 4, lebo však aj Lábske jazero a Vysoká pri Morave zastávka), tak potom už neviem. Však využi formulár na http://www.bid.sk/kontakt/ a možno sa dozvieš.