Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 5:12 #131849:
12: tento variant (návrh) poznám, tých 26 min. je hypotéza v ideálnom prípade, skúsme prepočet pre najmenej výhodné podmienky v zime (nie poľadovica), podľa mňa by to bolo na hranici 35 min., čas však nie je podstatný, na tomto variante je predovšetkým zaujímavé zvýšenie dopravnej obsluhy územia, nevýhodou je potreba osobitných opatrení pre protismerné vedenie liniek - z Hodžovho nám. cez Tichú do Slávičieho údolia, ak ma pamäť neklame, tak niektoré jednosmerky by museli byť presmerované, alebo zrušené
možno by to šlo aj tak, že z DD i DU s prestupom v KV do centra by sa išlo cez Slávičie a v opačnom smere by sa išlo po Staromestskej, nábreží Dunaja a Botanickej s odbočkou do Mlynskej doliny, aby sa domov mohli dostať aj ľudia zo Slávičieho a Tichej, to by totiž trvalo len cca 15 min., dúfam, že ma "nezabijú" odporcovia súbehov dopravných subsystémov vrátane elektrických trakcií,
k argumetu o využití na prestupy z DU a La i samotnému spojeniu DD na Hodžovo nám si dovolím poznamenať, že po rekonštrukcii tunela bude oveľa efektívnejšia možnosť - električkou na Obchodnú, viem nerieši obsluhu Slávičieho údolia a Tichej, ale podobných častí mesta je viac, preto by pre nich mali zriadiť obdobu DD-lokálky L35, ktorú by neskôr bolo možné nasmerovať na Staré grunty a späť
Reakcia na: Majo #131846:
A ty sa laskavo nauc pojmu "sarkazmus" 🙂
Reakcia na: Majo #131846:
lebo dĺžka, smerové vedenie a reliéf trate cez Staré grunty a Mlynskú dolinu nedovoľujú také (priemerné) časy, ako súčasné pomery, na novom úseku bude asi o tri až štyri zastávky viac, dnes je iba jedna na Botanickej, k tomu sa pridáva aj skutočnosť, že zvýšenie počtu frekventovaných križovatiek, ktorými bude treba priesť bez plynulého odbočenia vpravo, bude predlžovať jazdnú dobu, 5 min. nárast som uviedol ako odhad, ak sa zmení trasa L32 a nebude už chodiť po Janotovej a Karloveskej, tak sa doba prepravy asi nepredĺži,
Reakcia na: Yzerman22 #131854:

a zober si tak ze on podla listka vidi, ze v akom voze si si listok cvakol a v akom voze (aj ked tej istej linky) sa mometalne v case kontroly nachadzas..
Reakcia na: TeBeCe #131855:
ak sa nemylim, ta poznamka v CePo tam bola pridana po staznostiach niektorych tu, ktorym to tam chybalo...
Reakcia na: Yzerman22 #131854:
predpokladam, ze v CP na zastavkach informacia o moznosti pokracovat dalej nie je (ani na cp.sk nie je). Tak cestujuci nastupuje s tym, ze musi vykonat prestup ak chce ist dalej a podla toho si oznaci listok. Jedine, ze by sme vyuzili Tarifu, clanok 18, odsek 2 o preruseni cesty zapricinenom dopravcom ?
Chcel by som tu prítomných diskutujúcich poprosiť o reakcie k môjmu nasledujúcemu postrehu:
Všetci vieme, že od 1.1.2009 máme novú tarifu, ktorej súčasťou sú aj 15 minútové NEPRESTUPNÉ lístky, ktoré nahradili pôvodné 10 a 30 minútové prestupné. No a nedá mi nespomenúť jeden nedoriešený fakt a síce nasledovný: Určené spoje linky 23 zo zastávky "Mláka" premávajú len po zastávku "Jána Jonáša - VW" (z dôvodu prestávok), v ktorej je nutné vykonať prestup na iné vozidlo, ktoré síce pokračuje po tej istej trase, ale význam slova "prestup" bol naplnený. Nastúpil som do vozidla 23/1 na zastávke "Kremencová" a označil som si 15 minútový lístok, následne som na zastávke "Jána Jonáša - VW" musel prestúpiť do vozidla 23/7 a môj plán je vystúpiť na zastávke "Pri kríži" (čas mojej cesty podľa CP = 10 minút). Moja otázka teda znie: Môže ma revízor za toto pokutovať, t. z. že lístok mám označený vo vozidle 23/1 a nachádzam sa vo vozidle 23/7? (povedzme že revízori idú medzi zastávkami "Jána Jonáša" a "Agátová")
Ďakujem za reakcie.
Reakcia na: Majo #131846:
No ok asi je to veľmi tmavá modrá, ale ja mám vždy z toho dojem že to je čierna ☺
Reakcia na: vlado13 #131843:
Mňa zaujalo, že v nákrese je zatrolejovaná trať v trase 32-ky i cez Staré grunty. Ja si myslím, že 32-ka by mala ostať v dnešnej trase (aj keď, ak by išla cez Staré grunty bez zacházky na Baníkovu, jazdná doba by vychdázala približne rovnako ako dnes so zachádzkou) a cez Staré grunty by bola ďalšia linka, ktorá by končila na Riviére ako 33 a na druhom konci, od Hroboňky, by šla napr. ako 41. Tak by bol priateľný prestup na električky z Dlhých dielov aj z Gruntov. Po zatrolejovaní Patónky by bolo na zváženie potiahnuť 207 k Vojenskej nemocnici, pretože tým smerom sa nedá riadne prestúpiť.

Re #131849 5:12: Zatrolejovať Grunty s Tichou a súčasnú tarsu 32 by bol ideálny stav, ale nie som si istý, či sa Tichá/Slávičie údolie vôbec bude robiť (rekonštrukciu cesty myslím).
Reakcia na: 5:12 #131849:
12: Ale terajšie vedenie necche viesť linku 32 cez Staré Grunty. Je to vidieť aj z toho plániku... A prečo? Už sa k tomu vyjadrovali (asi prvý krát rozumnú myšlienku povedali), že z DD ti príde už plný trolejbus a už by sa ti nikto nezmestil na Starých Gruntoch doň (teda určite v rannej špičke). A keď si ešte vezmem do úvahy, že to niekedy budú používať študenti z internátov hlavne okolo piatka na cestu smerom na Hl. Stanicu tak by sa tam už vôbec nezmestili. Preto je aj na tej mapke trasa okolo Botanickej (32) a potom trasa cez Staré Grunty (žeby nejaká 36?).
Reakcia na: 5:12 #131849:
12: Zas sa do toho úplne nerozumieš. Ľudia z Lamača a časť aj z Dúbravky si radšej vystúpi na Patrónke a pôjde 207, ako voziť cez Kooperativu.
Reakcia na: vlado13 #131844:
Keby sa podarilo potiahnúť trať zo Starých gruntov cez celé Slávičie údolie až na Tichú, tak by sa dalo z Dlhých dielov pohodlne dostať na Hodžovo nám. za 26min bez prestupu, čo dnes ide najkratšie v špičke za 28min a mimo nej to trvá od 30 do 35min. Navyše si zober, ten luxus nového spojenia Karlova Ves - Hrad, a Dúbravčania rovnako by mohli po prestupe na t-bus využívať toto spojenie. Navyše aj Lamačania by mohli prestúpiť z L30 na novú t-bus linku na "ZOO" a ísť tak rýchlo na hrad. V súčasnej dobe musia ľudia z menovaných m.č. na Hodžovo nám. alebo Lamačania L63 na Kooperativu, tam ešte prestúpiť na niečo čo stojí na Karpatskej a odtiaľ ísť L203, alebo na SAV prestúpiť na linky na smer Hodžko a tam prejsť na druhú stranu k 203 a 207.
chcem by som sa spytat, ze kto rozhoduje o vymenach pristreskov na zastavkach? lebo na drobneho menia cervenu laminatovu za jeden sklenny pristresok..viem si predstavit ako sa tam rano vsetci pomestia
Nepoviem cas a miesto, ale zazil som zaujimavu situaciu, s ktorou by asi policajti nesuhlasili, ale mna ako fanusika MHD vyrazne potesila. a sice, bratislavskou preferenciou sa moze inspirovat nejedno mesto, ktore chce obyvatelom arogantne dokazovat, ze si mozu pytat preferenciu MHD kolko sa im len chce. A tak som zazil zaujimavy ukaz, ze vodici MHD, ktori su tiez zastancami preferencie MHD s prioritou na elektricku sa rozhodli, ze zacnu elektricku preferovat sami. Ked prichadzala elektricka k nemenovanej krizovatke a semafor ju samozrejme chcel zastavit na kus reci, tak nepocital s tym, ze na ceste je prvy pred krizovatkou autobus. Elektricke dal teda stoj a autam volno, avsak autobus gentlemansky pustil elektricku a az potom isiel. Schvalne neuvadzam ziadne blizsie podrobnosti, aby nemohli mat tito vodici problemy, ale vyrazne ma to potesilo ?
Reakcia na: Mike #131842:
Čierna? Nie náhodou tmavomodrá? A nohavice nemusia nosiť tí vodiči, ktorí nemajú v kabíne (funkčnú) klimatizáciu.

Re #131843 vlado13: Prečo by to malo trvať cez Staré grunty o 5 minút dlhšie? Pochybujem, že až o toľko...

Re #131833 MatejBA: Už sa láskavo zobuď, resp. si zlož ružové okuliare. Kým bude tá trať dokončená, bude mať už dávno DPB nové vedenie a ak bude mať rozum, budú na DD prevažne 15Tr(M). Dvojmotorové 15Tr(M) sú aj tak lepšie do tých kopcov než jednomotorové 25Tr.
Reakcia na: MatejBA #131835:
to už znie úplne inak, hotový šepot kvetín ?
Reakcia na: luky133 #131831:
ak má ísť t-bus z DD na hl. stanicu, tak asi to bude znamenať nájhrau busov na L32,
z mapky je jasné, že chcú zatrolejovať úsek Patrónka - Brnianska - Pražská po trat na Kramáre,
ak má tadiaľ premávať nejaká linka aj smerom z Pražskej do Mlynskej doliny, potom asi bude treba zatrolejovať aj Pri Suchom mlyne pre ľavé odbočenie, križovatka s Limbovou už bude dosť prehustená trolejmi a ich výhybkami, prídu na rad asi semafóry,
Reakcia na: luky133 #131820:
záleží od toho, či to chcú potiahnuť cez Staré grunty na Patrónku, alebo cez Slávičie údolie na Červený kríž, alebo oba varianty,
20 T-busov, to vyzera na viac ako nahradu L32, doba cestovania z DD na Patrónku, Kramáre a ďalej sa predĺži, dnes L32 na jazdu medzi zastávkami Molecova a pri Suchom mlyne potrebuje 9 - 10 min., cez Staré grunty a Mlynskú dolinu to bude trvať asi 15 min.
bude zaujímavé ako bude DP navrhovať prestup medzi t-busmi a električkami, hlavne ak sa rozhodne realizovať návrh zámeny trás L32 a niektorých L33 - Janotova - Karloveská / Molecova
Reakcia na: TeBeCe #131832:
Ja som zas za posledné dni nemal šťastie stretnut niekoho bez uniformy... a dnes uz aj vacsina t-busakov mala uniformy ? ?
aby bolo jasne uniformy = cierna polokosela s kratkym rukavom s malym cervenym logom dpb ? nohavice neviem ci su opvinne a kto ich nosi, vacsina vlcakov aj tak nepozera vodicovi na nohy ☺ ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement