12: Ale terajšie vedenie necche viesť linku 32 cez Staré Grunty. Je to vidieť aj z toho plániku... A prečo? Už sa k tomu vyjadrovali (asi prvý krát rozumnú myšlienku povedali), že z DD ti príde už plný trolejbus a už by sa ti nikto nezmestil na Starých Gruntoch doň (teda určite v rannej špičke). A keď si ešte vezmem do úvahy, že to niekedy budú používať študenti z internátov hlavne okolo piatka na cestu smerom na Hl. Stanicu tak by sa tam už vôbec nezmestili. Preto je aj na tej mapke trasa okolo Botanickej (32) a potom trasa cez Staré Grunty (žeby nejaká 36?).
Keby sa podarilo potiahnúť trať zo Starých gruntov cez celé Slávičie údolie až na Tichú, tak by sa dalo z Dlhých dielov pohodlne dostať na Hodžovo nám. za 26min bez prestupu, čo dnes ide najkratšie v špičke za 28min a mimo nej to trvá od 30 do 35min. Navyše si zober, ten luxus nového spojenia Karlova Ves - Hrad, a Dúbravčania rovnako by mohli po prestupe na t-bus využívať toto spojenie. Navyše aj Lamačania by mohli prestúpiť z L30 na novú t-bus linku na "ZOO" a ísť tak rýchlo na hrad. V súčasnej dobe musia ľudia z menovaných m.č. na Hodžovo nám. alebo Lamačania L63 na Kooperativu, tam ešte prestúpiť na niečo čo stojí na Karpatskej a odtiaľ ísť L203, alebo na SAV prestúpiť na linky na smer Hodžko a tam prejsť na druhú stranu k 203 a 207.
chcem by som sa spytat, ze kto rozhoduje o vymenach pristreskov na zastavkach? lebo na drobneho menia cervenu laminatovu za jeden sklenny pristresok..viem si predstavit ako sa tam rano vsetci pomestia
Nepoviem cas a miesto, ale zazil som zaujimavu situaciu, s ktorou by asi policajti nesuhlasili, ale mna ako fanusika MHD vyrazne potesila. a sice, bratislavskou preferenciou sa moze inspirovat nejedno mesto, ktore chce obyvatelom arogantne dokazovat, ze si mozu pytat preferenciu MHD kolko sa im len chce. A tak som zazil zaujimavy ukaz, ze vodici MHD, ktori su tiez zastancami preferencie MHD s prioritou na elektricku sa rozhodli, ze zacnu elektricku preferovat sami. Ked prichadzala elektricka k nemenovanej krizovatke a semafor ju samozrejme chcel zastavit na kus reci, tak nepocital s tym, ze na ceste je prvy pred krizovatkou autobus. Elektricke dal teda stoj a autam volno, avsak autobus gentlemansky pustil elektricku a az potom isiel. Schvalne neuvadzam ziadne blizsie podrobnosti, aby nemohli mat tito vodici problemy, ale vyrazne ma to potesilo ?
Čierna? Nie náhodou tmavomodrá? A nohavice nemusia nosiť tí vodiči, ktorí nemajú v kabíne (funkčnú) klimatizáciu.
Re #131843 vlado13: Prečo by to malo trvať cez Staré grunty o 5 minút dlhšie? Pochybujem, že až o toľko...
Re #131833 MatejBA: Už sa láskavo zobuď, resp. si zlož ružové okuliare. Kým bude tá trať dokončená, bude mať už dávno DPB nové vedenie a ak bude mať rozum, budú na DD prevažne 15Tr(M). Dvojmotorové 15Tr(M) sú aj tak lepšie do tých kopcov než jednomotorové 25Tr.
ak má ísť t-bus z DD na hl. stanicu, tak asi to bude znamenať nájhrau busov na L32,
z mapky je jasné, že chcú zatrolejovať úsek Patrónka - Brnianska - Pražská po trat na Kramáre,
ak má tadiaľ premávať nejaká linka aj smerom z Pražskej do Mlynskej doliny, potom asi bude treba zatrolejovať aj Pri Suchom mlyne pre ľavé odbočenie, križovatka s Limbovou už bude dosť prehustená trolejmi a ich výhybkami, prídu na rad asi semafóry,
záleží od toho, či to chcú potiahnuť cez Staré grunty na Patrónku, alebo cez Slávičie údolie na Červený kríž, alebo oba varianty,
20 T-busov, to vyzera na viac ako nahradu L32, doba cestovania z DD na Patrónku, Kramáre a ďalej sa predĺži, dnes L32 na jazdu medzi zastávkami Molecova a pri Suchom mlyne potrebuje 9 - 10 min., cez Staré grunty a Mlynskú dolinu to bude trvať asi 15 min.
bude zaujímavé ako bude DP navrhovať prestup medzi t-busmi a električkami, hlavne ak sa rozhodne realizovať návrh zámeny trás L32 a niektorých L33 - Janotova - Karloveská / Molecova
Ja som zas za posledné dni nemal šťastie stretnut niekoho bez uniformy... a dnes uz aj vacsina t-busakov mala uniformy ? ?
aby bolo jasne uniformy = cierna polokosela s kratkym rukavom s malym cervenym logom dpb ? nohavice neviem ci su opvinne a kto ich nosi, vacsina vlcakov aj tak nepozera vodicovi na nohy ☺ ?
Podobne som sa ja pytal, preco zvysna 25Trka nejazdi po meste a kebyze je vypadok na DD tak dojde na ne a na tu linku v meste daju zalozak... Ale nejazdia asi preto lebo iste vedenie istej nemenovanej akciovej spolocnosti a iste predstavenstvo v nej s istym predsedom na jej vrchu si mysli, ze su urcene len na DD. ?
No nebudú tam jazdiť, lebo by pán Z. stratil veľa volebných preferencií... Ako by vyzeralo kebyže pred voľbami začnú jazdiť miesto nových trolejbusov staré? To by sa znížil rating. ? ? ? Ale čo bude po voľbách je už otázne
Napojenie trate na DD neznamená, že vám tam nemôžu jazdiť aj bežné T-busy. Mňa skôr zarazila táto veta ale zase čo čakať od NČ: Opotrebovanosť vozového parku je najmenej citeľná práve v prípade trolejbusov.
ta cena 664 tisic eur (alebo 20 melonov SK ) sa mi zda dost malo nato, aby bola na Gruntoch + napojenie az na Patronku nova trat - ved len trat na DD bez otocky na Molecke vtedy stala 54 milionov a to uz boli stlpy na Dlhacoch.
To vies musis pocitat takto:
6 uz je
20 bude
--------
6 nevyhovuje (bez klimy)
20 vyhovuje (s klimou)
--------
na 33 treba 6-7 trolejbusov +1 ZV
na 32 treba 4-7 trolejbusov +1 ZV
na vypravu 32/33 bude treba
najmenej 12 trolejbusov s klimou
najviac 16 trolejbusov s klimou
--------
6 bez klimy + 4-8 s klimou pre zvysok mesta ? ?
no ja som zatial nemal stastie na elektrickach vidiet niekoho s uniformou, tak asi az take povinne to nebude ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133