Reakcia na: 5:12 #131849:
12: tento variant (návrh) poznám, tých 26 min. je hypotéza v ideálnom prípade, skúsme prepočet pre najmenej výhodné podmienky v zime (nie poľadovica), podľa mňa by to bolo na hranici 35 min., čas však nie je podstatný, na tomto variante je predovšetkým zaujímavé zvýšenie dopravnej obsluhy územia, nevýhodou je potreba osobitných opatrení pre protismerné vedenie liniek - z Hodžovho nám. cez Tichú do Slávičieho údolia, ak ma pamäť neklame, tak niektoré jednosmerky by museli byť presmerované, alebo zrušenémožno by to šlo aj tak, že z DD i DU s prestupom v KV do centra by sa išlo cez Slávičie a v opačnom smere by sa išlo po Staromestskej, nábreží Dunaja a Botanickej s odbočkou do Mlynskej doliny, aby sa domov mohli dostať aj ľudia zo Slávičieho a Tichej, to by totiž trvalo len cca 15 min., dúfam, že ma "nezabijú" odporcovia súbehov dopravných subsystémov vrátane elektrických trakcií,
k argumetu o využití na prestupy z DU a La i samotnému spojeniu DD na Hodžovo nám si dovolím poznamenať, že po rekonštrukcii tunela bude oveľa efektívnejšia možnosť - električkou na Obchodnú, viem nerieši obsluhu Slávičieho údolia a Tichej, ale podobných častí mesta je viac, preto by pre nich mali zriadiť obdobu DD-lokálky L35, ktorú by neskôr bolo možné nasmerovať na Staré grunty a späť
vlado13
20 T-busov, to vyzera na viac ako nahradu L32, doba cestovania z DD na Patrónku, Kramáre a ďalej sa predĺži, dnes L32 na jazdu medzi zastávkami Molecova a pri Suchom mlyne potrebuje 9 - 10 min., cez Staré grunty a Mlynskú dolinu to bude trvať asi 15 min.
bude zaujímavé ako bude DP navrhovať prestup medzi t-busmi a električkami, hlavne ak sa rozhodne realizovať návrh zámeny trás L32 a niektorých L33 - Janotova - Karloveská / Molecova