Reakcia na: luky133 #130562:
Irónia je, že EÚ sa montuje do úplných kravín ale tam kde by sa zišlo zjednotie v zákonoch, tak na to z vysoka serie. Neviem prečo keď v iných krajinách v EÚ môžu jazdiť trojčlánkové vozidlá tak u nás o takom niečom ani nechyruje a vymýšľajú sa ozaj že drbnuté zákony ako čítam. Fakt byrokracia+demencia ruka v ruke na druhú ?
luky133
Príloha č. 1
k nariadeniu vlády č. .../2009 Z. z.
NAJVÄČŠIE PRÍPUSTNÉ ROZMERY VOZIDIEL, NAJVÄČŠIE PRÍPUSTNÉ HMOTNOSTI VOZIDIEL A ĎALŠIE SÚVISIACE TECHNICKÉ POŽIADAVKY NA VOZIDLÁ A JAZDNÉ SÚPRAVY
4. autobusov s dvomi nápravami .......................................................... 13,50 m,d)
5. autobusov s tromi a viac nápravami ................................................. 15,00 m,d)
6. kĺbových dvojčlánkových autobusov s tromi nápravami................... 18,75 m,d)
7. kĺbových dvojčlánkových autobusov so štyrmi a viac nápravami .... 20,50 m,d)
A Van Hool AGG300 má 24 785 mm takže je jasné, že ten nemôže byť taktiež ani Volvo 7500 a pokiaľ dobre čítam CapaCity má 19,5m a má len tri nápravy takže je zaujímavé ako môže jazdiť v SR. Alebo má nejakú výnimku?
Viac tu: http://www.google.sk/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=5&url=http%3A%2F%2Fwww.rokovania.sk%2Fappl%2Fmaterial.nsf%2F0%2F56C08001D7E2EB2EC12575A5003550FE%2F%24FILE%2Fpriloha_1.doc&ei=7WAhSpriAsPDsgafuujKBg&usg=AFQjCNGL4UeWqTm6WZdHw7YcAEG60Z2PKQ&sig2=XOEUKhI75DZz2q6gO2ILTA