Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: luky133 #130562:
Irónia je, že EÚ sa montuje do úplných kravín ale tam kde by sa zišlo zjednotie v zákonoch, tak na to z vysoka serie. Neviem prečo keď v iných krajinách v EÚ môžu jazdiť trojčlánkové vozidlá tak u nás o takom niečom ani nechyruje a vymýšľajú sa ozaj že drbnuté zákony ako čítam. Fakt byrokracia+demencia ruka v ruke na druhú ?
Reakcia na: hoppusmark01 #130564:
Veď som sa už opravil viď. Re #130563. Som sa prepočítal zabudol som, že v druhom článku sú dve taktiež. ?
Reakcia na: luky133 #130561:
CapaCity ma 4 napravy!
Reakcia na: luky133 #130561:
Zle som počítal CapaCity je v poriadku. ? Takže je jasné, že kto to vyhrá.
Reakcia na: luky133 #130561:
Teda pokiaľ som dober čítal na Slovensku ani pojem trojčlánkový autobus neexistuje, takže by sa musel meniť zákon???
Reakcia na: Bubak #130560:
Nový čas neustále píše DPMB namiesto DPB už som aj rozmýšlal, že by som im napísal... A ináč pohľadal som a tu je výsledok:
Príloha č. 1
k nariadeniu vlády č. .../2009 Z. z.
NAJVÄČŠIE PRÍPUSTNÉ ROZMERY VOZIDIEL, NAJVÄČŠIE PRÍPUSTNÉ HMOTNOSTI VOZIDIEL A ĎALŠIE SÚVISIACE TECHNICKÉ POŽIADAVKY NA VOZIDLÁ A JAZDNÉ SÚPRAVY

4. autobusov s dvomi nápravami .......................................................... 13,50 m,d)
5. autobusov s tromi a viac nápravami ................................................. 15,00 m,d)
6. kĺbových dvojčlánkových autobusov s tromi nápravami................... 18,75 m,d)
7. kĺbových dvojčlánkových autobusov so štyrmi a viac nápravami .... 20,50 m,d)

A Van Hool AGG300 má 24 785 mm takže je jasné, že ten nemôže byť taktiež ani Volvo 7500 a pokiaľ dobre čítam CapaCity má 19,5m a má len tri nápravy takže je zaujímavé ako môže jazdiť v SR. Alebo má nejakú výnimku?

Viac tu: http://www.google.sk/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=5&url=http%3A%2F%2Fwww.rokovania.sk%2Fappl%2Fmaterial.nsf%2F0%2F56C08001D7E2EB2EC12575A5003550FE%2F%24FILE%2Fpriloha_1.doc&ei=7WAhSpriAsPDsgafuujKBg&usg=AFQjCNGL4UeWqTm6WZdHw7YcAEG60Z2PKQ&sig2=XOEUKhI75DZz2q6gO2ILTA
Reakcia na: luky133 #130557:
Nový čas nie. Iba ma to napadlo, keď som to tu čítal. Proste ma to tak škrábe v hlave, tak to tak aj poviem. ? ? ps: A vlastne ani neviem čo v Novom Čase bolo písané? Niečo v tomto zmysle?

Ohľadom AGG300 neviem povedať. Ak tam bol uvedený ako ekvivalent v príspevku od imhd.sk, tak by mal splňovať pravidlá. To je otázka aj pre samotného autora príspevku tu na imhd.sk
Mohol by sa niekto z Vás pozrieť na ten môj návrh čo som sem včera napísal ohľadom liniek 51,58,65 a 67?
Reakcia na: luky133 #130557:
preco by to mal citat? iba si pamata viac nez ty ?
Reakcia na: Bubak #130555:
Vidieť, že čítaš Nový čas. ? Ale teraz k téme. Je vôbec otázne, že či by mohol premávať v SR Van Hool AGG300 nakoľko prekračuje dĺžku vozidla povolenú zo zákona sa mi zdá. Avšak nakoľko sme v EÚ nezmenilo sa niečo?
Reakcia na: Bubak #130555:
nie DPMB (dopravny podnik mesta Brno) ale DPB (dopravny podnik Bratislava) ?
Ja si tak myslím (naozaj je to môj subjektívny pocit), že tie pravidlá DPMB najlepšie splní práve Mercedes s CapaCity. Či je to dobré z hľadiska iných firiem, to asi nie. Ale výber je to docela pekný. Ale bolo by dosť zaujímavé napríklad vidieť aspoň na teste Van Hool AGG300, hehe. ? To by som sa išiel pozrieť.

Inak sa teda vypíše ďalší tender na kĺbaky pod "185", tak to budú SORy NB18? ? ?
Reakcia na: aquila #130553:
To sa natrepalo zas kecov. To bude také nasadzovanie autobusov ako kedysi bolo Karosy, IK280, 435, TAMBUSY a Ik283...a taký istý bordel tu bude aj ďalej pokiaľ budú mať príležitosť zas tí istí nás oje..vať ako oni rozumejú doprave...
Reakcia na: kecho #130504:
hm, az by to bolo 40 capacity, tak preco nie .. len akosi mi to nesedi s unifikaciou vozoveho parku..

mam taky dojem, ze DPB ma najpestrejsi vozovy park siroko daleko .. proste ala balkan ..

nie aby sa urobila ramcova zmluva aj na 5-6 rokov..
Reakcia na: 810zssk #130518:
ak sa to nezmenilo, tak na pockanie a mozes si s tou novovybavenou kupit aj listok.
Reakcia na: kecho #130549:
videla som ze to tam "strazi" ujo SBSkar. aspon na petrzalskej strane je skoro stale ale aj na BA strane som jedneho raz videla. oni tam v noci nie su ked tam horelo v noci? ?
Reakcia na: luky133 #130548:
Najnovšie vozidlá má prvá a tretia, najväčší prebytok vodičov má druhá..
ale to je aj o organizovaní služieb a vodičov výpravcom a hlavným výpravocom a dosť ďalších faktorov, to nie je len o vozidlách
Reakcia na: kacka #130536:
zlikvidovat most - to je taka ba tradicia - ked sa niekde nieco stavia, to, co tam bolo predtym, "nahodou" zhori...
Reakcia na: Mike #130546:
Taká otážka trošku vedľa. Ktorá kolóna má asi najlepšie vozidlá? Teda moderné/klimatizované pracoviská atď? Prvá? Tam bude asi prebytok nie? ❓
Reakcia na: S499.1023 #130545:
Nie je to vodičove (vtedy by to bolo ešte horšie), ale aj tak myslím, že autobus vyrobený v týchto rokoch by nemal mať chyby. Napr. v Solarisoch som nevidel takéto chyby, v Soroch tiež nie, ale v tomto Tedome hej. Viem, že automobilovy priemysel a autobusový je odlišný, ale brigáda pri oddelení kvality v jednej automobilke mi dala pohľad na veci ináč. Viem, že chyba nie je na strane Tedomu, ale na výrobcovi toho skla. Tedom ho tam len osadi la možno si to vtedy ani výrobný zamestnanci nevšimli...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement