Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #130504:
sorry beriem späť: "Týmto spôsobom uchádzač preukáže dodávku minimálne 100 kusov autobusov"
Reakcia na: Puki #130503:
nevšimol som si ? len mi to tak zišlo na um, keď sme tu presne o tomto včera debatovali 😉
Reakcia na: enge2 #130502:
rámcová dohoda (na SVK spôsob-t.j. po voľbách už nebudú peniaze) ?
tu je výcuc: btw. nikde nie je požiadavka na nejaké konkrétne referencie 😉

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1.1)
Názov zákazky podľa obstarávateľa:
Nákup nízkopodlažných kĺbových autobusov pre prevádzku mestskej hromadnej dopravy.
II.1.4)
Informácie o rámcovej dohode:
Rámcová dohoda s jediným dodávateľom
Trvanie rámcovej dohody Obdobie v mesiacoch: 36
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Predpokladaná hodnota bez DPH 19 916 360,00 EUR.
Frekvencia zadávania zákaziek:Priebežne.
II.1.5)
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov):
Predmetom zákazky sú nízkopodlažné, kĺbové autobusy do mestskej premávky s dieslovým pohonom a kapacitou 185 cestujúcich. Technické parametre budú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZÁKAZKY
II.2.1)
Celkové množstvo alebo rozsah:
Predpokladaný počet 40 kusov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH: 19 916 360,00 EUR.
II.3)
TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTY NA USKUTOČNENIE:
Obdobie v mesiacoch: 36 (od uzatvorenia zmluvy).
III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1)
Požadované zábezpeky a záruky:
Obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 300 000 EUR, podrobne bude uvedené v súťažných podkladoch.

III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
2. Prehľad o dosiahnutom obrate uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky, t.j. 2006, 2007, 2008. ....každoročný obrat vo výške 10 000 000 EUR.

III.2.3)
Technická spôsobilosť:
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Zoznam zmlúv rovnakého charakteru ako je predmet zákazky zrealizovaných za posledné tri roky, t. j. 2006, 2007, 2008 s uvedením cien, miest a lehôt dodania podľa obchodných podmienok...

IV.3.3)
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov:
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom: 12.7.2009 - 12:00.
Spoplatnenie súťažných podkladov: nie.
IV.3.4)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť:
30.7.2009 - 12:00.
IV.3.7)
Podmienky na otváranie obálok s ponukami:
Dátum: 31.7.2009 - 10:00.
Miesto: DPB a.s., Olejkárska 1, 814 52 Bratislava, 3. poschodie, zasadačka - miestnosť č. 331.
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
27.5.2009.
Reakcia na: kecho #130501:
Jasne preto tam ako zdroj uvádzajú agentúru SITA.
Reakcia na: kecho #130501:
to je vyhra ked do 3 rokov pride az 40 autobusov, uz dnes je neskoro a je to na 3 roky??? hmm, premyslam kde udelali soudruzi z NDR chybu ?
Reakcia na: 810zssk #130490:
Vo väčšine prípadov samozrejme áno, ale v tomto nie, nakoľko jedno z vozidiel K2YU má byť použité na modernizáciu. A je v podstate jedno, že papiere bude mať z iného vozidla, dôležité je, z čoho bude modernizované fyzicky.
Reakcia na: Solaris2 #130495:
Možno mal náskok a chcel sa ho zbaviť. ? Toto napríklad robia vidiči linky 83 ešte v obratisku pri Technopole. Keďže zelená na otáčanie len vzácne vyjde úplne ideálne a veľakrát príliš skoro, po otočení sa snažia ísť maximálne pomaly, aby chytili červenú pri odbočení na nástupnú zastávku, aj keď je to vymyslené tak, že vždy tú zelenú musia stihnúť aj tam. Potom vznikajú kuriózne situácie, že neúmyselne blokujú autá, ktoré mali v pláne tú zelenú stihnúť. Niektorí vodiči to majú vymyslené aj tak, že síce prejdú na zelenú, ale chvíľu čakajú kúsok pred zastávkou. Najčastejším javom je, že autobus síce príde na nástupište, ale ešte tam čaká pol minúty a takéto zdržiavanie samozrejme nemajú príliš radi vodiči liniek 92, 95, 99 a 192, ktorí ho musia obchádzať. Raritou bolo odparkovanie autobusu na chodníku pred odbočením k zastávke.
21tr-mali by 7084 a 7086
Premýšľal som nad zmenou v linkách 65 a 67, dúfam, že než ma dakto pošle do ... si to najpr prečíta.

L51 - ZRUŠENÁ

L58 - TECHNICKÁ, Rádiová, Mierová Kolónia, PCC, Jarošova, Tehelná, TRNAVSKÉ MÝTO (nová zastávka pre linku pri OD Slimák na Jarošovej alebo Kukučínovej po odbočení na smer Trnavské mýto) (30/30/30//-)

L65 - TBILISKÁ, Púchovská, Mäsokombinát, Vajnory, Tuhovská, Jurajov dvor, Galvaniho, Edisonova, Rádiová, Rožňavská, ŽST NOVÉ MESTO (20/30/20//30, prestup na zastávke Bojnícka na 63 a 96 k AVION-u)

L67 - VINOHRADNÍCKA, Trojičné nám., Korytnická, Dolné hony, Astronomická, Martinský cint., ŽST Nové Mesto, Odborárska, Nobelova, VOZ. KRASŃANY (15/30/15//30)

L151 = L158
Reakcia na: Solaris2 #130494:
nezufaj...mozno nekonci...nevedel som rozoznat, ci ten bledomodry lak bol novy, alebo nie...ak bol novy, tak sa da predpokladat znovunalepenie 3. verzie reklamy (mozno este krajsej) - pomohlo by, keby mi niekto vedel povedat, ci mala podkladovy lak aj doteraz modry pod tymi nalepkami, alebo nie..
Reakcia na: kecho #130493:
Ci ide niekde v meste elina viac ako 30 newem, ale uz sa mi stalo ze som prisiel z elinou na semafor, ked bola cervena, a naskocila zelena, a elina sa vobec nepohla, takze potom bola zase cervena a myslel som ze sa odtial nepohneme. Niektorym vodicom zrejme nestaci cas na odpocinok na konecnej !
Skoda ze reklama Allianz konci. Vydarena reklama ?
Reakcia na: JohnyButrel #130467:
a ide vôbec niekde v meste elina viac ako 30? 😉
Re #130476 credo: pochybujem, že by napr v kabínach viac ako 10ročných Ik bola klíma...
Re #130477 Valec: a keď s spolu s BA realiťákom veľmi ľutovali, že ňové" eliny nie sú NP? či vtedy iba nstúpili, pozreli a vystúpili...?
Reakcia na: 810zssk #130490:
Keď už sa naťahujú tu o K2, tak z kvarteta 7084 až 7087, je koľko ešte v prevádzke. Mám na mysli nie, že držia pokope, ale že ozaj denne zasahujú do premávky.
Davam do pozornosti zaujimavu akciu v nedalekej Viedni: UITP Mobility & City Transport Exhibition
http://www.uitp.org/vienna2009/

zoznam vystavovatelov
http://www.uitp.org/vienna2009/exhibition/list-en.cfm
Reakcia na: Majo #130487:
No sedive sa pouziva aj pri vyradeni, samozrejme nie pri modernizacii 😉
Reakcia na: kacka #130488:
A myslíš, že pri modernizácii sa vozidlo nerozoberá?
Reakcia na: Majo #130487:
modernizaciu? ? ked cica pisal ze uz ju zacali rozoberat?
Reakcia na: janlanik #130485:
Ty chceš poúčať tvorcov iMHD ako sa robí katalóg vozidiel? ? ? ? Teda Ty asi nemáš kúsok sebareflexie v sebe... Práveže tu ide o to, či bude zošrotovaná alebo nie, podľa toho sa "zašediví". Pretože môže byť použitá aj na modernizáciu. 7084 nevidím dôvod "šedivieť".

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.