Jak nebola cesta, čo nebola cesta? Čo ju na tej fotke z Ikeovnho odkazu nevidíš, rovno popri trati, lemovaná hustým stromoradím? Aj autá sú na nej vidieť.
Na co by mi boli v tomto pripade nohy? A neviem co mam zadat do iMHD vyhladavania aby mi naslo toto, kedze o trati v popise nie je ani zmienka Inak ma to zaujalo, na Dostojevskeho nebola vobec cesta, ci ten je az o blok dalej?
To fakt sa nedajú takéto elementárne informácie nájsť na webe? Normálne pozdĺž dostojevského radu, most cez Martanovičovu na Starý most tam donedávna bol.
8. augusta 2008: "Rýchlodrážna električka mala podľa prvotných plánov začať premávať zo Šafárikovho námestia cez Bosákovu ulicu do Janíkovho dvora v roku 2010. Rozsiahla rekonštrukcia Starého mosta však spôsobí posunutie termínu na rok 2011. Pre primátora je pritom hraničným termínom rok 2012. " http://dnes.atlas.sk/slovensko/222281/
8/2004 "Už pred voľbami som hovoril, že Bratislavčanom netreba sľubovať vzdušné zámky, ale reálnu stavbu, akou je segregovaný nosný dopravný systém," vyhlásil bratislavský primátor Andrej Ďurkovský + „Pri čase výstavby dva roky je reálny termín začatia prevádzky v roku 2008, s tým, že od roku 2006 by mali byť v skúšobnej prevádzke nové električky,“ uviedol K. Kolada" http://www.bratislavskenoviny.sk/1893/doprava/elektricka-ponad-dunaj-pojde-v-roku-2008
skus blizke stretnutie 3. druhu, najlepsie uder nejakym poriadne tvrdym nastrojom, mozno sa potom unormalni
Re #130222 credo: no slub mu, ze ho budes volit a vybavis aj dalsich x hlasov prenho a mozno pojde ?
Re #130220 Petto: prave to, ze "DPB je nevyspitatelny tvor" je velmi nebezpecne... tak ked uz nie su kratke vozy inde, nech nech preradia do Pe aj nejaky 1-2 diesel klby a 17xx si s jalovymi km mozu nechat + nebude potom zbytocne "provizorne" behat tankovavat...
Re #130220 Petto: momentálne prevádzkované sólo diesle na 1DP sú už iba 1001, 1009, 1030, 1032 (záloha pre školáky, aj keď tá behá asi najčastejšie ? ) a 1199...
Sólo diesle v premávke na 2DP sú: 2003, 2004 a 2005...
V Petržalke je dlhodobý zámer vybudovať CNG (anti)plničku, lebo kúsok odtiaľ ide plynovod, že by dodávateľom bol niekto iný - LACNEJŠÍ ako SPP ?
A síce dnes keď chodia tankovať 17xx z Petržalky na plničku a naspať to nabehá jalových km jak sviňa (všetky sú ale preplácané objednávateľom výkonov...), ale vraj pri "logike" podkatorých v DPB by neobl problém tieto vozy do Petržalky preradiť aj na stálo, veď keď to takto išlo ako dlhodobé provizórium asi rok +-, tak to môže byť už nafurt... ?
Cng plnicka v Petrzke problem nie je ,len nemam poct ze by to bola jedna z priorit v DPB. A osobne nevidim dovod preradovat ( aj ked DPB je nevyspitatelny tvor )
naftaky roznych typov medzi vozovnami.
v 1ke naftaky IKARUSY su uz tusim vsetky OUT okrem asi 3-4 vozov
v 2ke tam podobne ako v 1ke
v 3ke Tamy a mozno starsie SORY ? .-ale to je uz dufam SCI-FI aby preradovali Tamiky dlho dlho po zivotnosti
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
credo