Re #130220 Petto: momentálne prevádzkované sólo diesle na 1DP sú už iba 1001, 1009, 1030, 1032 (záloha pre školáky, aj keď tá behá asi najčastejšie ? ) a 1199...
Sólo diesle v premávke na 2DP sú: 2003, 2004 a 2005...
V Petržalke je dlhodobý zámer vybudovať CNG (anti)plničku, lebo kúsok odtiaľ ide plynovod, že by dodávateľom bol niekto iný - LACNEJŠÍ ako SPP ?
A síce dnes keď chodia tankovať 17xx z Petržalky na plničku a naspať to nabehá jalových km jak sviňa (všetky sú ale preplácané objednávateľom výkonov...), ale vraj pri "logike" podkatorých v DPB by neobl problém tieto vozy do Petržalky preradiť aj na stálo, veď keď to takto išlo ako dlhodobé provizórium asi rok +-, tak to môže byť už nafurt... ?
Cng plnicka v Petrzke problem nie je ,len nemam poct ze by to bola jedna z priorit v DPB. A osobne nevidim dovod preradovat ( aj ked DPB je nevyspitatelny tvor )
naftaky roznych typov medzi vozovnami.
v 1ke naftaky IKARUSY su uz tusim vsetky OUT okrem asi 3-4 vozov
v 2ke tam podobne ako v 1ke
v 3ke Tamy a mozno starsie SORY ? .-ale to je uz dufam SCI-FI aby preradovali Tamiky dlho dlho po zivotnosti
Tie 17xx neskoncia trvalo podla mna v Petrzke - bola by blbost keby museli stale tankovat v druhej vozovni - teraz su tam len ako vypomoc a este bude sranda ked odidu BB karosy v juni a nastane 2.september 2009 - zaciatok skolskeho roka ? . Add L99 - tipujem ze tam pojdu SORy BN 10,5 ked dojdu.
takze mame 21, 68, 83, 95 (ak vlezie), 98 - nie je uz to samo o sebe viac ako 40 vozov? ale 4 linky z toho su petrzalske, takze pokial nebude dalsie predsedohovorca DPB z Pe, tak pochybujem o tom, ze sa tam dostanu...
Re #130209 21Tr: dora sa testuje iba na (pre) KV-DD ? okrem toho, tusim sa tu spominalo nieco, ze do minuleho stvrtka mal byt na 1. dpa a odvtedy na 4., lenze ako si si vsimol, stale sa potuluje po Garden Hills...
Re #130211 Petto: mas pravdu, tam by to bolo zaujimave, hlavne, keby zadkom vyblokoval odbocku z Jugmannovej dolava na Farskeho...
ten starsi prototyp bol uzsi ako tento novy,ktory je viditelne sirsi. A este ma napadol jeden problem - medzi zastavkami NAM.HRANICIARIV a FARSKEHO v tej ostrej zakrute pri Chorv.ramene je dost blbo riesena krizovatka - ostra zakruta pre L95 a aj nevhodny sklon pre NP vozidla - mohlo by sa stat ze by zostal visiet ako ten zalozny MAN ked sa otacal cez kolaje v Dubravke a "nerozchodil to " potom ?
no ale kedze v DPB zravy rozum neplati (vid napr. 17xx na L99), tak by som sa vobec necudoval, keby nakoniec Tamy skoncili v Pe a skapaly isli do 1. (dd linky) a 2. ...
a sleduje, ci zamestnanci nevynasaju nejake tajne informacie ?
Re #130203 Petto: mozno dovtedy ten stary most mierne prerobia alebo by v pripade potencialneho stretu jeden ostal cakat pred mostom... ved aj niektori vodici Ik niekedy radsej aby sa nemuseli tlacit, nechaju prejst totho z opacnej strany...
95ka ma tiez napadla ale rovnako ako SOLARISY tak asi aj 2 vozy Capacity neprejdu na Starom moste oproti sebe kvoli sirke a "tykadlam"
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023