a co tie krizovania, ktore su zdrojom problemov? hned za Rackom, najvacsi pri zvaracaku, potom hned na to odbocka na Ahoj, Janoskova pri Alianzi atd. a samotna krizovatka na Bielom krizi,
je to vec pohladu, ako som uz pisal, nepovazujem sa experta na dopravu, len si dovolujem sem-tam napisat ci povedat, co si o niektorom aspekte myslim,
za uzasne to povazujem napr. aj preto, ze by sme mohli ziskat miesto na bezpecne odbocovanie a pripajanie a hlavne na zeleny pas, ktory by ozivil sed cesty a chlad stavieb okolo,
aby bolo jasno, nie som proti, len som naznacil, ze sa mi vidi vyhodnejsie opacne "zakopavanie",
elektricku by asi bolo treba zapustat pod zem uz na urovni Wilsonovej,
bolo by uzasne mat raciansku radialu pod zemou az po Biely kriz, vlastne aj dalej, ale to by sa musel zmenit vjazd do vozovne a dalsie nadvaznosti,
ak by sme na to mali, bolo by fajn mat pod zemou hlavne kolaje v centralnej mestskej zone a radialy ciastocne, nemuseli by sme cakat na dynamicky riadenu dopravu ako na spasenie, ak by sa to dalo realizovat na karloveskej radiale, mohli by sme sa vykaslat na sluby a malovane vzdusne zamky,
No takže ak sa interval na 203 vráti do stavu 10/12/12 a rovnako aj na 207 kvôli prekladu, tak to nebude kvôli potrebám ľudí z Koliby, Ružovej doliny, okolia H.P. ale kvôli ľuďom z DD ? lebo už sa o oslabení 203 a 207 písalo a prd sa deje, takže teraz by ma zarazilo ale možno niekoho ani neprekvapilo, že sa s tým pohlo.
Ja som narazal ,ze sa tu riesi posledne dva roky iba jedna krizovatka v meste. No a v celej BA su omnoho dolezitejsie miesta na urychlene doriesenie. To Racianske myto je otazkou casu kedy tam niekto autom zoberie vsetkych ludi z ostrovceka. Pre mimobratislavskych vodicov neznalych miestnych pomerov su dost blbo znacene pruhy z Radlinskeho smerom do Race.
nebud makky, vsade, elektrickam dame Red Bull a kto bude chciet vystupovat na trase, nech si kupi padak, nastupovanie vyriesime trampolinami, kto nedoskoci, si oze opakovat - som orol, som orol ?
spustit lektricku do podzemia a opat ju tahat na povrch je ekonomicky dost narocne, navyse by to riesilo len jedno krizovanie
vyhodnejsie sa mi vidi "poslat" pod zem auta v priamom smere po Sancovej uz pred Smrecianskou, tym by sa vylucilo ciastocne krizovanie s dopravou z Legionarskej, krizovanie Racianskej so Sancovou v oboch smeroch
Dobrý nápad, ale potrebujeme rozšíriť plochu v pokračovaní električkového nástupišťa smerom do Rače, nie do mesta. Teda keby sa vyhodil jeden pruh smerom do mesta (ktorý aj tak končí za križovatkou na začiatku Mýtnej a vytvára to akurát situácie že zispujúce sa autá stoja od Račianskej krížom cez šancovú a Legionársku...aj na ich červenú) musel by sa posunúť ostrovček, aj os koľají, aby sa získal chýbajúci ostrovček pred el. nástupišťom smer Rača..
nebolo by lepsie zuzenie o 1 pruh smerom do mesta? nie je vyhodnejsie, ak nehorsime podmienky na uvolnovanie sirsieho centra od IAD,
kde by mal/mohol byt (ciste teoreticky) ostrovcek pre chodcov (prechod cez Sancovu)?
bolo by vhodne vytvarat miesto "uprostred" vozovky, kde by cakalo viac ludi a v pripade zlyhania auta alebo vodica by hrozil hromadny uraz? nevytvaralo by to zbytocne "drazdenie" na prebehovanie (je to na skok a na dva skoky som na druhej strane)?
A na Rač. mýte je možné čiastočné riešenie v podobe zúženia Račianskej na 1 pruh v smere z mesta, tým pádom viac priestoru pre električkové nástupište plus ostrovček pre chodcov (prechod cez Šancovú).
A kto hovorí o spojení na Kolibu? Tam bola reč o nevyhovujúcom intervale 203, čo síce nesúvisí s témou Molecova, ale je to úplná pravda.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike