Konkrétne kĺbový LAZ tu mal byť aj na testovanie, ale potom sa syn majiteľa fabriky rozhodol, že oni vlastne na ten západ ani preraziť nechcú (teda aj by chceli, ale najskôr treba zaplatiť a potom testovať) tak z toho vzišlo.
Pozerám tie najnovšie fotky z Kijeva a tie nové busy vyzerajú v poho. Tie by mohli tiež aj po BA jazdiť -no aj ked bzňy bolo nezvyčajné podporiť výrobcov z východu. určite by boli aj lacnejšie, len je zároveň otázne aj akou kvalitou ovplývajú.
ale vzhladovo vyzerajú byť porovnateľné so západnými výrobcami. Len tí sa do tendra v EU asi neprihlásia.
Upokojenie dopravy sa dá spraviť napríklad tým, že ulica bude neprejazdná. Tí čo na nej a priľahlom okolí bývajú sa tam dostanú, ale z Ružinova do centra už nie. A však aj načo, ak chcú ísť priamo majú MHD a ak sa chcú vyvážať vo vlastnom, tak môžu aj okolo. Aspoň budú viac motivovaný na MHD.
ponahlanie je asi vyvolane pomerom medzi rytmami, 4 linky elektriciek privazaju castejsie a vacsie mnozstvo ludi, ako ich dokazu "pohodlne" odviest 3 linky, z ktorych iba jedna tam zacina a zvysne dve prichadzaju dost obsadene, tak sa mnohi snazia co len vladzu, nehladiac na riziko straty toho najcennejsieho, aby stihli najblizsiu 33,
hovorim to, zarty zboznujem, ale nie odtial - potial,
Zahradnicka nie je jednoprudova, problem (?) s plynulostou sa nevyriesi vylucenim IAD, lebo sa premiestni na ine cesty a tam mozno bude ucinok ovela horsi, ak chceme na Zahradnickej zlepsit pomery, mohli by sme vyskusat (najprv na simulacnom modeli) "odstranenie" parkovacich miest na pravej strane medzi Svatoplukovou (Kvacalovou) a Rastislavovou a urobit tam vyhradeny pruh, situovanie kolaji na tejto ulici by asi prinieslo dost organizacnych starosti v krizovatke s Mileticovou, viem si predstavit aj variant takej organizacie, ze po Zahardnickej by obojsmerne premavala elektricka a IAD jednosmerne z centra do Ruzinova,
myslienka umiestnenia kolaji na Mickiewiczovu sa mi velmi paci, ziskala si ma, uz len preto, ze vyrazne zvysuje variabilitu, verim, ze specialisti dokazu riesit kombinaciu krizovania a pripojenia, odbocenie na Zahradnicku by uz bolo "malinou",
vyhodnost kolaji na ul. 29. augusta mi zatial nie je jasna, kam by to malo pokracovat? do Prievozu a Vrakune? nebolo by to vhodnejsie od Safka po Dost.rade, popred AS Mlyn.nivy, po Prievozskej, Gagarinovej atď.?
podla mna tam nikoho nezrazi (aspon teda tych co vedia pobehnut ) nakolko ked skonci zelena autam z DD na karlovesku smerom do mesta , tak kym nabehne zelena pre auta z dubravky je to aj 5-7 sekund co je na prejdenie 3-prudovky pohoda. O tom uz vie skoro kazdy
Miesto kde bývaš si nevyberieš, však kto mal kedy vedieť ako sa DD zohyzdí počas rokov rozpredávania pozemkov firmám známych od magistrátu a pod. humusu. A už nikto by nepovedal, že sa nájdu také svine čo si na MHD budú robiť predvolebnú kampaň. Však ono kto by nebral z Petržalky napr. keby dáky "hovorca" alebo "slávik" z Petržky si robil kampaň pred voľbam skrz MHD. Samozrejme keby to bolo odborne a nie krížom krážom trolejbusy ako to LOLO drístal (čo mi aj na ICQ prezentoval ozlomkrky ako trolejbusy Petržalke stačia).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto