to nijako nespochybnujem, ale ich masa bude asi diametralne ina pre busy a elektricky, udrzba kolajovej trate vo vyhovujucom stave je tak nakladna, ze asi sa nikdy "nezaplati" vysokou vykonnostou prepravy
ten úsek bol iba ako nevyhnutne minimum, asi by to malo byt najmenej po Lazaretsku, viem si to predstavit aj dalej, ale to uz by bolo asi dost tvrde voci ludom zijucim alebo pracujucim v domoch v useku Lazaretska - 29. augusta,
Cintorinsku by som nenavrhoval, lebo je uz roky osvedecena pre dopravu v opacnom smere spolu s parkovanim,
elektricka na DD cez Kuklovsku (od obratiska pri Metrologickom ustave v KV) by obsluzila nanajvys vrchol Majernikovej a prilahle domy, ako by sa obsluhovala Hany Melickovej, stredna a spodna cast Majernikovej s ich dotykovymi uzemiami? okrem toho na vacsine useku je stupanie este prudsie ako na Molecovej a prvom useku H.Melickovej, inak vela ludi o tom navrhu elektricka na DD hovori, ale oficialne publikovany (asi) nebol, mozno iba mne unikol a niekto ho ma alebo vie, kde by sa dal pozriet
nepredpokladam, ze ste lekarom, aby ste komukolvek oznamoval diagnozy, tak som predpokladal, ze je to Vase blizsie predstavenie sa,
ak je to Vasa diagnoza, potom sa nedivte, prekvapiulo ma to, ze ju uvadzate, nedokazem reagovat k veci, lebo nie som lekarom,
na konstatovanie, ze trepem, reagovat nema zmysel, najma ak autor napise "Ja som povedal, ze my to nepotrebujeme. Pre mna za mna si kludne mysli tie hovadiny co tu prezentujes.", proste je to opakovanie sa
preberali - nepreberali, casto sa tu dava ako priklad Brno, tam chodila elektricka do prudsieho stupania, samotne stupanie Prazskej mozno upravit, dnesny stav je vysledkom prestavby, predtym to bola klukata, ktorej vrchol bol v absolutnej vyske o niekolko metrov vyssie ako je sucasny, dosledkom je slepa ulica na strane HP nedaleko nadchodu, ani pojazd z Kramarov by nemal byt technckym problemom, urcite by sa dal este zapustit, z principialneho hladiska, ak NDS MHD ma byt elektricka, by bolo ovela spravnejsie ak by elektricka chodila po Prazskej v spodnej urovni (podjazd) kvoli miernemu stupaniu a cesta z Kramarov po vyssej urovni (nadjazd), a to uz aj pre zabranenie zaplavovania v case po velkych burkach,
v suvislosti so zamerom prestavby Predstanicneho namestia sa uvazuje s podjadzom pre MHD z Prazskej, existuje moznost, ze Prazska v smere od SAV by zacala stupat ovela skor ako je to teraz, tym by sa mohlo vyrazne zmiernit stupanie, ani prechod pre chodcov by nemal byt problemom, lebo sa uvazuje s nadchodom, rovnako ani vyhladove pomery, a to ani z domov na Prazsklej, lebo aj teraz sa divaju na oporny mur, takto by sa divali na stupajuci usek, ktory by neprekrocil vysku 1. NP,
kto chce pomahat - hlada riesenia, kto nechce - uvadza vyhovorky,
naklady na vybudovanie a udrzbu infrastruktury su vo fixnych nakladoch.
Ja predpokladam presun casti cestujucich z inych liniek, takze kapacita nebude nevyuzita. Lenze je tu este rozvojove uzemie Petrzalka Juh, ktore potrebuje napojenie na kapacitny system.
vidim, ze zas pouzili pri rekonstruckii trate tu najskaredsiu dlazbu.. ? Ma bratislavsky magistrat vobec nejake oddelenie architektury a tvorby mestskeho prostredia?
NJ, v Blízkej budúcnosti budem radi ak sa poopravujú jestvujúce trate, po trati v tuneli aj súčasná trať je vo veľmi zlom stave. Ale tu by práve tiež nie celkom zmyselne zrušená trať po Štefánikovej pomohla odkloniť el. dopravu. Takto sa na čas výluky bude museť riešiť doprava inými dop. prostiredkami.
Ono aj keby aj tak by sa stým nedalo nič robiť, ale pôvodná trať na Štefánikovej bola vytrhaná komplet so všetkým alebo to len prekryli asfaltom?
Skôr mám to na mysli z h¾adiska nákladov na nové budovanie tratí. Tá 34,83,84 a z èasti 212 by sa dali nahradiť neskôr el. traťou cez Pražskú. Èiže skôr ako nové trasy liniek je problém hustý balík financií, ktorý by :
- el. trať Štefánikova - Predstanièné nám.
- el. trať Predstanièné nám - Pražská - Patrónka (neskôr Polianky - Harmincova)
- trol. trať Predstanièné nám. - Štefanovièova - Mýtna / Floriánske nám. - Odborárske nám.
požrali urèite a v súèasnosti ako tak pozerám, tak budeme radi ak tie trate èo máme dáme do poriadku a kým ich dáme do poriadku všetky tak sa nám tie prvé opravené nezaènú zas rozpadať.
Prečo by električka po Štefánikovej nemala byť realizovateľná? Len to samozrejme by chcelo vôľu aby trocha ustúpila odtial individuálna doprava a potrebovalo by to prerobiť trocha križovatku pri SAV.
Tak neviem -podľa toho koľko by tam bolo zastávok. Ale možno tajk 10min by zabrala cesta z Rače na Zlaté Piesky. Pretých čo bývajú na konci by to bolo možno stále lepšie ako íst električkou po Krasnani prestúpiť na bus a potom zase na električku.
Bud to alebo nieco na trase linky 203 na kolibu alebo mozno cesta smerom na hrad z centra
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MiroBA
Prečo by električka po Štefánikovej nemala byť realizovateľná? Len to samozrejme by chcelo vôľu aby trocha ustúpila odtial individuálna doprava a potrebovalo by to prerobiť trocha križovatku pri SAV.