Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mischo1 #128790:

Žádné duobusy po Bratislavě nejezdí. Duobus je legislativně i technicky naprosto něco jiného než trolejbus s pomocným pohonem.
Trolejbus je podle legislativy ČR a SR drážní vozidlo, nebo-li podléhá zákonu o drahách.
Duobus je specifický typ vozidla, který naše legislativa nezná. Kdyby ho znala, zřejmě by SPZ/RZ/EVČ potřeboval.

Takže jednou provždy - žádné duobusy v Bratislavě a kdekoliv jinde na Slovensku nebo v ČR nejezdí. Jedná se o drážní vozidla nazývané trolejbusy, které mají zabudovaný POMOCNÝ (nikoliv plnohodnotný) pohon, proto nemohou být ani vozdily silničními.
Reakcia na: Mischo1 #128790:
Pretoze duobusy nemame. Keby sme ich mali, zrejme SPZ potrebuju..
Reakcia na: MiroBA #128784:
Lenze to sa nedalo, pretoze hrobka je tam a nie inde. Co sa RP tyka - VOBEC nie je problem potom zriadit zastavku na nabrezi tesne pred odbockou do tunela..
5 dverí??,
to vtipkujete??????? ?
Toso0077-je veľký. O necelý meter kratší ako nás megabus a ma 5 (3+2) dverí
aký je ten SOR nb18???
TO JE HROZNÉ!!!
VŠETKY MOJE OBĽÚBENÉ AUTOBUSY VYRADILI!!!
Karosu B 741 CNG #2636...
...a ešte TAM-BUSy A 280 #2410 a #2411!!!!!!!!!!!!!!
Reakcia na: MiroBA #128792:
Áno, ale zastávkové vzdialenosti v rozpätí šírky predajne Lidlu sú na zamyslenie. Veď len keď ide človek nakupovať, nachodí sa medzi regálmi viac, než je priemerná vzdialenosť medzi električkovými zastávkami v meste.
Reakcia na: Mischo1 #128790:
Nie je to plnohodnotny autobus tak mu ich netreba. A su to len "duobusy" nie duobusy. 🙂
Reakcia na: ufo #128730:

Tak rušiť zastávky ako rušiť. Ono každý chce mať zastávku čo najbližšie k domu. Teby by sa tiež asi veľmi nepáčilo keby si sa musel na autobus trepať niekoľko stovák metrov. Ono každý sa na to potom vykašle a pohodlne sa peváža od domu k domu autom.
Problém rýchleho presunu z konca mesta do centra resp na druhý, najlepšie vyriešia expresné linky ktoré by stáli len na uzlových prestupných bodoch -ale to sme volakedy všetko tu už mali.
Miroba-no už nie som na nete ale pokiaľ myslíš tu čo ma prezývku bota tak potom asi viem. A mám ju aj v albume 😃
Minule som tak rozmaslal ze preco duobusy nemaju EČV viem ze trolejbusy ich nepotrebuju ale duobusy mozu jazdit aj bez troleji, mali by mat nie....
Reakcia na: kacka #128787:

Takto čelá -predok a zadok električky K2S, T3S, T3AS navrhoval Architekt Patrik Kotas.
Električky Vario LF, Vario LF2 -obdoba K2, ...LF3 zase akademický sochár František Pelikán.
Tie v BA nejazdia .Majú ich v Ostrave, Olomouci, Brne
napr.

http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=27895&idg=542&gi=160&gn=20&gs=e&gsd=
Reakcia na: 21Tr #128785:
Neboooj sa. Dlhodielske linky to urcite neohrozi. 😃 A ostatne casti mesta hej. 😕
Reakcia na: MiroBA #128786:
dobre a teraz skus konkretnejsie ? na prikladoch. az tak dopodrobna sa v elektrickach nevyznam ?
Reakcia na: kacka #128783:

Je to otázka vkusu v dizajne. Mne osobne sa zase vôbec nelúbia tie Kotas-čelá. Ako samy o sebe nie sú zlé ale na T3 a K2 vyznejú predsa len trocha komicky. Lepšie sú Pelikán čelá -električky rady Vario.
K2G mám v obľube celkom -je to taká 1ks raritka. Mimo BA jazdia ešte také v Ostrave.
Ktorá vozovňa zabezpečí linku X3? Dúfam, že Petržalské linky premávka X3 neohrozí ?
Reakcia na: 21Tr #128733:

Sa tu trochu búrlivo diskutovalo o preložke trate vyústenia tunela pri PKO.
Moj názor je taký - pomník či čo tam kludne može byť ale mohol byť spravený tak aby trať ostalo na pôvodnom mieste. Myslím že bol lepší stav predtým lebo bola z tunela napriamená, teraz sú tam 2 protichodné oblúky a navyše sa zrušila zastávka.
Čo bola využívaná -diskutabilné. Sú tam 3 12poschodové vežiaky, žo teraz by sa šikla ked dostavajú ten hrozný Riverpark. A ono aj pravda blízo je dalšia zastávka kde stoja L 4,12,17. Tak obslužnosť zostala pomerne dobrá.
Ono ten cintorín čo tam bol sa žiadnym pomníkom nenahradí, vela náhrobníkov bolo za vojny pri stavbe tunela prenesených na Ortodoxný cintorín až na pár hrobiek ktoré sa dostali pod zem. Mohli preniesť aj to torzo, vrátane Chatama Sofera tých ani nie 100m a bol by pokoj. Zrušenie zastávky je vlastne aj neprospech samotnej Žid. Náb. Obce - turisti tam majú takto zhoršený prístup ako návštevu pamiatky.ˇ
(NEchcem dotoho moc kafrať ale stále neviem čím bol ten Rabím tak zaslúžilý pre Bratislavu okrem toho že, peniaze zhŕňal.)
Inak ak niekto vie by ma zaujímalo kto vlastne tú preložku vtedy financoval? Po správnosti to mala 100percentným podielom Žid. Náb. Obec zaplatiť.
...a ono aj tak je to už tak ako je.
Reakcia na: MiroBA #128782:
no neviem, z tej foto vela videt neni. ale aj tak su 7303 a 7304 najskaredsie elektricky. aj s K2G 7085

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.