Prečo by mala Petržalka dávať svoje vozidlá na nejaké Račianske linky, keď Trnávka nám sem pošle len posrané 17xx a 27xx?! To ich nemôžu poslať do Rače? Tých 10min cesty z Tbiliskej na Vozovňu sa nikomu nič nestane, potom si zvyšok cesty (aspoň 15min aj tak posedí alebo postojí v menej zaplnenej električke). Vozovňa Trnávka a JD nikdy nevypravia do Petržalky iný ZV ako kraťas. Prečo nemôže Trnávka teda vypraviť kraťas na 31,39,61,63 keď na 68,93,94,95 to nie je problém?! By som vyvraždil celý DPB za tento skur.vený protekčný prístup a úzkostlivý postoj na nedotknuteľné bohatstvo klbákov Trnávky a Juráku ?
Žádné duobusy po Bratislavě nejezdí. Duobus je legislativně i technicky naprosto něco jiného než trolejbus s pomocným pohonem.
Trolejbus je podle legislativy ČR a SR drážní vozidlo, nebo-li podléhá zákonu o drahách.
Duobus je specifický typ vozidla, který naše legislativa nezná. Kdyby ho znala, zřejmě by SPZ/RZ/EVČ potřeboval.
Takže jednou provždy - žádné duobusy v Bratislavě a kdekoliv jinde na Slovensku nebo v ČR nejezdí. Jedná se o drážní vozidla nazývané trolejbusy, které mají zabudovaný POMOCNÝ (nikoliv plnohodnotný) pohon, proto nemohou být ani vozdily silničními.
Lenze to sa nedalo, pretoze hrobka je tam a nie inde. Co sa RP tyka - VOBEC nie je problem potom zriadit zastavku na nabrezi tesne pred odbockou do tunela..
Áno, ale zastávkové vzdialenosti v rozpätí šírky predajne Lidlu sú na zamyslenie. Veď len keď ide človek nakupovať, nachodí sa medzi regálmi viac, než je priemerná vzdialenosť medzi električkovými zastávkami v meste.
Tak rušiť zastávky ako rušiť. Ono každý chce mať zastávku čo najbližšie k domu. Teby by sa tiež asi veľmi nepáčilo keby si sa musel na autobus trepať niekoľko stovák metrov. Ono každý sa na to potom vykašle a pohodlne sa peváža od domu k domu autom.
Problém rýchleho presunu z konca mesta do centra resp na druhý, najlepšie vyriešia expresné linky ktoré by stáli len na uzlových prestupných bodoch -ale to sme volakedy všetko tu už mali.
Takto čelá -predok a zadok električky K2S, T3S, T3AS navrhoval Architekt Patrik Kotas.
Električky Vario LF, Vario LF2 -obdoba K2, ...LF3 zase akademický sochár František Pelikán.
Tie v BA nejazdia .Majú ich v Ostrave, Olomouci, Brne
napr.
Je to otázka vkusu v dizajne. Mne osobne sa zase vôbec nelúbia tie Kotas-čelá. Ako samy o sebe nie sú zlé ale na T3 a K2 vyznejú predsa len trocha komicky. Lepšie sú Pelikán čelá -električky rady Vario.
K2G mám v obľube celkom -je to taká 1ks raritka. Mimo BA jazdia ešte také v Ostrave.
Ktorá vozovňa zabezpečí linku X3? Dúfam, že Petržalské linky premávka X3 neohrozí ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
21Tr