Reakcia na: MiroBA #128662:
No moje riešenie by bolo takéto :
1 : Dúbravka - Šafárikovo nám./Jesenského - Špitálska - Trnavské mýto - ŽST Nové Mesto (12//20)
2 : Zlaté piesky - Trnavské mýto - Vazovova - Hl.st (6//10)
5 : Dúbravka - Jesenského - Americké nám. - Rača (6//10)
8 : Ružinov - Trnavské mýto - Špitálska - Nám. SNP - Obchodná - Rača (12//20)
9 : Karlova Ves - Šafárikovo nám./Jesenského - Obchodná - Vazovova - Trnavské mýto - Ružinov (5/6/6//10)
13 : bez zmeny trasy (12//15)
17 : bez zmeny trasy (12/-/12//-)
MiroBA
Však samozrejme, to, že L16 nevznikne pre potrebu spojenia Ružinova a Rače mi došlo. To som skorej myslel ironicky.
Samozrejme celú trasu by cestoval len pako.
Ale Na čo? Načo vôbec vznikla to stačí posilniť linky 5 a 9.
Že všetky linky jazdia cez nábrežie - ako to myslíš? alebo ktoré myslíš Je Vajanského nábrežie kde má trasu 4,11,12,13,14
Ale tam nemusí mať trasu odklonená 1, 5, 9, ani 4 , 17. Po rázusovom nábreží môžu chodiť 1, 4, 5, 9, 12, 17 ale nie 11, 12, 13, 14. Ked tak JEDINý problém môže byť na JEsenského ulici aj to len v smere Jesenského Mostová kde sa ozaj všetky tieto linky stretnú 1,4,5,9,11,12,13,14,17. to je asi 1.3 minúty na prechod jednej električky. Neviem v čom je problém, v napájaní tak vyením usmernovač v meniarni za výkonnejší a nebrblem ostatné radiály. A upravím intervaly električiek.
Ako ludia prestúpia na 95ku ked pojdu z Rače či Ružinova? 16ka im bude na nič.