Včera som na zastávke "Čiližská" smer Astronomická videl prázdny (nesprávny) CP linky 67. ?
http://sk.fotoalbum.eu/Peon/a91107/00000011 Na iných zastávkach (ktoré som videl) sú CP v poriadku.
Ešte mi napadlo, nemohla by 65-ka v smere na Čiližskú na zastávke "Bojnická" stáť tam, kde 53, 63, 96, aby bol zabezpečený zaujímavý prestup "na hrane"? Viem, že v opačnom smere sa to nedá, ale to je dôvod, aby sa to aspoň v jednom smere neurobilo?
A takisto Avion. Zastávka "Galvániho" je odtiaľ relatívne ďaleko (a tuším je bez prístrešku). V smere na Tbiliskú, keby sa pri Avione vybudoval nejaký krátky chodníček, by 65-ka teoreticky mohla stáť na tej širokej ceste "na skok" od nástupišťa liniek 63 a 96 pri Avione. ?
Započul som dnes v 65-ke z rozhovoru (asi) vodičov DPB kritizujúcich jej novú trasu, že ráno tam vznikajú veľké meškania. Vraj niektorý spoj kvôli tomu následne ani nebol vykonaný...
PS: Ozaj, napr. o tej zmene 65-ky rozhodol v DPB jeden človek? Podlieha také niečo aj schvaľovaniu hlasovaním v nejakej komisii v DPB? Takéto zmeny povoľuje magistrát, či jemu sa to iba oznamuje? Myslím konkrétne trasovanie, nie finančnú stránku.
http://sk.fotoalbum.eu/Peon/a91107/00000011 Na iných zastávkach (ktoré som videl) sú CP v poriadku.
Ešte mi napadlo, nemohla by 65-ka v smere na Čiližskú na zastávke "Bojnická" stáť tam, kde 53, 63, 96, aby bol zabezpečený zaujímavý prestup "na hrane"? Viem, že v opačnom smere sa to nedá, ale to je dôvod, aby sa to aspoň v jednom smere neurobilo?
A takisto Avion. Zastávka "Galvániho" je odtiaľ relatívne ďaleko (a tuším je bez prístrešku). V smere na Tbiliskú, keby sa pri Avione vybudoval nejaký krátky chodníček, by 65-ka teoreticky mohla stáť na tej širokej ceste "na skok" od nástupišťa liniek 63 a 96 pri Avione. ?
Započul som dnes v 65-ke z rozhovoru (asi) vodičov DPB kritizujúcich jej novú trasu, že ráno tam vznikajú veľké meškania. Vraj niektorý spoj kvôli tomu následne ani nebol vykonaný...
PS: Ozaj, napr. o tej zmene 65-ky rozhodol v DPB jeden človek? Podlieha také niečo aj schvaľovaniu hlasovaním v nejakej komisii v DPB? Takéto zmeny povoľuje magistrát, či jemu sa to iba oznamuje? Myslím konkrétne trasovanie, nie finančnú stránku.
hoppusmark01
Cize to zavisi od poctu ludi. Na tych trasach, ktore vyuziva velky pocet ludi, by mali byt priame linky alebo max. jeden prestup. Na trasach, ktore vyuziva malo ludi, mozu byt aj 2 prestupy..
Napr. spojenie Raca-Petrzalka (spojenie dvoch velkych mestskych casti: 1 prestup), Raca-Koliba(spojenie ktore vyuziva malo ludi:2 prestupy).. A ten pocet ludi je len moj odhad, na to treba prieskumy vytazenosti. Ak sa ukaze, ze z Race na Kolibu sa prepravuje velky pocet ludi)(co pochybujem), tak samozrejme by malo byt priame spojenie alebo max.1prestup.