Reakcia na: MiroBA #128662:
No moje riešenie by bolo takéto :
1 : Dúbravka - Šafárikovo nám./Jesenského - Špitálska - Trnavské mýto - ŽST Nové Mesto (12//20)
2 : Zlaté piesky - Trnavské mýto - Vazovova - Hl.st (6//10)
5 : Dúbravka - Jesenského - Americké nám. - Rača (6//10)
8 : Ružinov - Trnavské mýto - Špitálska - Nám. SNP - Obchodná - Rača (12//20)
9 : Karlova Ves - Šafárikovo nám./Jesenského - Obchodná - Vazovova - Trnavské mýto - Ružinov (5/6/6//10)
13 : bez zmeny trasy (12//15)
17 : bez zmeny trasy (12/-/12//-)
Peon
http://sk.fotoalbum.eu/Peon/a91107/00000011 Na iných zastávkach (ktoré som videl) sú CP v poriadku.
Ešte mi napadlo, nemohla by 65-ka v smere na Čiližskú na zastávke "Bojnická" stáť tam, kde 53, 63, 96, aby bol zabezpečený zaujímavý prestup "na hrane"? Viem, že v opačnom smere sa to nedá, ale to je dôvod, aby sa to aspoň v jednom smere neurobilo?
A takisto Avion. Zastávka "Galvániho" je odtiaľ relatívne ďaleko (a tuším je bez prístrešku). V smere na Tbiliskú, keby sa pri Avione vybudoval nejaký krátky chodníček, by 65-ka teoreticky mohla stáť na tej širokej ceste "na skok" od nástupišťa liniek 63 a 96 pri Avione. ?
Započul som dnes v 65-ke z rozhovoru (asi) vodičov DPB kritizujúcich jej novú trasu, že ráno tam vznikajú veľké meškania. Vraj niektorý spoj kvôli tomu následne ani nebol vykonaný...
PS: Ozaj, napr. o tej zmene 65-ky rozhodol v DPB jeden človek? Podlieha také niečo aj schvaľovaniu hlasovaním v nejakej komisii v DPB? Takéto zmeny povoľuje magistrát, či jemu sa to iba oznamuje? Myslím konkrétne trasovanie, nie finančnú stránku.