Turbo: ja som myslel, že najprv isť za Lunaxáčkom- ten to zamietne a potom ísť za Ďurkovským, že zamestnanec magistrátu vedome poškodzuje DPB a nedovolý ani normálnu údržbu.Potom samozrejme dať typ o médiám. A BigMc-ovi budem kľudne robiť podávača náradia ak bude chcieť. Brúsne kotúče dnes zoženieš jedna radosť. A aj keď neodstráni vlnkovitosť aspoň niečo to pomôže. Veď to čo zaplatili za požičanie brúsky, mohli spojazdniť 8431 a to že je pomalá: noačo, noci sú dlhé a letné aj krásne.
A eštze niečo, nedalo by sa napr. z niektorých I283(majú silný motor) vyhodiť zo zadnej časti všetky sedadlá, nazvali by sa špičkové vozy a chodili by na špičku napr. na 21, 83,... (alebo by sa nehali len sedadlá predpísané pre ZŤP.)
martin: Ak by sa mali kupovať K900 tak to radšej Slovbus, či tie dalšie dve značky, čo sa vyrábajú na Slovensku: Nebudem predsa podporovať Český trh ak môžem svoj. A Ikarus nepoložil vývoj 400 rady ale obyčajný tunel. Vlastne ich zachránila Bratislava kúpov 100 busov, ale za podpriemernú cenu Taký istý tunel položil ČKD, Zetor, a iné strojárske fabriky. A kupovať K900 aby nám tu vydržaly 5 rokov pri našej údržbe, tak radšej Ikarusy ktoré pri našej údržbe vydržia 15. Vieš možno sa to nezdá, ale s DPB to už nejde dolu vodou, podľa mňa sa začala stagnácia, čo je lepšie ako úpadok. Ak Ďurkovský prejavý svoj um (a ja dúfam, že prejavý)tak nám ho budete závidieť aj v tej posratej Prahe. (ale to musím zaťukať ťuk ťuk ťuk - pod tým je akože drevo :-)) ) Myslím, že kratkodobá výzia DPB (1-3 roky), je hlavne v rekonštrukciách a modernizáciach súčasného vozového parku. K700 na CNG, Tambusy, I43X5 + nákup ale 30 nových kĺbových busov aby sa mohli vyradiť I280, I283 by som ešte nehal na špička.
dusoft: No jo len keby sa začali ich reko a vymenili sedačky. Ľudia by ich potom milovali, lebo sú veľmi priestrané. A mohli by sa zuschopniť aj tie čo stoja polorozobraté.
A eštze niečo, nedalo by sa napr. z niektorých I283(majú silný motor) vyhodiť zo zadnej časti všetky sedadlá, nazvali by sa špičkové vozy a chodili by na špičku napr. na 21, 83,... (alebo by sa nehali len sedadlá predpísané pre ZŤP.)
martin: Ak by sa mali kupovať K900 tak to radšej Slovbus, či tie dalšie dve značky, čo sa vyrábajú na Slovensku: Nebudem predsa podporovať Český trh ak môžem svoj. A Ikarus nepoložil vývoj 400 rady ale obyčajný tunel. Vlastne ich zachránila Bratislava kúpov 100 busov, ale za podpriemernú cenu Taký istý tunel položil ČKD, Zetor, a iné strojárske fabriky. A kupovať K900 aby nám tu vydržaly 5 rokov pri našej údržbe, tak radšej Ikarusy ktoré pri našej údržbe vydržia 15. Vieš možno sa to nezdá, ale s DPB to už nejde dolu vodou, podľa mňa sa začala stagnácia, čo je lepšie ako úpadok. Ak Ďurkovský prejavý svoj um (a ja dúfam, že prejavý)tak nám ho budete závidieť aj v tej posratej Prahe. (ale to musím zaťukať ťuk ťuk ťuk - pod tým je akože drevo :-)) ) Myslím, že kratkodobá výzia DPB (1-3 roky), je hlavne v rekonštrukciách a modernizáciach súčasného vozového parku. K700 na CNG, Tambusy, I43X5 + nákup ale 30 nových kĺbových busov aby sa mohli vyradiť I280, I283 by som ešte nehal na špička.
dusoft: No jo len keby sa začali ich reko a vymenili sedačky. Ľudia by ich potom milovali, lebo sú veľmi priestrané. A mohli by sa zuschopniť aj tie čo stoja polorozobraté.
riko
hej máš pravdu nultý okruh je to čo si spomínal, ale to bude za vééééééééľmi dlhú dobu
ale aj ten nultý okruh si nevie predstaviť inak ako tunelovým riešením
Keby najprv vybudovali tunel od krematória po Raču aj to by dosť pomohlo, lebo 0-tý okruh to je hudba sfér. Však jeden poondiaty most cez Dunaj nevedia postaviť, no hádam sa to už konečne rozbehne.
Ked som bol na mítingu s Ďurkovským tak sa tam dosť "zastrájal" že chce zmeniť komunikáciu a informovanosť občanov o veciach ktoré sa v meste plánujú a realizujú. Ako ideálne riešenie vidím web, kam by to na stránku mesta mohli pekne všetko nasúkať a 100% informovanosť je zabezpečená. Lebo tá trapná kancelária "SERVIS PRE OBČANA" to je len bohapustý alibistický podfuck, ako luďom viať argument o (ne)informovanosti. 1x som tam bol (ale kto tam má v dnešnej dobe čas behať kedže sú tam páni v po. do 17:00, ut-štv 16:00, pia 15:00) ked som si chcel pozrieť severnú tangentu, ujko pri okienku nevedel nič, že si to mám pozrieť v papierovej šalátovej 100-200 stránkovej štúdii. Reku kde ju máte? Tam si ju jeden záujemca práve študuje, reku tak mi dajte druhé paré, no div že ma nezožral, že kolko by to bolo papiera to tlačiť. Takže ak by som si to chcel prečítať tak by som tam musel čakať na človeka ktorý si tam študoval ako mu pôjde cez obývačku jedna rúra k zváraku a cez kuchyňu druhá na Patrónku a potom by som tam musel byť do rána aby som tých 200 strán prelúskal. Nejaké skúsenosti z ekonomickej mám
Ale na net to nedajú, to by začalo do vecí veľa ľudí moc vidieť.
Takže počkáme si čo v tomto smere urobí Ďurkovský. Alebo že by sme na neho zatlačili? Teraz mám na mysli informovanosť ako takú, kto chce kde stavať akú ozrutu, ako doprava, ako doľava , atd.