Turbo: ja som myslel, že najprv isť za Lunaxáčkom- ten to zamietne a potom ísť za Ďurkovským, že zamestnanec magistrátu vedome poškodzuje DPB a nedovolý ani normálnu údržbu.Potom samozrejme dať typ o médiám. A BigMc-ovi budem kľudne robiť podávača náradia ak bude chcieť. Brúsne kotúče dnes zoženieš jedna radosť. A aj keď neodstráni vlnkovitosť aspoň niečo to pomôže. Veď to čo zaplatili za požičanie brúsky, mohli spojazdniť 8431 a to že je pomalá: noačo, noci sú dlhé a letné aj krásne.
A eštze niečo, nedalo by sa napr. z niektorých I283(majú silný motor) vyhodiť zo zadnej časti všetky sedadlá, nazvali by sa špičkové vozy a chodili by na špičku napr. na 21, 83,... (alebo by sa nehali len sedadlá predpísané pre ZŤP.)
martin: Ak by sa mali kupovať K900 tak to radšej Slovbus, či tie dalšie dve značky, čo sa vyrábajú na Slovensku: Nebudem predsa podporovať Český trh ak môžem svoj. A Ikarus nepoložil vývoj 400 rady ale obyčajný tunel. Vlastne ich zachránila Bratislava kúpov 100 busov, ale za podpriemernú cenu Taký istý tunel položil ČKD, Zetor, a iné strojárske fabriky. A kupovať K900 aby nám tu vydržaly 5 rokov pri našej údržbe, tak radšej Ikarusy ktoré pri našej údržbe vydržia 15. Vieš možno sa to nezdá, ale s DPB to už nejde dolu vodou, podľa mňa sa začala stagnácia, čo je lepšie ako úpadok. Ak Ďurkovský prejavý svoj um (a ja dúfam, že prejavý)tak nám ho budete závidieť aj v tej posratej Prahe. (ale to musím zaťukať ťuk ťuk ťuk - pod tým je akože drevo :-)) ) Myslím, že kratkodobá výzia DPB (1-3 roky), je hlavne v rekonštrukciách a modernizáciach súčasného vozového parku. K700 na CNG, Tambusy, I43X5 + nákup ale 30 nových kĺbových busov aby sa mohli vyradiť I280, I283 by som ešte nehal na špička.
dusoft: No jo len keby sa začali ich reko a vymenili sedačky. Ľudia by ich potom milovali, lebo sú veľmi priestrané. A mohli by sa zuschopniť aj tie čo stoja polorozobraté.
A eštze niečo, nedalo by sa napr. z niektorých I283(majú silný motor) vyhodiť zo zadnej časti všetky sedadlá, nazvali by sa špičkové vozy a chodili by na špičku napr. na 21, 83,... (alebo by sa nehali len sedadlá predpísané pre ZŤP.)
martin: Ak by sa mali kupovať K900 tak to radšej Slovbus, či tie dalšie dve značky, čo sa vyrábajú na Slovensku: Nebudem predsa podporovať Český trh ak môžem svoj. A Ikarus nepoložil vývoj 400 rady ale obyčajný tunel. Vlastne ich zachránila Bratislava kúpov 100 busov, ale za podpriemernú cenu Taký istý tunel položil ČKD, Zetor, a iné strojárske fabriky. A kupovať K900 aby nám tu vydržaly 5 rokov pri našej údržbe, tak radšej Ikarusy ktoré pri našej údržbe vydržia 15. Vieš možno sa to nezdá, ale s DPB to už nejde dolu vodou, podľa mňa sa začala stagnácia, čo je lepšie ako úpadok. Ak Ďurkovský prejavý svoj um (a ja dúfam, že prejavý)tak nám ho budete závidieť aj v tej posratej Prahe. (ale to musím zaťukať ťuk ťuk ťuk - pod tým je akože drevo :-)) ) Myslím, že kratkodobá výzia DPB (1-3 roky), je hlavne v rekonštrukciách a modernizáciach súčasného vozového parku. K700 na CNG, Tambusy, I43X5 + nákup ale 30 nových kĺbových busov aby sa mohli vyradiť I280, I283 by som ešte nehal na špička.
dusoft: No jo len keby sa začali ich reko a vymenili sedačky. Ľudia by ich potom milovali, lebo sú veľmi priestrané. A mohli by sa zuschopniť aj tie čo stoja polorozobraté.
MarekG
http://www.sme.sk/clanok.asp?rub=online_ekon&cl=782099