jasné, keď ti jedna linka (83) so 45min. trasou mešká hodinu, ale napr. 210 s 10min.trasou ide o päť minút dlhšie, je to tiež "v priemere" niečo cez pol hodinu
Re #124222 klasIK: aj na niektorých panelákoch sú alebo ešte nedávno boli čísla spred 89. napr. pri zast. Bulíkova bol barák označneý 63 (exZetkinovej), dnes 10, za ním 10-12(exZikova), dnes 1-3, neviem, či aj tie vedľajšie nemajú 6-8..., musím dakedy pozrieť;)
Re #124227 S499.1023: "Aj Petržka MALA byť ukážkové sídlisko" teraz niekedy som čítal tuším v Pravde na tému panelákov, nejaký článok, že 30 rokov panelákov v Petržalke, a tam bolo tiež spomínané, že architekti/projektanti mali pôvodne voľnú ruku a veľkú "zelenú" plochu, lenže po '68 bolo treba "priviesť" aj robotnícku triedu a začalo sa s panelákmi... ?
Re #124271 ivanbuto: čiže vlastne všetko funguje a je OK, to mi ale odľahlo ? ale najviac sa mi páči ten záver "Muselo to tak byť aj predtým" ?
? pochybujem o tom, ze to nikomu nevadi, ze sa okolo dveri neda nikde chytit... - duobusy, ani tedomy nemaju **** tyc v oblasti okolo dveri - - zial, v Bratislave sa necestuje celkom "standardne" - a zvycajne je ten priestor okolo dveri plny - a mozem sa chytit akurat tak nervozneho spolucestujuceho...... ?
Ikarus 280 v Nitre - Rozlúčková akcia - freeware ?
Chcel by som týmto poďakovať Kamimu za poskytnutie voľného priestoru na dočasné umiestnenie súborov a Valcovi za užitočné technické rady, rovnako tak aj ďalším, ktorí mi poradili.
Rozbalením vznikne 1 zložka s názvom VIDEO_TS, obsahujúca 21 súborov. Nemám predstavu, cez aký program bude najlepšie napáliť ju na DVD, lebo som nemal čas to testovať. Zložku som skopíroval z funkčného DVD, odskúšaného na dvoch prehrávačoch, takže vhodne napálená by mala fungovať, najlepšie cez program na kopírovanie DVD. Pripomienky sú vítané, ale radšej cez mail. Správne napálený disk má menu so šiestimi ikonami (5 častí + fotky). Mala by ísť spustiť každá časť zvlášť a po spustení prvej automaticky všetky za sebou, vrátane fotiek.
Video je uložené ako DVD PAL 4:3 v najlepšej možnej kvalite. Ak by mal niekto problém s napálením, za 1 euro dodám hotový produkt, organizátorom a vodičom zdarma. Som ochotný prípadne dodať i formát 16:9, ak by mal niekto záujem.
Tramvaj 15T 0001 je vybavena zkušebně několika komponenty. Co se týká transparentů, boční jsou EMtest a čelní BUSE. Ještě není vůbec rozhodnuto, kterými transparenty budou tramvaje 15T do Prahy vybaveny. Až zkušební provoz rozhodne.
ja sa nemusim pytat v bankovych insituciach. Ja som si uz urobil prieskum zistil vsetky klady a zapory a rozhodol sa pre mkonto a emax u mbanky.
Re #124240 VLK: hm dopravak,... nemusis byt genius aby si si vedel porovnat ponuky a zistil ci su poplatky naozaj nulove alebo akoze nulove pricom platis za uctovnu polozku alebo ta banka uplne zdiera aj pri platbe kartou, pri ktorej tebe vezme 4 Sk za transakciu a obchodnikovi 1,5% zo zaplatenej sumy.
Najlepsie je vziat si vypisy za posledne tri mesiace, urobit mesacny priemer vyuzitych sluzieb a vygooglit cenniky bank. Dalej je to uz jednoducha zalezitost.
Re #124227 S499.1023:
jj postavit na kazdu zastavku jedneho cloveka aby celu noc odhrnal. nekdy si fakt tupej. Nas zriadenec nestihal pred budovou odhrnat asi 75m chodnik a 12 parkovacich miest.
Zastavky okrem toho necisti len DPB ale aj externe firmy. Minimalne v Starom meste.
tutmacik s m@rtinom som sa o nicom nehadal a cela kratka diskusia prebehla aj bez tvojej nepotrebnej intervencie.
Emtrest ma s platnostou to, ze zatial co v predajni ti na katru elektricenku predaju, pri predaji cez net to mozne nie je.
"Mičurinova aj Ždanovova určite premenované boli". To máš pravdu, ale ešte v dávnej minulosti, keďže po revolúcii sa už viac-menej nedali nazvať ulicami.
Tú tabuľu v korune stromu som si fakt nevšimol, ale mám to našťastie nafotené ešte spred roka. ?
Samozrejme, že z dnešného hľadiska už pôsobí DRAHUŠA komicky, ale vo svojom čase bola, myslím, tým najlepším, čo bolo možné v RVHP dosiahnuť. Časom by sa nevyhnutne stala neudržateľnou, ale mala byť nahradená, nie zrušená.
Tak že to bolo dobré práve v Prahe, kde je cestovná rýchlosť elektriiek nižšia ako v BA.:).
Elektriky v systéme Stadtbahn dosahujú vyššiu rýchlosť ako metro a v dvojitej trakcii majú rozhodne väšiu kapacitu ako nejaký komický VAL.
"Na margo kontroly presnosti jazdy - mali sme vodiča, ktorý za celodenného pobytu na stojánke stláčaním tlačidla hlásenia úspešne simuloval premávku . Skrachoval až keď bola v meste nehoda, všetko stálo, len on jazdil."
Zaujímalo by ma, čo na tej stojánke celý deň robil. ? Dneska by sa to už oklamať nedalo.
Ak si myslíš, že kvalitná preferovaná električka v BA nie je možná, čo Ťa vedie k presvedčeniu, že kvalitné, preferované NIEKOĽKOKRÁT DRAHŠIE metro možné je?
Ad #124128: Samozrejme, interurbánna jednokoľajná trať z Janíkovho dvora do Čunova je v pláne. ? "Poxxbať" ma za to môžeš aj v BA (pevne verím, že si to nemyslel doslovne ? ), stačí sa ozvať, až tu budeš.
Ad #124153: S Kremienkom si veľmi veľké nádeje nerob, aj on sa už chce T3M-iek zbaviť, a to pokiaľ možno čo najrýchlejšie. A keď som počul, aké už sú s nimi problémy, tak sa s tým plne stotožňujem. A čo s ňou chceš robiť? ? Zriadiš si modelové koľajisko 1:1?
Ad #124224: Pardón, nemyslel som výpravňu, ale vrátnicu. Neudávali sa náhodou označenia "juh", "sever" atď. náhodou podľa toho, kde je vjazd/výjazd? Ak nie, tak som bol potom zle informovaný ja...
Re #124229 810zssk: Už sám neviem, ako to je, Žeriavik ma zneistil. ?
Re #124233 810zssk: Ja som hovoril o interurbánnej električke, nie inerurbánnej železnici! Čo sa týka názvov pre električky v Anglicku, oni sami nevedia čo je čo a majú v tom označovaní dobrý chaos. Jedno je "light rail", druhé "tram", ale je to presne to isté. Kedysi som počul, že "tram" sa používa pre staré prevádzky a "light rail" pre nové, ale Croydon to popiera... Mimochodom, môj návrh linkového vedenia zverejním už čoskoro na iMHD, ale teraz 3 týždne pred maturitami nemám na také veci naozaj čas...
Vie mi niekto povedat ci 15TrM z 1. a 2. serie mali povodne odlahcene zberace?(6626 dostala asi nové)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho
Re #124222 klasIK: aj na niektorých panelákoch sú alebo ešte nedávno boli čísla spred 89. napr. pri zast. Bulíkova bol barák označneý 63 (exZetkinovej), dnes 10, za ním 10-12(exZikova), dnes 1-3, neviem, či aj tie vedľajšie nemajú 6-8..., musím dakedy pozrieť;)
Re #124227 S499.1023: "Aj Petržka MALA byť ukážkové sídlisko" teraz niekedy som čítal tuším v Pravde na tému panelákov, nejaký článok, že 30 rokov panelákov v Petržalke, a tam bolo tiež spomínané, že architekti/projektanti mali pôvodne voľnú ruku a veľkú "zelenú" plochu, lenže po '68 bolo treba "priviesť" aj robotnícku triedu a začalo sa s panelákmi... ?
Re #124271 ivanbuto: čiže vlastne všetko funguje a je OK, to mi ale odľahlo ? ale najviac sa mi páči ten záver "Muselo to tak byť aj predtým" ?