Hmm. Tak mne sa v hlave pod pojmom metro vybaví hlavne - väčšia kapacita v porovnaní s električkou, väčšia vzdialenosť zastávok, bezkolíznosť s IAD.
Pri električke to je menšia kapacita, nepatrne aj rýchlosť teda, síce môže chodiť aj pod zemou ako to už v niektorých mestách je, ale poväčšinou si človek predstaví električku na povrchu a má nižšie prevázdkové náklady ako metro. V BA konkrétne keďže som nezažil za celé roky žiadnu preferenciu, racionalizáciu vo vzdialeností zastávok a aj čo sa týka linkového vedenia, tak ťažko uverím, že sa to v BA dá dokázať. Zažil som Brno a Prahu (dosť málo ale čo už, zabite ma...) a tam to bolo celkom dobré ☺
A o čom som hovoril teda keď nie o električke. Nezáleží predsa na ľuďoch, ktorí môžu rozhodnutiami ovplyvňovať parametre eletričkovej dopravy?
P.S.: To slovo si hľadal v slovníku,že? ? ach jaj, ale to slovo má iný význam ako píšeš... síce preklad máš správny ale to slovo som myslel inak ?
No ten bod 1) ma zaujíma tak či onak. Bod 2) Thor Steinar v mojom šatníku nenájdeš a krátke vlasy som mal dááááávno... posledné roky mám skôr dlhé než klasického ježka ?
Ten historický názov ma ani neštve ale tak Slotovo?... Ja len, že ľudia si ho zvolili ale neboj, po tom Auparku a výstavbe na Bôriku ho veru nenosia na rukách, hoc za jeho pôsobenia sa podarilo pokryť všetky sídliská trolejbusovou dopravou, ba dokonca aj Hájik ?
Aj ja. Možno sa vrátilo o 10 rokov naspäť, ale DRAHUŠA aj tak nebola upgradovateľná na nejaký civilizovaný systém, ktorý Bratislava dodnes nemá, lebo sa to nedá vhodne predať vo voľbách. Blahej pamäti Cng. Zachar pracovníkom dispečingu a iným zakazoval hovoriť na poradách o dispečingoch iných miest (ŘIS, DORIS), lebo v BA proste nič také netreba...
Ako si to myslel s tou ikonou metra a mnou? Prepáč, ale darmo mi dakto bude do hlavy tlačiť kaleráby, že električka je tak rýchla ako metro alebo sa mu môže rovnať. Beriem do úvahy iné mestá kde je električka naozaj rešpektovaná a nie ako u nás so vzdialenosťami zastávok každých 200-400metrov, prejazdmi kde sa len dá a nakoniec výletmi átu do koľajiska čo neprispieva vôbec ku kvalite električkovej dopravy v BA. Ešte raz hovorím, že električka je skvelá vec, ale tu v BA je linkovanie na figu, vzdialenosti zastávok a pomaly ale isto aj vozový park. Pri metre aspoň nehrozí, že budú zastávky každých 300metrov a budú mu do trate lietať autá. Ak bude tento stavebný boom pokračovať, a budú sa len preťahovať radiály z Ružinova, Rača - Vajnory, Dúbravky a Petržalky tak trať v centre bude riadne preplnená, preto treba aj počítať s rozvojom tratí električky v centre, ale zatiaľ nič také nebolo prezentované.
Re 1) Uvidíš ? .
Re 2) Také komické týpky nezletilé radobyostrého vzhľadu tam nakupovali, v bundičkách Thor Steinar ? .
Re 3) Nerozumieš vtipu evidentne. Zsolna je normálny historický názov Žiliny, rovnako ako Pozsony je Bratislava.
Re 4) No aspoň niečo.
Nechcem sa hádať, ale s DRAHUŠou som bol v pomerne úzkom styku, takže si myslím, že moje informácie o jej konci sú dosť hodnoverné. Každopádne si myslím, že riadenie dopravy sa tým vrátilo o nejakých 10 rokov späť.
A príklad, ktorý uvádzaš - holt niekto našiel dieru v systéme. (Ostatne, to by sa dalo vždy, pokiaľ nie sú vozidlá zameriavané - kedysi rádiom ako v Prahe, dnes možno cez kadejaké GPS. Ak ide vodič s cestujúcimi, má dostatočnú kontrolu cez hlásenie správnych zastávok. Ak stojí na konečnej, kontrolný prvok chýba...)
Keďže si nás vybavil v jednej správe tak píšem súhrnne po bodoch :
1. Prečo by som si mal dávať na Max. Hella pozor cez víkendy?
2. V Terne v Auparku nakupujem výnimočne a sám alebo s priateľkou, resp. ak s kámošmi v lete si ideme kúpiť piť dačo (nealko - som abstinent), ale riadne dlho som tam nebol. Prečo sa pýtaš? Mám teóriu, ale povedz ty prečo máš ten dojem.
3. Neviem ako pomenovať ten pocit, či je mi trápne, nasrane, alebo inak, keď hovoríš Žiline buď Zsolna alebo Slotovo. Skús to mesto normálne volať po mene a zbaviť sa predsudkov z toho, že tam "ruloval" Slota.
4. Preto, že som kedysi chcel linky od môjho domu všade kam som chodil, znamená, že nemôžem mať po čase iný názor? Ber to tak, že škola, ktorú ste mi tu dali funguje, čo ti mám na to povedať, beriem to uvoľnene. Tak ako ste zistili, že netrepem 24h v kuse blbosti tak som si aj ja dal od Vás povedať ?
áno, prečo nie? Ak si urobíš rešerš slovenských bánk, zistíš, že existujú niektoré vybrané typy účtov, kde tieto poplatky neplatíš, ale v drvivej väčšine tie poplatky platíš. Vyberajú sa raz ročne, ale môžeš si to dať rozpočítať ako mesačnú položku. Ak neveríš, spýtaj sa v hociktorej bankovej inštitúcii... ?
wooow, tusim najdlhsie v poslednej dobe.. no ide sa na vec ?
1) Ad Re #123860: Ja som narazal na to co napisal luky133. Samozrejme, nie kazdy z DD je ako on, ale co ja vidim tak strasne vela ludi sa necha tak hlupo nachytat.
2) Ad Re #123869: Sneh nebol prvy krat, tak som nepredpokladal ze to bude jediny dovod. Napriek tomu to chvalim ?
3) Ad Re #123897: To naco sa pytam vychadza z toho, ze niektori obyvatelia DD tu hviedznu dvojicu K&Z popisuju ako spasenie Dlhych Dielov, pripadne zachadzaju az do toho ze keby mohli tak ich volia (chvalabohu nemozu).
5) Ad Re #124038: Z kontextu vlakna absolutne vyplyva, ze pod pojmom "dom" bol v tomto pripade mysleny rodinny dom. Rovnako absolutne mi je jasne ze Ti to je jasne ?
6) Ad Re #124121: Akoze nic nevie? Si pozri diskusie na inych sekciach kde vsade uz vymyslel nove linkovania ? A stacila mu na to mapa ?
7) Ad Re #124128: Inak mne bolo moc divnô, ze ked som bol v Londyne tak ten ich zazrak vsade volali tram a nikde interurbanna zeleznica. Navrhujem tam poslat nemenovaneho odbornika z BA (samozrejme najprv treba zaradit do miestnej premavky Ikarus 280) aby ich to naucil. A mozno im pripravi aj nove linkovanie, o ktorom ale nikomu nepovie az do momentu spustenia, lebo niekto by ho ukradol.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
oppress
Pri električke to je menšia kapacita, nepatrne aj rýchlosť teda, síce môže chodiť aj pod zemou ako to už v niektorých mestách je, ale poväčšinou si človek predstaví električku na povrchu a má nižšie prevázdkové náklady ako metro. V BA konkrétne keďže som nezažil za celé roky žiadnu preferenciu, racionalizáciu vo vzdialeností zastávok a aj čo sa týka linkového vedenia, tak ťažko uverím, že sa to v BA dá dokázať. Zažil som Brno a Prahu (dosť málo ale čo už, zabite ma...) a tam to bolo celkom dobré ☺