Keďže DPMO neprevádzkuje trolejbusy, nevidím dôvod, aby kupoval trolejbus od Solarisu, Škody či SORu... Len pre Tvoju inforrmáciu - DPMO = Dopravní podnik města Olomouce. ?
To som netvrdil. Ale to sú tak na dne, že nevedia udržať unifikáciu VP a kúpiť trolejbus od Solarisu?! Alebo keď už to nedodržať, tak aspoň keby to bol 24Tr alebo 25Tr.
Preplnenú L50 do GayParku som ešte nikdy nevidel. Vozí sa tam síce dosť ľudí, ale nie toľko, aby som BUS nazval preplnený.
NA L150 môžeš rovno zabudnúť, lebo Gaypark nič naviac spolufinancovať nebude. Však aj načo, keď tam ľudia chodia aj bez toho.
Re #123359 Kakke: Hlavne načo by takému DPMO tie trolejbusy boli, keď nemá ani meter trolejbusovej trate.
Keď som to videlo videl, tak ma to dojalo teda ? ? ☠ v živote som videl nespočetne humusáckych videí ale toto môje zážitky prekonalo. Ne, aj keby som mal byť neviem ako realistický, tak SOR vyzerá otrasne. Tie kolečká, nie kolesá, ale kolečká jak z hračkárskeho autobusíku pre dojčatá, odfláknutý vzhľad a tie trolejbusové zberače k tomu sú nočná mora pre každého človeka čo v živote pracoval na trolejbuse pre MHD, ktorý aj vyzeral nejak k svetu. A určite vzhľad SOR nie je jediná vec prečo je tak lacný. Prečo potom tak lacno ako SOR nevie ponúknuť vozidlá Mercedes, MAN, Volvo, Solaris alebo Irisbus?
SORy bz boli tiež celkom v poho ale jednoznačne rada NB bez žiadneho hrbu.
Inak ma tak napadlo, či aspoň na papieroch neboli úvahy aj o kĺbovom hrbáči ?. To by už čo bolo...
Aha ho ? trolejbusový hrbáč v Solarisovom raji.
No neviem, može byť, že aj do BA dojde -14Tr ky tiež už majú čo to za sebou. Ale predpokladám, že najskor 24tr - bohvie čo si zmyslia.
Tú preplnenosť linky 50 možem ja len potvrdiť. Tá 150je dobrý nápad aj realizovateľný pretože by aspon časť mohol aj Aupark vo vlastnom záujme dotovať. Ešte by nebolo odveci nejak ju potiahnuť v Petržalke až na nadjazd kde by bol umožnený aj prestup priamo z 93jky. Otáčať by sa nejak mohla cez zjazdy na Rusovskú cestu, ale to presne neviem či by bolo úplne možné.
Prebiehať to má tak, že najprv sa urobí oprava železničnej časti - urobí sa povrch z drevených špalíkov, ako bol kedysi, do neho koľajnice, a potom, počas rekonštrukcie cestnej časti, tadiaľ budú - asi na semafor - premávať busy. Ganz einfach.
To hej. Ešte k tomu keď je teraz kríza, tak taký podnik ako SOR má o zakázky postarané myslím. Takže dlho asi nepôjde o kvalitu ale opäť o tú pomrdanú cenu... Na ktorú aj náš DP doplatil v prípade neoskúšaných Solarisov na CNG pohon. Ja dúfam, že si Bratislava zaobstará trolejbusy od niekoho iného ako SOR. Stačí mi bohate, že tu bude pomaly 100ks ich autobusov, trolejbusy mi netreba. Ty by si neuvítal radšej trolejbusy od Škody+Irisbusu alebo Solarisu?
električkové linkovanie malo tiež prejsť na úspornejší režim a tam to akosi zázračne nešlo aplikovať linkovanie na prestupný systém. Zatiaľ čo prestúpiť z električky na nosnú linku je relatívne pohodlné naopak to je hotový trest.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Majo