Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kakke #123348:
SORy bz boli tiež celkom v poho ale jednoznačne rada NB bez žiadneho hrbu.
Inak ma tak napadlo, či aspoň na papieroch neboli úvahy aj o kĺbovom hrbáči ?. To by už čo bolo...
Reakcia na: M3go #123323:
Aha ho ? trolejbusový hrbáč v Solarisovom raji.
No neviem, može byť, že aj do BA dojde -14Tr ky tiež už majú čo to za sebou. Ale predpokladám, že najskor 24tr - bohvie čo si zmyslia.
Reakcia na: merice #123297:

Čo som čítal posledne, vraj že ten náš "podarený" starý most sa bude rekoštruovať bez prerušenia premávky MHD.
Reakcia na: 810zssk #123295:

Tú preplnenosť linky 50 možem ja len potvrdiť. Tá 150je dobrý nápad aj realizovateľný pretože by aspon časť mohol aj Aupark vo vlastnom záujme dotovať. Ešte by nebolo odveci nejak ju potiahnuť v Petržalke až na nadjazd kde by bol umožnený aj prestup priamo z 93jky. Otáčať by sa nejak mohla cez zjazdy na Rusovskú cestu, ale to presne neviem či by bolo úplne možné.
Reakcia na: Martin Fundárek #123351:
teda tie busy pojdu cez zeleznicnu cast zatial kym budu opravovat cestnu?
Reakcia na: Kakke #123240:
"Opravy si napríklad nevyžiadajú odstávku lodnej dopravy ani prerušenie premávky autobusov MHD."
(http://spravy.pravda.sk/stary-most-zostane-starym-mostom-drg-/sk_regiony.asp?c=A090209_235208_sk_regiony_p29)

Prebiehať to má tak, že najprv sa urobí oprava železničnej časti - urobí sa povrch z drevených špalíkov, ako bol kedysi, do neho koľajnice, a potom, počas rekonštrukcie cestnej časti, tadiaľ budú - asi na semafor - premávať busy. Ganz einfach.
Reakcia na: MiroBA #123340:
Vrchol bol rok 1990, kedy boli najväčšie výkony v histórii.
Reakcia na: Kakke #123342:
ale ved oni predsa povedali ze ich chceju predavat najma do krajin typu Ukrajina kde jazdia este trolejbusy ake u nas jazdili pred revoluciou
Reakcia na: 810zssk #123344:
To hej. Ešte k tomu keď je teraz kríza, tak taký podnik ako SOR má o zakázky postarané myslím. Takže dlho asi nepôjde o kvalitu ale opäť o tú pomrdanú cenu... Na ktorú aj náš DP doplatil v prípade neoskúšaných Solarisov na CNG pohon. Ja dúfam, že si Bratislava zaobstará trolejbusy od niekoho iného ako SOR. Stačí mi bohate, že tu bude pomaly 100ks ich autobusov, trolejbusy mi netreba. Ty by si neuvítal radšej trolejbusy od Škody+Irisbusu alebo Solarisu?
Reakcia na: AAA #123343:
jasne na kolibe boli ked orezavali stromy naposledy ? ?
Reakcia na: MiroBA #123340:
električkové linkovanie malo tiež prejsť na úspornejší režim a tam to akosi zázračne nešlo aplikovať linkovanie na prestupný systém. Zatiaľ čo prestúpiť z električky na nosnú linku je relatívne pohodlné naopak to je hotový trest.
Reakcia na: Kakke #123342:
nikto nehovori ze ich idu kupovat ale ved co je na nich okrem hrbu zle? ked mas zlu situaciu s trolejbusmi aku ma teraz DPB tak sa chytas kazdej slamky a neuvazujes nad designom predsa ved trochu logiky, DPB nema k dispozicii na nakup trolejbusov miliony eur
Reakcia na: Kakke #123342:
Design hra nejaku ulohu ale vobec nie je taky strasny ako tvrdis (hoci genialny nie je). Navyse, stale je lepsi SOR ako Karosa B700, pripadne 14Tr, nehovoriac o tom ze s tym chcu ist na vychod kde sa este daju stretnut 9Tr, pripadne ZiU ?
Reakcia na: 6222 #123327:
Pozor, občas (cca raz za týždeň) sa jeden z nich objaví aj inde. ?
Reakcia na: 6222 #123336:
Ja viem, ale sú aj lepšie trolejbusy ako SOR. Prečo musí každý zastávať práve ten SOR?! To design nehrá žiadnu úlohu? Škodácke a Solarisácke trolejbusy nejazdia vôbec horšie ako SORy, tak neviem prečo zrazu ste zanevreli na overené značky?! ?
Reakcia na: Kakke #123335:
podla mna to nevizera tak velmi zle, sak je to low entry autobus, sor ma jednoducho taky Design...
Reakcia na: Kakke #123254:

Ono mohla by chodiť 105 aj 117 aj iné extresné linky. Ja osobne by som uvítal aj 123ku neskôr 193ku.
Pravda je taká, že volakedy mohli byť linky aj odvšadial všade pretože bola omnoho viac MHD dotovaná.
POdla mňa nalepšie obdobie a rozmach boli 70te a 80te roky. Myslím, že v 89tom bolo vo vozovom parku okolo 900 autobusov - ak vie niekto podrobnejšie či lepšie nech ma opraví.
Žial dnes je situácia iná autobusov je len niečo nad 400 tak treba robiť úsporné opatrenia ako skracovanie redukovanie počtu a tak ďalej...Však len tie posledné velké úpravy v Petržalke -to bolo len preto, že jednoducho už ten stav bol neudržateľný pre nedostatok vodičov autobusov a peňazí.
Reakcia na: 810zssk #123334:
Ešte ma napadla jedna vec. Buď cez Apollo ako to tu dakto písal alebo od Nového mosta by šla po Einsteinovej a na Muchovo námestie a na zast. Vavilovova kde by prestávkovala pri TPD. Od Vavilovovej by zabočila na Farského ako 78 a zišla by pred Artmediou dole na Einsteinku a pokračovala na Nový most. V oblasti Muchovho námestia by bola ako náhrada za 78 ukončenú na Šafku.
Reakcia na: 810zssk #123337:
ako a keby tie trolejbusy aj kupili co by sa stalo urcite lepsie jak to co teraz a vydrzali by znova takych 10 rokov
Reakcia na: Kakke #123335:
Strasne ty kokso.. Radsej nech sa jazdi na 14Tr, ze? Ty si este vacsi tlk ako som myslel (a to som myslel ze sa to ani neda)..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.