SORy bz boli tiež celkom v poho ale jednoznačne rada NB bez žiadneho hrbu.
Inak ma tak napadlo, či aspoň na papieroch neboli úvahy aj o kĺbovom hrbáči ?. To by už čo bolo...
Aha ho ? trolejbusový hrbáč v Solarisovom raji.
No neviem, može byť, že aj do BA dojde -14Tr ky tiež už majú čo to za sebou. Ale predpokladám, že najskor 24tr - bohvie čo si zmyslia.
Tú preplnenosť linky 50 možem ja len potvrdiť. Tá 150je dobrý nápad aj realizovateľný pretože by aspon časť mohol aj Aupark vo vlastnom záujme dotovať. Ešte by nebolo odveci nejak ju potiahnuť v Petržalke až na nadjazd kde by bol umožnený aj prestup priamo z 93jky. Otáčať by sa nejak mohla cez zjazdy na Rusovskú cestu, ale to presne neviem či by bolo úplne možné.
Prebiehať to má tak, že najprv sa urobí oprava železničnej časti - urobí sa povrch z drevených špalíkov, ako bol kedysi, do neho koľajnice, a potom, počas rekonštrukcie cestnej časti, tadiaľ budú - asi na semafor - premávať busy. Ganz einfach.
To hej. Ešte k tomu keď je teraz kríza, tak taký podnik ako SOR má o zakázky postarané myslím. Takže dlho asi nepôjde o kvalitu ale opäť o tú pomrdanú cenu... Na ktorú aj náš DP doplatil v prípade neoskúšaných Solarisov na CNG pohon. Ja dúfam, že si Bratislava zaobstará trolejbusy od niekoho iného ako SOR. Stačí mi bohate, že tu bude pomaly 100ks ich autobusov, trolejbusy mi netreba. Ty by si neuvítal radšej trolejbusy od Škody+Irisbusu alebo Solarisu?
električkové linkovanie malo tiež prejsť na úspornejší režim a tam to akosi zázračne nešlo aplikovať linkovanie na prestupný systém. Zatiaľ čo prestúpiť z električky na nosnú linku je relatívne pohodlné naopak to je hotový trest.
nikto nehovori ze ich idu kupovat ale ved co je na nich okrem hrbu zle? ked mas zlu situaciu s trolejbusmi aku ma teraz DPB tak sa chytas kazdej slamky a neuvazujes nad designom predsa ved trochu logiky, DPB nema k dispozicii na nakup trolejbusov miliony eur
Design hra nejaku ulohu ale vobec nie je taky strasny ako tvrdis (hoci genialny nie je). Navyse, stale je lepsi SOR ako Karosa B700, pripadne 14Tr, nehovoriac o tom ze s tym chcu ist na vychod kde sa este daju stretnut 9Tr, pripadne ZiU ?
Ja viem, ale sú aj lepšie trolejbusy ako SOR. Prečo musí každý zastávať práve ten SOR?! To design nehrá žiadnu úlohu? Škodácke a Solarisácke trolejbusy nejazdia vôbec horšie ako SORy, tak neviem prečo zrazu ste zanevreli na overené značky?! ?
Ono mohla by chodiť 105 aj 117 aj iné extresné linky. Ja osobne by som uvítal aj 123ku neskôr 193ku.
Pravda je taká, že volakedy mohli byť linky aj odvšadial všade pretože bola omnoho viac MHD dotovaná.
POdla mňa nalepšie obdobie a rozmach boli 70te a 80te roky. Myslím, že v 89tom bolo vo vozovom parku okolo 900 autobusov - ak vie niekto podrobnejšie či lepšie nech ma opraví.
Žial dnes je situácia iná autobusov je len niečo nad 400 tak treba robiť úsporné opatrenia ako skracovanie redukovanie počtu a tak ďalej...Však len tie posledné velké úpravy v Petržalke -to bolo len preto, že jednoducho už ten stav bol neudržateľný pre nedostatok vodičov autobusov a peňazí.
Ešte ma napadla jedna vec. Buď cez Apollo ako to tu dakto písal alebo od Nového mosta by šla po Einsteinovej a na Muchovo námestie a na zast. Vavilovova kde by prestávkovala pri TPD. Od Vavilovovej by zabočila na Farského ako 78 a zišla by pred Artmediou dole na Einsteinku a pokračovala na Nový most. V oblasti Muchovho námestia by bola ako náhrada za 78 ukončenú na Šafku.
Strasne ty kokso.. Radsej nech sa jazdi na 14Tr, ze? Ty si este vacsi tlk ako som myslel (a to som myslel ze sa to ani neda)..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
6222