Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #122736:
"Prosim, nedristaj o tom ako vsetci hufne kazdy den cestuju s pat kuframi na stanicu. Predstav si ze v Kodani som siel s kufrom na letisko, prestupoval som (dokonca som liezol do metra) a aha, zijem."

Mne to pripomína rok 2005 a nové linkové vedenie v Petržalke. Vtedy tiež všetci Petržalčania každý deň húfne cestovali s kuframi na Stanicu. ?
Reakcia na: Kakke #122759:

Však práve tých 8-9 riadnych nosných liniek plánujem. Pozor, ostatné sú len doplnkové s 20-30 minutovým intervalom a nie sú ani tak nutné.
Zlaté piesky majú riadne nosné linky len 2 tak ako teraz, tá tretia je len čisto doplnková. A Zlaté piesky za chvílku bude dobrá spádová oblasť.
Reakcia na: MiroBA #122761:
ale na obchodnej je velky pohyb chodcov
Reakcia na: MiroBA #122729:
"Ja mám skorej predstavu že sa z každej radiály električky budú točiť cež Šafko -v podstate to tak aj je teraz, linky 11,12,13,14 by som ani nemenil."

Vieš si predstaviť, aké by bolo Šafko preťažené pri tých intervaloch? Vznikali by električkové zápchy.
Reakcia na: Emo #122750:

Myslel som že tie doplnkové linky by nepremávali len počas rannej špičky. Najviac ludí napr. na Obchodnú chodí až poobede ked sú otvorené obchody.
Tak do Petržalky može byť i linka v podstate jedna hlavne aby postačoval interval. Ja som vsadil aj na variabilitu spojov.
Reakcia na: 810zssk #122760:
a kedy ty pochopíš, že viesť dve linky na Vajnorskú v intervale 4min je blbosť?! Ja nehovorím, že tr3mpho dogma je shit, ale nieje trať do Petržalky ani, nemáme na ňu ani dosť vozidiel. Ja som napísal návrh, ktorý berie ohľad na akutálne možnosti električkovej siete a tiež počet vozidiel. To skús pochopiť ty, aspoň trošku. ?
Reakcia na: Mike #122749:

Kludne možu byť i večer sóla na niektorých.
Práve na tých doplnkových som počítal zo sólo vozmi, tie doplnkové linky nie su nutné. Slúžia len napr. pre pohodlnejšie priame cestovanie napr. na Obchodnú ulicu z každej okrajovej časti. -len otázka pohodlnejšieho cestovania. Sám som rozmýšlal či by bolo rentabilné vôbec také linky mať.
Reakcia na: MiroBA #122752:
s tou 34-kou suhlasim to by bola určite lepšia trasa ako teraz
Reakcia na: pressburger #122748:

Do Dúbravky chodia aj autobusy.
Na Zaté Pesky 2nosné linky -tak interval by sa samozrejme upravil podla potreby a podla mna to už teraz je dosť spádová oblasť -ved dalej na Chorvátsky grob sa stále stavá a stavá.
Však už sa 2jka pre to posilovala. volakedy chodil sólo vozeň a teraz dvojičky. Po obchodnej veľa liniek -prečo by nemohlo byť? Je tam veľa obchodov podnikov. Okrem toho jedná sa plánovane o doplnkové linky z riedkym intervalom 20-30min zase. No to smerovanie cez obchodnú to už je detail kľudne možu chodiť niektoré protichodne.
Reakcia na: Kakke #122759:
Jezis, kedy pochopite ze tzv. "tr3mp-ho dogmu" nic neprekona. Ani tento duncoidny navrh..
Reakcia na: MiroBA #122743:
Nechápem tie Zlaté piesky s troma linkami, jedine keby bola trať aj cez Rožňavskú a Trnavskú by to malo zmysel. Ale tie intervaly 20-30min nemajú zmysel. To možno tak v Kyjeve. Na našú "gigantickú sieť" stačí 8-9 liniek.
Ja už mám 1/2 roka v PC v powerpointe aj vypracované časy, potrebu vozidiel pre systém linkovania v intervale 8//15 nasledovne :
2 : ŽST Nové Mesto - Trnavské mýto - Floriánske nám. - Hlavná stanica
4 : Karlova Ves - Jesenského - Trnavské mýto - Zlaté piesky
5 : Rača - Americké nám. - Nám. SNP. - tunel - Dúbravka
7 : Rača - Obchodná - Nám. SNP - Americké nám. - Rača (v prípade potreby sú ráno a poobede vložené spoje v úseku ŽST Vinohrady - centrum)
9, 12, 13 a 14 : bez zmeny trasy
zrušené : 1,3,8 a 11
- kto by chcel vedieť ďaľšie podrobnosti, jazdná doba, typ a počet vozov a doba premávky tak píšte
Reakcia na: MiroBA #122471:
"Napríklad smer Záhorie alebo do Devínskej Novej Vsi, by bol jednoznačne tým to spojom výhodnejší. Dokonca myslím že medzi Stupavou a Devínskou nie je žiadna linka. Ja by som tomu dal nejakú šancu."

Neviem, neviem, či ľudí cestujúcich v trase Stupava - Devínska Nová Ves by bolo toľko, aby sa zaplnil vlak (aj keby to bola len tá sólo 810). Čo myslíš, prečo tam asi už v sedemdesiatych rokoch bola zastavená osobná doprava? Ja osobne som fanatik do železníc a zvlášť takýchto lokálok a som rád za každú fungujúcu lokálku. Ale zas keď nevidím jej využitie... ?
Reakcia na: MiroBA #122755:
Tak toto je uz uplna uchylnost. Uberme z elektriciek, pridajme na autobusy ?
Reakcia na: Mirec964 #122746:

Ešte to číslovanie -hovorím som to spravil len orientačne pre prehľadnost. Samozrejme kludne by mohla byť 1A a 1B napr. 1 a 10.
Reakcia na: luky133 #122747:

Tak určite linka 12 by mala o to hustejší interval. A nenechal by som celú západnú časť mesta len na linke č 12. Pozornosť by som venoval i autobusovým linkám 34 a 83. Do Dúbravky som ja osobne chodil vždy 83jkou lebo električkou to bola cesta nekonečná.
Reakcia na: MiroBA #122743:
To dufam nemyslis vazne. Pocet liniek treba ZNIZOVAT a nie zvysovat.
Reakcia na: Mirec964 #122751:
Lebo električka má túto funkciu dopravy z Hl.st. do Petržalky po 93 prebrať. V pláne ako budú vyzerať autobusové linky po zavedení električky do Petržalky je ukončenie 1-2 liniek na Zochovej ako sa kedysi točila 47-S.
Reakcia na: Mirec964 #122746:

Veď som uviedol, že Dúbravka by mala výhodnejšie spojenie zo stanicou autobusom. Napr. linka číslo 34, ktorá som myslel, že by sa samozrejme na Hl. stanicu presmerovala. A podľa mňa by sa i tak mala presmerovať bez ohľadu na električky. Myslím skorej by bola užitočnejšia konečná na stanici než ten okruh mestom čo teraz robí.
Myslím, že prehánať ludí cestujúcich na stanicu záchadzkou popri celom nábreží a cez celé centrum by nebolo najsprávnejšie. To radšej ten autobus.
Reakcia na: MiroBA #122743:
s Petržalky chodi na hl.stanicu 93-ka a ma dost husty interval tak načo ešte aj električka?
Reakcia na: MiroBA #122743:
"Liniek by bolo celkovo 14 (po dostavbe Petržalskej radiály 17). Z toho 8 nosných s hustým intervalom, 1 kvázi turistická a 5 doplnkových s riedkym intervalom. 13 by bolo radiálnych, 1 diametrálna špičková."

Zbytočne veľa liniek. Je lepšie mať menej liniek (kvôli prehľadnosti), ale samozrejme tak, aby obsluhovali všetky radiály a mali hustý interval.

"Doplnkové linky by mali celodenný interval okolo 20-30min a slúžili by ako výhodné spojenie niektorých ulíc v meste(Obchodná, Vazovova, Špitálska) cez ktoré nosné linky neprechádzajú z danej časti mesta. Tieto linky by nepremávali počas rannej špičky."

Podľa mňa nie je vhodné v špičke vynechávať niektoré ulice v centre. Veď práve vtedy tam chodí najviac ľudí!

"Linka 15 nosná linka - Petržalka, Nám SNP, Obchodná, Hlavná stanica

Linka 16 nosná linka - Petržalka -Šafárikovo nám. -výpomoc linke č 15 do centra mesta.

"Linka 18 doplnková linka - Petržalka - Šafárikovo námestie, jednosmerne Nám SNP, Obchodná,Vazovova,Špitálska - Šafárikovo námestie - Petržalka"

Tri linky do Petržalky sa mi zdajú byť veľa. Podľa mňa by stačili 15 a 18, pričom 18 by v úseku Petržalka - Šafárikovo nám. slúžila aj ako výpomoc pre 15.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.