Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MiroBA #122743:
Kompletne zvrátené.
Najprv si nájdi v hostórií "evergreen" tému linkového vedenia El. Opakovala sa veľa krát a tých návrhov tu je asi 300...

a k samotnému Tvojmu..
- na tie intervaly a trasy by si nezohnal vodičov ani vozy
- nehovoriac o tom že nerešpektuješ prepravné prúdy
- a aby boli vozy ako tak obsadené aj v sedele víkendy a večer museli by tam chodiť sóla
- a to je o čom linka s intervalom 20-30 min?!?!? ❓ ❗
- prevez sa dva tri krát linkami 2 či 3i od Pionierskej/Novej doby na Halvnú stanicu a späť v rôzne obdobia pracovného dňa a víkendu a potom dám uvidíš či Tvoj názor o nutnosti priamej električkovej linky na Hl. St náhodou nie je blbosť.
Reakcia na: MiroBA #122743:
Aký má zmysel na Zlaté piesky dať 2 nosné linky + 1 doplnkovú (dnes tam jadí 2 celodenne a 4 tuším v špičke iba) a do Dúbravky dať 1 doplnkovú a 1 nosnú? Prečo po Obchodnej ide tak veľa liniek (1A, 1B, 5, 6, 7, 9, 13), keď ide o ulicu na ktorej má byť čo nejmenej liniek, nakoľko to je pešia zóna? Prečo navrhuješ všetky linky viesť v smere špitálska-SNP-obchodná? Katastrofa. toľko môj názor.
Reakcia na: MiroBA #122743:
Tento návrh by potreboval aj zmeny v CP a dosť značné nakoľko nechať závislosť na Šaf. námestie celej západnej Bratislavy na linku 12... A teraz je to dobré, že tadiaľ jazdí aj 4ka a 12tka lebo sa vzájomne dopĺňajú. To je len jedno vytknutie. Iné linky moc nepoznám okrem tých, ktoré využívam čo jazdia do západnej BA.
Ruž môe #122743 MiroBA: je to blbost to už môže byt 1C...1X a nemusia byt ine čisla a ludia s Dúbravky už môžu prestupovat s kuframi na stanicu?alebo maju šlapat s pod stanice peši.Dubravka je v druhom pasme atí čo si platia obe pasma maju byt v nevýhode to kde žiješ už si ako ten cap zahradnik
Reakcia na: Kakke #122744:
Nemyslel som ten výbuch vážne ale štve ma,že namiesto toho aby si reagoval na podstatu príspevku a síce, roztrištenosť v jednotnosti intervalov medzi trolejbusovými linkami sa tam chytáš takej blbosti ako je to, že som 30 min interval pripísal 209 a ty si myslel, že aj 204 a 205...
Reakcia na: AAA #122725:
To si ma riadna nasral keď si myslíš, že ja nepoznám intervaly liniek v BA ? tých 30min som dal do zátvorky za linku 209 a platilo to na linku 209, nie na 204 a 205!
Síce neviem kto aký bude mať na to názor, ale aspoň dokončím tú myšlienku a predstavím môj návrch na Električkové linkovanie v BA. Zameral som sa hlavne na jestvujúcu sieť a plánovanú Petržalskú radiálu.
Liniek by bolo celkovo 14 (po dostavbe Petržalskej radiály 17). Z toho 8 nosných s hustým intervalom, 1 kvázi turistická a 5 doplnkových s riedkym intervalom. 13 by bolo radiálnych, 1 diametrálna špičková.
Nosné linky by mali v špičke interval 4-6min a čo najkratšou trasou by spájali s danou časťou mesta Hlavnú stanicu alebo hlavný uzlový prestupný bod Šafárikovo Námestie.
Doplnkové linky by mali celodenný interval okolo 20-30min a slúžili by ako výhodné spojenie niektorých ulíc v meste(Obchodná, Vazovova, Špitálska) cez ktoré nosné linky neprechádzajú z danej časti mesta. Tieto linky by nepremávali počas rannej špičky.
Špičková dimetrálna doplnková linka by čiastočne spájala dve protiľahlé mestké časti(Karl. Ves - Gašt. Hájik) a vypomáhla by nosným linkám s intervalom 6 - 12minút.
Pre lepšiu orientáciu sa držím súčasného číslovania a je len orientačné.


Linka 1A nosná linka - Trasa: Karlová VEs - Tunel - Obchodná - Hlavná Stanica. Účel je prepojiť hlavne Karlovej vsi, okolie Botanickej Záhrady a PKO s Hlavnou stanicou. Do Dúbravky tento spoj viesť nie je treba, pretože pre spojenie Dúbravky s Hl. stanicou by bola autobusová určené linka napr. 34 s podstatne kratšou trasou cez Patrónku.

Linka 1B doplnková linka - trasa: Dúbravka - Tunel - jednosmerne Obchodná, Vazovova, Špitálska, Nám SNP - Tunel - Dúbravka.

Linka 2 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy

Linka 3 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy

Linka 4 nosná linka - Zo Zlatých Pieskov po súčasnej trase skrátená po Nám. Ľ. Štúra a cez Šafárikovo námestie naspäť.

Linka 5 špičková doplnková linka - trasa: po súčasnej trase skrátená po Karlovú Ves a Gaštanový Hájik

Linka 6 doplnková linka - trasa: Zlaté Piesky - zachádzka Žel. Stanica Nové mesto, jednosmerne Krížna,Špitálska,Nám SNP,Obchodná,Vazovova, Žel. stanica Nové Mesto - Zlaté Piesky.
Tu vystáva otázka či na Žel. stanicu Nové mesto nechať zachádzať túto linku alebo obsluhovať alebo zaviesť zvlášť dalšiu linku.

Linka 7 doplnková linka -súčasná trasa s predĺžením až do Rače.

Linka 8 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy

Linka 9 doplnková linka -Po Vazovovu po súčasnej trase, ďalej jednosmerne Špitálska,Nám SNP,Obchodná,Vazovova kde by sa napojila na súčasnú trasu.

Linka 11 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy

Linka 12 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy

Linka 13 turistická linka - bez zmeny súčasnej trasy

Linka 14 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy

(Linka 17 - zrušená)

Plánované električkové linky:

Linka 15 nosná linka - Petržalka, Nám SNP, Obchodná, Hlavná stanica

Linka 16 nosná linka - Petržalka -Šafárikovo nám. -výpomoc linke č 15 do centra mesta.

Linka 18 doplnková linka - Petržalka - Šafárikovo námestie, jednosmerne Nám SNP, Obchodná,Vazovova,Špitálska - Šafárikovo námestie - Petržalka
Reakcia na: Ike #122740:
Ale aj to bohate stačí poobede a večer v deň pred dňom školského vyučovania na VŠ.
Reakcia na: MiroBA #122733:
starý a imobilný necestuju s dvoma kuframi každy den na stanicu
Reakcia na: Mirec964 #122738:
este by som bral spojenie internatov so stanicou.. to by bolo opodstatnene, lebo takyto prepravny prud tu proste existuje a vzdy bude... ale s kazdou MC ?
Reakcia na: MiroBA #122729:
Mimoň. Mimochodom, máš režimku?
neviem kto cestuje každy den na stanicu s kuframi to musi byt magor a ak je to len par krat do roka tak to presstupovanie mu nezaškodi v ramci zvyšovania kondicie
Reakcia na: 810zssk #122736:
ja tiež nechápem tie argumenty... najmä to obhajovanie spojenia kvôli batožine ma pobavilo ?.
Reakcia na: MiroBA #122729:
Nedristaj!
"ak by sa stala porucha na budúcej Petržalskej trati bol by tiež odpísaná" - Trt makovy. Ak by sa stala porucha na buducej Petrzalskej trati (ktora nebude) tak sa elektricky budu tocit na Safku a naspat pojdu do Race.

"Na tom plániku chýba priame spojenie Rače s Hlavnou stanicou " - A co teraz? Tak cestujuci prestupi na Vazovovej.

"Dalej zbytočné je prepojenie Hlavnej stanice a stanice Nové mesto" - Ak ti nedoslo tak ide o prepojenie Hlavnej stanice a Vajnorskej. To je rovnaky drist ako staznosti ze linka 99 je vyhliadkova jazda po Petrzalke. Nikto ta nenuti ist celu trasu.

"Ten kto by chcel cestovať po tejto trase može ísť v pohode vlakom" - Hej, uplne v pohode http://cp.atlas.sk/vlakbus/odchody/?f=Bratislava+hl.st.&t=Bratislava-N.Mesto&date=9.2.2009+Po&time=10%3a37&nolimit=False&byarr=False&submit=true&af=False

Re #122733 MiroBA: Nie je.
Prosim, nedristaj o tom ako vsetci hufne kazdy den cestuju s pat kuframi na stanicu. Predstav si ze v Kodani som siel s kufrom na letisko, prestupoval som (dokonca som liezol do metra) a aha, zijem.
Toľko blbostí, ako ste vypotili včera, tu za jeden deň ešte snáď ani nebolo. Som zvedavý, či sa dnes prekonáte. ?
Reakcia na: Sommelier #122732:
jedine zastavky co by potrebovali upravy su v meste..ostatne, napr v ruzinove su tak dlhe, ze aj dve budapestske combina tam natlacis......
Reakcia na: AAA #122731:

A nie je to dobré?
Ja som za to aby každá mestká časť mala aspoň na jednu zo staníc buď hlavnú železničnú alebo autobusovú priamy spoj.
Dôvody sú opotstatnené -na stanice chodí vždy zvýšený počet ľudí často aj s rozmernou batožinou. Netreba zabúdať hlavne aj na starších a imobilných ľudí.
Predpokladám, že ani tebe by sa nechcelo ísť na stanicu z dvoma ťažkými kuframi a ešte prestupovať a dokonca ešte nie na tej istej zastávke.
Síce teraz ma napadá, že tá Rača v podstate žel. stanicu má a tak spojenie Rača - Hlavná stanica je možné aj priamo vlakom. Ale to by chcelo aby v tom úseku chodili vlaky vo voľačo častejších intervaloch (na to by plne postačoval návrh BID) a tá električka má predsa len výhodnejšiu polohu cez stred mestkej časti a železnica je na kraji.
Reakcia na: fanatikmhd #122707:
k poškodeniu čoho by došlo ? A keď predĺžiš súpravy, nezistíš, že sa Ti na zastávky zmestí potom už len jedna ? Kapacitu zvýšili, rychlosť zmenšili - riešenie ?
Reakcia na: MiroBA #122729:
Nechceš ísť do Košíc? Tam majú tiež dogmu odvšadial priamo na stanicu a na Námestie osloboditeľov.
Reakcia na: fanatikmhd #122723:
Vieš už len 20km jazdy objaví závady, ktoré sa nemusia namerať keď to výrobca merá... A ak je nanič uzavretá reklamačná zmluva tak potom zvedie spoločnosť vinu na DP, že on pochybil a urobil chybu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.