Reakcia na: MiroBA #122743:
"Liniek by bolo celkovo 14 (po dostavbe Petržalskej radiály 17). Z toho 8 nosných s hustým intervalom, 1 kvázi turistická a 5 doplnkových s riedkym intervalom. 13 by bolo radiálnych, 1 diametrálna špičková."Zbytočne veľa liniek. Je lepšie mať menej liniek (kvôli prehľadnosti), ale samozrejme tak, aby obsluhovali všetky radiály a mali hustý interval.
"Doplnkové linky by mali celodenný interval okolo 20-30min a slúžili by ako výhodné spojenie niektorých ulíc v meste(Obchodná, Vazovova, Špitálska) cez ktoré nosné linky neprechádzajú z danej časti mesta. Tieto linky by nepremávali počas rannej špičky."
Podľa mňa nie je vhodné v špičke vynechávať niektoré ulice v centre. Veď práve vtedy tam chodí najviac ľudí!
"Linka 15 nosná linka - Petržalka, Nám SNP, Obchodná, Hlavná stanica
Linka 16 nosná linka - Petržalka -Šafárikovo nám. -výpomoc linke č 15 do centra mesta.
"Linka 18 doplnková linka - Petržalka - Šafárikovo námestie, jednosmerne Nám SNP, Obchodná,Vazovova,Špitálska - Šafárikovo námestie - Petržalka"
Tri linky do Petržalky sa mi zdajú byť veľa. Podľa mňa by stačili 15 a 18, pričom 18 by v úseku Petržalka - Šafárikovo nám. slúžila aj ako výpomoc pre 15.
Mike
Najprv si nájdi v hostórií "evergreen" tému linkového vedenia El. Opakovala sa veľa krát a tých návrhov tu je asi 300...
a k samotnému Tvojmu..
- na tie intervaly a trasy by si nezohnal vodičov ani vozy
- nehovoriac o tom že nerešpektuješ prepravné prúdy
- a aby boli vozy ako tak obsadené aj v sedele víkendy a večer museli by tam chodiť sóla
- a to je o čom linka s intervalom 20-30 min?!?!?
- prevez sa dva tri krát linkami 2 či 3i od Pionierskej/Novej doby na Halvnú stanicu a späť v rôzne obdobia pracovného dňa a víkendu a potom dám uvidíš či Tvoj názor o nutnosti priamej električkovej linky na Hl. St náhodou nie je blbosť.