Reakcia na: Kakke #122516:
Tá 133, možno tým aj nejakí ľudia chodiť budú ale pochybujem že ten autobus bude rýchlejší než električka lebo musí rovnako stáť na semaforoch tak či to bude mať zmysel, dobrá konečné 133 by bola na Zochovej alebo na Šafku ale rovnako tam aj tam sa človek v poho dostane električkou. Konečná pri SND je kravina to radšej už k AS Mlynské nivy.
Nie, dole na Molecovej by sa mal spraviť krytý prestupný terminál s prestupom na hrane a je škoda že sa to už pri tolkých stavebných úpravách tam nerealizovalo teraz.
tr3mp
Nemáš úplne pravdu - celé je to trošku zložitejšie. Samotná trať popri Karadžičovej sa zrušila okrem iného aj kvôli tomu, že týmto koridorom malo prechádzať metro. Rozhodne nie kvôli výstavbe výškových budov. Budovy ako VÚB alebo CBC vznikli oveľa neskôr, ale stále mimo koridoru bývalej trate. Popod budovou VÚB viedla akurát vlečka na Mlynské nivy (jej pozostatok ešte vidno), pod CBC bola časť koľajiska železničnej stanice Nivy alias Nové Mesto. Samotný pozemok pôvodnej trate je ešte nezastavaný (najviac sa mu približuje budova Slovenskej poisťovne) a je (na pár drobných výnimiek) celý vo vlastníctve mesta (parkoviská pred VÚB a CBC) alebo železníc.
Naviac, ak by sme mali dnes v centre trať s úrovňovými križovaniami, boli by veľké tlaky na jej zrušenie. Jednak kvôli kolíziám s ostatnou dopravu a samozrejme kvôli hlučnosti. Podzemná trať je rozhodne v takejto exponovanej lokalite lepšie riešenie ako povrchová.