Reakcia na: Kakke #122516:
Tá 133, možno tým aj nejakí ľudia chodiť budú ale pochybujem že ten autobus bude rýchlejší než električka lebo musí rovnako stáť na semaforoch tak či to bude mať zmysel, dobrá konečné 133 by bola na Zochovej alebo na Šafku ale rovnako tam aj tam sa človek v poho dostane električkou. Konečná pri SND je kravina to radšej už k AS Mlynské nivy.
Nie, dole na Molecovej by sa mal spraviť krytý prestupný terminál s prestupom na hrane a je škoda že sa to už pri tolkých stavebných úpravách tam nerealizovalo teraz.
MiroBA
Čo sa týka opravy resp. prestavby starého mosta - jedine čo je treba urobiť opraviť, navýšiť a zosilniť konštrukciu. A hlavne mu nechať pôvodný vzhľad, najlepšie ešte ten spred vojny.
-len ja v tom vidím jediné, niekto siloumocou chce čím vačšiu zákazku, lebo čím viac bude treba prerábať tým viac sa bude dať penazí uliať mimo -o tom to celé je.
Aj to rušenie stredného piliera je inak dobrá kravina. To lodníkom 86m metrov nestačí? alebo sú vždy tak ožratí a nevedia sa strafiť? Význam by to malo keby to bol jediný taký zúžený priestor na toku Dunaja, ale ešte užší priestor má predsa viacero iných mostov už len v napr. v Budapešti a pochybujem že ho len tak rozoberú, lebo je myslím kultúrnou pamiatkou ako celok. Aj, že pri zvýšenej hladine bráni lodnej doprave -ale veď keď je príliš zvýšená hladina lodná doprava musí byť zastavená aj tak pretože je zároveň silný prúd a lode by to proti prúdu proste neutiahli.
To si len niekto vymyslel, akurát aby získal velké prachy.
K tej kúpe Kĺbových autobusov, veru mešká to dobre dlho. Som zvedavý či sa aspoň nejakých tento rok skutočne dočkáme.
A hádam to budú tie Mercedesy.