Jano: Tak tak, veru tak. Co sa tyka Alexyho, tak tam umiestnili snimac pre elektricku 40 metrov pred krizovatku, "lebo na dlhsi kabel nie su peniaze". Asi takto myslia ludia ako Lunexacek. Cize cela investicia do preferencie je nanic, lebo kazdy kto si spocita cas, ktory treba na vyprazdnenie krizovatky, aby elina dostala zelenu a to, aku vzdialenost za ten cas elina prejde, dojde urcite k niecomu dlhsiemu ako 40 metrov...
XxX
20> Opletalova - Lamač (cez Alexyho)
21> AZ VW - Nivy
34 (ex 22)> Podhorské(obr.pred Ternom)-Racko (cez Dubravku /do Dnv by isli iba urcene spoje->bola by doplnok pre linku 24/
23> Podhorské - Trnavské Mýto
24 (ex.101) Opletalova - Novy Most
92> VW - Dolnozemska
121> Podhorské - AS NiVy
(ak ste si vsimli, Lamač je najblizsia Mestská časť a nejde nám tam priamy spoj! 20 by sa mohla napojiť na 35 s ušetrilo by sa par vozov)
Cele toto sa asi neda zrealizovať a navyše DNV neni Petržalka takže 7 liniek je luxus.
V prvom rade verme, Že sa postaví obratisko, ktoré som ja nazval PODHORSKÉ (zástavka M.Marečka by sa zrušila z dôvodu že nástupisko luniek 23,34,121 je o 50 metrov vedľa.
(myslím si, že laikovi z BA (nebol ešte v dnv) podhorské na BUSE Trans. pripomenie, že to bude niekde pod horami v Dnv. To ako keby bolo obratisko PRI DUNAJI v čunove! Viete, že konečná je niekde pri Dunaji! Frenky, pošleš mi to, čo ti odpisal DP?
Ja ti tiež pošlem.