d3k0: Ano, nad elektrickou som neuvazoval, v tom mas pravdu. Dalsie - v busovej 101-ke by bola horsia nepriechodnost a dlhe cakanie v zapche predovsetkym v rannej spicke ci uz v Karlovej Vsi alebo na nabrezi. Apropo co mas na mysli tou Alexyho? Tie semafory? Lebo ak ano, tak s tymi sa v tomto volebnom obdobi rata uz aj na krizovatke Saratovska - Drobneho - takze dalsi prestoj.
Inac jedna vec je pravda. Mame nenormalne vela prejazdov cez elektrickove kolaji pre ostatnu dopravu a niekde na sebe vela zastavok. Ale to uz je platna tu obohrana. d3k0 vies najviac ma hneva nie to, ze elektricka musi najma v spicke brzdit na kazdom prejazde, ale to, ze preco brzdi. Kvoli bezohladnym vodicom aut, kvoli krepym chodcom, ktori sa stylom kamikadze snazia prebehnut, ved elina pribrzdi. Su to .... radsej no comment.
Inac jedna vec je pravda. Mame nenormalne vela prejazdov cez elektrickove kolaji pre ostatnu dopravu a niekde na sebe vela zastavok. Ale to uz je platna tu obohrana. d3k0 vies najviac ma hneva nie to, ze elektricka musi najma v spicke brzdit na kazdom prejazde, ale to, ze preco brzdi. Kvoli bezohladnym vodicom aut, kvoli krepym chodcom, ktori sa stylom kamikadze snazia prebehnut, ved elina pribrzdi. Su to .... radsej no comment.
Martin Fundárek
Ráno môžu byť 88/3, 90/2 alebo 93/6. Pripadá mi pravdepodobnejší výjazd 88/3 z vozovne do Ovsišťa a persuny 90/2 a 93/6 z Dolnozemskej na Vyšehradskú a Jasovskú, než ťahať jedno vozidlo z vozovne na Lúky a druhé oproti z Lúk do Ovsišťa.
Poobede jeden určite 90/4, druhý najskôr 81/6.
16.45 93/7, tam mi to na nič iné nevychádza.
Ak to niekto viete presne, poučte ma